דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Goodrich בחרה בפתרונות PLM של דאסו סיסטמסכדי לעמוד בלוחות זמנים של חוזים לדור הבא של מטוסי בואינג ואיירבאס 

מאת    [ 26/05/2009 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 1802 פעמים ]

חטיבת המבנים התעופתיים של תאגיד Goodrich (Aerostructures Goodrich), המייצרת תאי מנועים למטוסים, בחרה בפתרונות CATIA ו- ENOVIA VPLM של דאסו סיסטמס. הפתרונות המספקים שיתוף פעולה מלא בין שותפים גלובליים, האצת סבבי תכנון ראשוניים, ושיפור איכות התכנון עבור ייצור ותחזוקה הכרחיים, יאפשרו לתאגיד לעמוד בדרישות לו"ז אגרסיביות של שני חוזים מרכזיים בהם זכתה.

Goodrich היא הספקית העצמאית הגדולה בעולם של תאי מנועים, כונסי אויר ותומכי מנועים.
כאשר החברה זכתה בחוזים לאספקת תאי מנועים - מבנים אוירודינמיים המקיפים את מנועי המטוס עבור ה- Boeing 787 Dreamliner וה- Airbus A350 XWB - היא בחרה בפתרונות התוכנה של דאסו סיסטמס על מנת להימנע משגיאות או עיכובים בתהליך הייצור.

לתכנון וייצור של תאי המנועים בכל מטוס נדרשו 30 אחוז פחות זמן מאשר בפרויקטים קודמים, מה שהוביל לדרישה כי כל המוצרים יהיו אופטימליים מבחינת משקל, מבנה אוירודינמי, חיסכון בדלק ותחזוקתיות כבר מהחלק הראשון שסופק - דרישה ללא תקדים.
כדי לעמוד בדרישות מחמירות אלה בחרה Aerostructures Goodrich בפתרונות PLM של דאסו סיסטמס, ויצרה הגדרה מאוחדת מבוססת מודל (MBD) עבור כל תכנון מוצר.

אלי בויקיס, מנהל מכירות אזורי בדאסו סיסטמס, אומר כי יכולות Digital Mock-Up (DMU) של CATIA מקלות על שיתוף פעולה ותיאום ברחבי מערכות CAD/CAM מגוונות ואתרים גלובליים, ומשפרות איכות וביצועי מוצר בשלבים הוירטואליים של הפיתוח.

ע"י זמינות גבוהה של תכנונים בשלב מוקדם, עוזרים פתרונות ה- PLM של דאסו סיסטמס להאיץ את זרימת התהליכים ולקדם שיפורים בתכנון כלים, יכולות ייצור, תכנון ייצור ורכש.
ספריות ידע של CATIA עוזרות למהנדסים לזרז ביצוע תכנונים ולעמוד בסטנדרטים קפדניים, מה שמאפשר ללקוח לבנות אוטומטית מכללים מורכבים בתוך שעות במקום שבועות, על בסיס חוקים ופרמטרים.

ENOVIA VPLM, שפותחה במרכז הפיתוח של דאסו סיסטמס בישראל, שומרת על סינכרון של נתונים בתהליך העבודה, והופכת אותם נגישים לצוות העובדים בו-זמנית, ע"י אספקת מקור נתונים יחיד.
ENOVIA VPLM מתקשרת ומפיצה אוטומטית אלפי שינויי תכנון ברחבי צוותים רבים ומערכות מגוונות בזמן שיא, תוך שיפור איכות ומניעת עיכובי לו"ז.

אלי בויקיס אומר כי עם יכולות ניתוח ובניית מודלים דיגיטליים של ENOVIA VPLM
ו- CATIA, המהנדסים והאנליסטים של Goodrich עובדים חכם יותר ומהר יותר כדי לעמוד ביעדים האגרסיביים של החוזים הגדולים. אנליזות ו- DMU משופרים עוזרים גם להעלות איכות, כך שהחלקים מתאימים למקומות המיועדים להם כבר בפעם הראשונה.

דאסו סיסטמס ישראל תציג את פתרונות החברה הייעודיים לתכנון בתעשיית התעופה והחלל (Aerospace) בכנס מקצועי מיוחד. הכנס, תחת המוטו "הזדמנויות עסקיות בתעשיית התעופה והחלל בתנאים של אי ודאות כלכלית", יתקיים במלון דניאל בהרצליה ביום חמישי, 3ביוני 2009, בין השעות 08:30-14:00. הכנס מיועד למקבלי החלטות, מנהלי מערכות מידע, מנהלי הנדסה, מהנדסים ומנהלי פיתוח הנדסי.
לפרטים נוספים והרשמה: Maya.TUTIAN@3ds.com

יעל בן-חמו



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב