דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר - היכן להתחיל? 

מאת    [ 28/05/2009 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 2214 פעמים ]

משתמשים רבים, לאחר גלישה באינטרנט אשר ראו מגוון של אפשריות והזדמנויות, מגיעים למסקנה שהם זקוקים לאתר אינטרנט. לא, הם לא בעלי מפעלים, עיתונים, הם לא מפורסמים ואף שיתוף בעלי דירה בסביון - הם אנשים רגילים תלמידים, סטודנטים, ופשוט אנשים טובים. והם לא מעוניינים לפרסם שום דבר מיוחד. אבל לבנות אתר משלהם הם רוצים.

אחרי הכול, גם את הכותרת כבר קיימת לאתרים כאלה - Homepage. באינטרנט יש כמות עדירה של אתרים מסוג זה, ויש אתרים שבאמת יש בהם מה לקרוא, יש דברים נחמדים ואף מצחיקים. וכך אתרים האלה מבאים תועלת לא רק עבור לבעליהם.

Homepage - למעשה הפינה האישית ברשת של משתמש ספציפי, שכל כך רוצה שידעו על תחביבים והישגים שלו אנשים אחרים. כי במציאות, מחוץ לאינטרנט, אין צפי שיפגוש אותם אי פעם.

ועכשיו המשתמש שלנו מגיע לכמות אינסופית של אחסון אתרים ברשת, אשר מאפשרים לו לבנות אתר בלי ידע מינימאלי של ה-HTML, CSS ועוד שמות מוזרות שקיימות בעולם האינטרנט, ובכך אפשר לבנות אתר לבד.

רוב המשתמשים אשר החליטו לבנות אתר לבד, מתחילים מטעות הנפוצה ביותר, מתחילים לחשוב על עיצוב של הדף. אנו ממליצים להתחיל מתוכן האתר העתידי. אם אתה ממהר לשלוח קישור של האתר לחברים שלך על המיקום הווירטואלי החדש שלך, שהוא למעשה דף אחד (עם הרקע המרשים, תמונות של דוגמניות ועצי נוי וציפורים) עם תוכן בדומה לזה: קוראים לי ג 'ון , אני בן שבע עשרה, אני שמח שאתה כאן כדי לראות מאמרים שימושיים תבוא בעתיד), אז סביר להניח שתאכזב. לאתר שלך אנשים לא יחזרו יותר.

לאחר חודש ימים, תמצא זמן לכתוב מאמרים שימושיים, לשים תמונות מעניינות ועוד דבר מה. אבל! לכל החברים שלך כבר נתת את הקישור לאתר, הם ביקרו באתר עוד לפני חודש, התרשמו "לטובה" וכשבאמת בניית אתר הסתיימה אף אחד לא ירצה להיכנס לאתר. דרך אגב, אם כבר הספקת גם לרשום את האתר במועי חיפוש, בקטלוגים שונים, לא יכנסו יותר אנשים מהמקומת הללו. כי מנוע חיפוש חייב שיהיה תוכן באתר, בקטלוגים כאשר נרשמים האתר נשמר בקטגוריית חדשים זמן מה, ולאחר מכן גם שם הוא עובר להיות "ישן", ולא יביא אנשים. ושוב אין תנועה באתר.

אז, אם כך בואו להתחיל את בניית אתר מתוכן. לכל אדם יש משהו בראש שיכול לעניין כל העולם, מה שצריך לעשות, רק לשבת ולחשוב. מה את/ה מחבב? צניחה חופשית? סיורפינג? כלבים? חתולים? כן, מה! תאמין לי, באינטרנט תמצאו הרבה בעלי ברית! כל מה שנדרש לעשות הוא להשקיע כמה ימים בלחשוב - כיצד להציג את המידע שיש לך לאנשים שבחיים לא ראית/ה.

אוספים את התמונות - המועדפות, אם יש בכלל. תחשוב על תוכן. לא רק על הברכה עבור הדף הראשי, אך היא חשובה גם, אלה על המאמרים בנושאים שנבחרו. אל תתשבישו לעבור על אתרים דומים ולא צריך להמנע מפורומים, שם בוודאי תמצאו הרבה חומר השראה. גם אם לא תצליח לכתוב הערות, מאמרי מעניינים, תמיד אפשר לצטט אותם מאתרים אחרים רק אל תשכח להזכיר את המקור של המאמרים.

עוד עצה קטנה: אל תעתיקו את התוכן המלא של האתר אשר מוצא חן בעיניכם, דווקא את האתר ממנו אתם רוצים להעתיק את התוכן המשתמשים יכולים לקרוא, וזה גם לא טוב למנועי חיפוש. עם הזמן אם המשתמשים יחבבו את הנושאים שבחרתם, אפשר יהיה לכתוב מאמרים משלכם.

אז, גלריית תמונות, מאמרים, אולי, דף קישורים עם אתרים דומים לשלך. תציעו החלפת קישורים לבעלי אותם אתרים דומים - אם החומר באתר מעניין, קישורים רבים עשוי לעזור לקידום אתר. כמובן, דף אחד, תגדיש לעצמך - בסביבה כזו הוא יראה טוב.

לאחר שתקבען את התוכן של אתר, תתחילו לחשוב ברצינות על העיצוב אתר. אנחנו לא נלמדים במאמר הזה מה זה עיצוב יפה, ומה זה עיצוב מודרני. רק אל תשכחו שהתוכן לא חייב ללכת לאיבוד על רקע של האתר.
בניית אתרים | קידום אתרים | עיצוב אתרים
החברה WebAdvise מתמחה בבנייה וקידום אתרים באינטרנט.
המומחיות שלנו היא ההצלחה שלך.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב