דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על מטבחים בהוויה המשפחתית 

מאת    [ 30/05/2009 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 1798 פעמים ]

בעבר בהווה ובעתיד, מטבחים היו וימשיכו להיות חלק מגבש בהוויה המשפחתית. המטבח הוא המקום שבו מתרחשים דברים שקשורים במשפחתיות, באירוח, בדאגה, בפינוק, בנחמה. במטבח תכין סבתא מטעמים עבור נכדיה שמגיעים לביקור. במטבח תכין אמא ארוחה משפחתית עבור בני הבית. במטבח יכין אבא ניסויים כמו שרק אבא יכול. במטבח נכין לנו מזון מושחת, כאשר נזדקק לשיפור במצב הרוח. במירוץ החיים, המטבח הוא המקום, שבו לזמן קצר ישבו יחדיו כל בני המשפחה לארוחה משותפת וישתפו זה את זה בחוויות היום. אין פלא אם כך, שאנשים מוכנים לשלם המון כסף עבור מטבחים מאובזרים, נוחים ויפים.
מטבחים : פנקציונאליות וסטייל
כיום ישנם מטבחים בטווח רחב של מחירים, סגנונות, חומרים וצבעים. תחום עיצוב הבית הינו תחום נרחב ועיצוב מטבחים הוא רובד נוסף וחיוני בעולם העיצוב. המטבח, כמו גם הסלון, הינו לב ליבו של הבית ולכן, הוא זוכה ליחס מיוחד ואף מותאם לעיצוב החללים האחרים שבבית. ישנם כאלה המחפשים פונקציונאליות במטבח ואילו אחרים מחפשים סטייל. ישנם כאלה המבלים זמן רב במטבח ולכן יעדיפו לשלב בו אביזרים כגון: פינת ישיבה, דלפק, פינת אוכל או אפילו טלוויזיה בעלת מסך שטוח. ישנם כאלה שיעדיפו לשלב את כל האלמנטים גם יחד וזוהי בדיוק הסיבה שבעטייה רצוי לפנות לאיש מקצוע. מעצבי מטבחים יוכלו לספק לכם כיוונים וסגנונות חדשים או לחילופין להתאים לכם קו ע"פ סגנונכם האישי וכל זאת בהתאם ליכולתכם הכלכלית.
מטבחים בכל פינה
כיום, אנו עדים לסוגים שונים של מטבחים כמעט בכל שעות היום (לעיתים גם בלי שממש נתכוון לכך). עם כל תוכניות הבישול בטלוויזיה, אשר צצות כפטריות אחרי הגשם בכל ערוץ ובכל שעה, יש לנו תחושה שאת רוב היום שלנו אנו מבלים במטבח. בין אם אנו אוהבים לבשל ובין אם לאו, המטבח הינו המקום שבו פונקציונאליות הינה הכרח. מגוון מטבחים וסגנונות הנשקפים לנו ממסך הטלוויזיה, משקפים לנו כמה עוד אפשר לחדש.
מטבחים: בשלל סגנונות
ניתן לעצב מטבחים בסגנונות רבים כגון: הסגנון הכפרי, המודרני, ההייי-טקי, הקלאסי ועוד. ישנם מטבחים המצויידים בשכלולים טכנולוגיים החל מתנורים מקצועיים וכלה במסכי פלזמה שיוצאים מתוך השיש. ישנם מטבחים חמים כדוגמת המטבח הכפרי, שמאופיינים בצבעים חמים ועשויים מחומרים כמו עץ אלון, מייפל, וונגה, טיק ועוד. מטבחים בסגנון זה מקנים למטבח תחושת חמימות וביתיות. לעומת זאת, ישנו הקו הנקי יותר כדוגמת המטבח המודרני. המטבחים העכשוויים מאופיינים במשטחי קוריאן ובציפויי נירוסטה ולק. בדרך כלל מטבחים שכאלה, יכילו מכשירי חשמל משוכללים ומתוחכמים וארונות מטבח גדולים. עיצוב מטבח שכזה מקנה קו נקי ומראה אלגנטי.
מטבחים: פשוט תיהנו
בין אם החלטתם לשכור שירותיו של מעצב מטבחים ובין אם החלטתם לשפץ אותו לבד, חשוב שתזכרו- מטבחים נועדו שיבלו בהם רגעים משפחתיים ומיוחדים. תיהנו.






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב