דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשפר פלאים את הסיכוי להצליח בדייט ומהם הטעיות שאת לא רוצה לעשות . זוגיות שלב ראשון הכרות. 

מאת    [ 25/05/2009 ]

מילים במאמר: 848   [ נצפה 4237 פעמים ]

פקקים,עבודה,מוסך,מכבסה,חברים,הכלבה,עיתון,השכנים,טלוויזיה,משפחה,פקקים,עבודה..
כבר כמה חודשים, אם לא שנים שהמעגל חוזר על עצמו. מפסח לראש השנה, מהסתיו לקיץ, מהעבודה לטלוויזיה.שגרה זה לא רע, זה איום ונורא.

את מדחיקה, משכנעת את עצמך שיש יותר מידי דברים ופחות מידי זמן ולמי בכלל יש רגע לעצור ולחשוב על שינויים. בעבודה מצפים ממך לתוצאות, החברים תובעים כמה רגעים לעצמם, אמא מתלוננת שלא התקשרת כבר שבוע. איפה את בתוך המרוץ הזה? את מעדיפה שלא יהיה לך זמן להודות, מקווה שהחורף לא יגיע, מקווה שגם פסח יתעכב. בחורף קר. בפסח אמא מסתכלת על הכיסא הריק לידך. ולא, היא לא מחכה לאליהו הנביא.

כמי שאף פעם לא סבלה מהתופעה אני רוצה לנסות לעזור. אני לא מתיימרת להיות בעל מקצוע, בלי משלים ובלי לבדוק מה הבעיה עם ההורים שלך. אני אגיד את הדברים בפשטות. כאילו את יושבת כאן לידי בסלון. אולי כדאי באמת שנתחיל מלהרתיח את המים.

1.סוף מעשה במחשבה תחילה- החלטות נכונות מתקבלות מבפנים ולא מבחוץ, עם זאת, אסור שיהיו אימפולסיביות. מה הכוונה? זוגיות רוצים כשרוצים. לא כשהחברות מתחתנות, לא כשאמא לוחצת, לא כי נכנסת להריון. קודם כל תחליטי שזוגיות היא מה שאת מחפשת, לא מישהו שיבנה לך ביטחון עצמי. לא מישהו שיוכיח שהכל אצלך נורמאלי. זוגיות: חיים שלמים של שותפות עם מרחב אישי, קבלה, נתינה ופשרות.

2.גרביטציה- חשוב לזכור שבחיים המשיכה עובדת בכיוון הפוך לכוח המשיכה הפיזיקלי. אנחנו נמשכות בדרך כלל כלפי מעלה. עוד לא פגשתי בחורה שמושא חלומותיה היה דלפון דביל מכוער עם עוויתות נוראיות. תסתכלי במראה, תאהבי את מה שאת רואה שם, כשתעריכי את בבואתך באותה רמה בה את מעריכה אותו תמשיכי לשלב הבא. לא רגע אחד לפני.

3.בטיחות- עד שלא יצאתם ברכב לדייט ראשון, אין שום סיבה שתקליקי ראשונה. בלי הכרזות על "קליק מטורף". קליק מתוזמן יש באגדות, בחיים לכל אחד יש קצב משלו. מצד אחד, לחץ הוא גורם מרתיע. מצד שני, אם הוא לא יבחין בך לא תתקדמי לשום מקום. לא יהיה רכב וגם לא דייט ראשון.

4.פמיניזם- אל תמהרי לשרוף את החזיה וגם לא להצטייד באחת חדשה וסקסית במיוחד. אנחנו בשנות האלפיים. מותר לך ליזום, מותר ורצוי לשדר חוזק ביטחון ועצמאות. אסור בתכלית האיסור לקפוץ למיטה. הרמת גבה? תשאלי פעם בחור מה דעתו על הנושא. לא כל הגברים אותו דבר אבל יש כמה תכונות פרימיטיביות שמשותפות לכולם.

5.עשרת הדיברות: רוצה באמת? תעקבי בדיוק אחרי ההוראות כל אלתור הוא מתכון לכשלון. בשלב הראשון זוגיות היא מדע מדויק, כל סטיה מהנוסחה תוביל לשגיאה.
- אם עוד לא נפגשתם, השתדלי ליזום את שיחת הטלפון הראשונה (כך תשדרי ביטחון עצמי)
- אל תפגיני רגישות יתר תשתדלי להיות עניינית.
- נסי למשוך לתחומים שמעניינים אותך אך הניחי לו לדבר (כך תהיה לך דעה בנושא אך תוכלי לקבל רושם על האדם שבקצה הקו).
- הקדישי לשיחה את הזמן הדרוש לה בדיוק, אל תקטעי את הרצף אך השאירי טעם לעוד.
- אם הוא יזם שיחות נוספות בזמן שאינו נוח לך בקשי לדחות את השיחה למועד אחר המתאים לשניכם (כדאי באותו יום על מנת לשמר את הרצף).
- אם -ורק אם- הרגשת אחרי מספר שיחות (לא פחות משלוש אך אין צורך שיהיו אלה שיחות ארוכות) שיש בסיס לקשר (התאמה ועניין הדדי) הסכימי להפגש או הציעי להפגש בדרך שאינה מלחיצה.
- אל תשתדלי מידי להתלבש ולהתגנדר לכבודו. את עוד לא יודעת מי הוא בכלל.. מסכות נושרות בהמהרה. אם עומד לפניך אדם נאה צייני כי בעתיד תהיה לך סיבה טובה להשתדל יותר. אם חזותו לא נשאה חן בעיניך אל תצאי מגדרך ולאחר משקה אחד אימרי בכנות ששמחת להכיר אך לא תרצי להמשיך בקשר. הודי לו על זמנו והיפרדי לשלום.
- שימרי על מצב רוח מרומם וזכרי שרע לא יכול לצמוח ממפגש עם אדם נחמד בדרך (בהנחה שטרחת לתהות על קנקנו קודם לכן).
- הניחי לו לדבר על עצמו. בחני את שפת גופו והבעות פניו. כך, תוכלי להחליט האם הוא נעים בעיניך והאם הוא מתייחס אלייך ברצינות.
- תני לערב להוביל אתכם, שעה עד שעתיים של מפגש מספיקות בהחלט לפעם ראשונה. זכרי כי גם עבורו זהו זמן לגבש עליך דעה, שימרי על נינוחות וחיוך, דברי כאשר יהיה לך דבר טעם להגיד (רצוי לחשוב לפני על כמה נושאים מבדחים או אנקדוטות משעשעות כדי שלא יהיו שתיקות ארוכות), אין צורך ללהג לשווא. בסיום הערב (מיותר לציין כי אסור שהערב יסתיים במיטה) אין צורך להכריז על העתיד אך חשוב להפרד בדרך נעימה.
- ביום שאחרי הדייט הראשון אין סיבה להמתנה מורטת עצבים ליד הטלפון, כשיהיה לך נוח תיזמי שיחה (אפשר SMS) הגידי שנהנית ושהוא עונה על הציפיות (מחמאה לו ובה בעת גם הבהרה כי הוא זה המועמד למבחן) אפשר להוסיף חיוך אך אין צורך בשלב זה ליזום מפגש נוסף. עכשיו הכדור במגרש שלו.
שימי לב, הדברים שכתבתי הם דרך חיים, אל לך לחזור למנהגי הלחץ, שמרי על קור רוח ועל איפוק כל הזמן,מרחב וזמן הם ממדים שצריך לתת לבן הזוג כל הזמן ולא רק בהתחלה.
כאמור, אינני מתיימרת להיות יועצת זוגיות ואינני מחזיקה בתעודה בתחום זה, אך אני מאמינה ויודעת שהדברים נכונים לרוב.
אולי כשתגיעי לסוף הדף לא תצליחי להבין מה לאשה כמוני ולכל מה שקשור לרגשות ואהבה אבל בחיים כמו בעסקים הדברים לגמרי זהים. בחרי בעצמך אם ללכת על זה או לא.

היריעה קצרה מלהכיל את כל התובנות שאספתי בדרכי עבורך. הייתי רוצה לספק את כל התורה אך קשת המצבים האפשריים רחבה מידי. אני מאחלת לך הצלחה בכל ליבי ומקווה שכשם שקניתי לי אהבה גדולה בדרך לא קלה, תוכלי לזכות בה גם את.


בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים
יועצת לעסקים ובעלים של "סיפורי בדים- קידום מכירות ומוצרים"
בעלת ניסיון רב בתחום הקמעונאות בארץ ובחו"ל. ניהול מסחרי קניינות ומו"מ.
סיפורי בדים מציעה הדפסה על חולצות וכובעים לארגונים וחברות. ובעיקר לחיילים.
http://www.sipurei-badim.com
amitsha@bezeqint.net
שאלו אותי שאלות במייל האישי שלי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב