דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרגשות של קוראיך הם המפתח למכירות מוצלחות! 

מאת    [ 19/05/2009 ]

מילים במאמר: 1216   [ נצפה 2037 פעמים ]

אם התחלת לעבוד מהבית, להרוויח כסף באינטרנט והקמת עסק אינטרנט ביתי, ודאי שמעת אותי מדברת, לא אחת, על חשיבות סעיף היתרונות של מוצרך.

היתרונות מתארים בפרוט, כיצד יפתור המוצר, או השרות, את בעיות הלקוח, ישפר את חייו, יחסוך לו כסף וכדומה.

כלומר, סעיף היתרונות עונה על השאלה הגדולה ביותר של קוראיך: "מה יצא לי מזה?"

 

אנשים אינם מונעים, כשהם קונים, ע"י ההיגיון, הם מונעים ע"י הרגש. הם רוצים להרגיש טוב... לחוש תקווה... סיפוק... גאווה... רגועים... מוערכים... בטוחים...

כשתוכל לאפיין את הצרכים הרגשיים שהמוצר או השרות שלך מספקים, תוכל לכתוב תאור אשר יגרום לקורא להזדהות איתו, בצורה אינטימית ביותר. בצורה המבהירה לקורא שאתה באמת מבין אותו. שהיית שם בעצמך. ושמצאת פתרון לבעיה שהוא מחפשים לפתור.

וזהו כוח חזק מאוד!

ובכן, כיצד תוכל לכתוב חומר שיווקי, טעון רגשות, כדי לשכנע את מבקרי עסק האינטרנט שלך, לבצע את הפעולה הנדרשת?

התחל על ידי בחינת הבעיה שעסק האינטרנט שלך פותר. מה הרגש האמיתי שפועל כאן?

 

נניח שכדי לעבוד מהבית, פתחת עסק אינטרנט המוכר ספר דיגיטלי (eBook) על "טיפים לאיפור ב-5 דקות". איזו בעיה פותר הספר? הצורך להראות מכובד במהירות וללא הרבה מאמץ? אילו רגשות מסופקים כאן? גאווה? הצורך בהערכה? עצלנות?

 

מתוך מגוון רגשות האדם, חלק חזקים יותר ב"דחיפת" מכירות. ולכן הצעד הראשון בכתיבת חומר טעון- רגשית, הוא לגלות אילו רגשות "דוחפי מכירות" נמצאים בלב עסק האינטרנט שלך.

 

הנה חמישה רגשות "מעודדי מכירות" שתוכל לנצל כדי להפוך מקסימום גולשים לקונים בעסק האינטרנט שלך.

 

רגש עוצמה 1:  חמדנות

חמדנות היא גם אחת הרגשות החזקים ביותר הגורמות לנו לפעול ולהתקדם ליעדים. אם מדובר בצמא לכסף, ביטחון, תהילה, פרסום, הכרה, כוח או כל דבר אחר שנרצה.

כיצד נפנה אל רגש זה בתיאור שלנו? וחשוב מכך, כיצד יספק זאת המוצר שלך?

נבחן מספר דוגמאות:

 

"רצינו להציג את הדרך הפשוטה, הקלה, היעילה ביותר והמוכחת להרוויח כסף ... הדרך המהפכנית הזו אמיתית ואפקטיבית ב 100% , ותגדיל את הכנסותיך ב 90%, כך שתוכל להרוויח בין 100$ ל 500$ ביום."

 

"המועדון מאפשר גישה לאוסף המכוניות היוקרתי שלנו... מאפשר לך להרגיש ולנסות מכוניות קלאסיות כמו יגואר ובנטלי, וכן מכוניות חדשניות כנו פרארי ולמבורגיני. "

 

"נמאס לך לחיות בצמצום, לקנות רק מוצרים 'במבצע', לחיות מהיד לפה? בו לגלות כיצד לשבור את המעגל פעם אחת ולתמיד, והתחל לחיות חיי הנאה ומותרות".

והנה כמה מילות עוצמה שמתקשרות במוחו של הקורא להנאה ורווחה כלכלית:

  • כל
  • לצבור
  • הון
  • מיליונר
  • מונופול
  • תוצאות
  • מוכח

 

רגש עוצמה 2:  פחד מהפסד

אחד מהרגשות, בעלי העוצמה ביותר, הוא הפחד. הפחד מהפסד הדברים החשובים לנו ביותר. זו יכולה להיות תחושת הביטחון, הכסף שלנו, הבריאות או אפילו האושר שלנו.

 

כשתאפיין פחד, תוכל לכתוב תאור המסביר כיצד עסק האינטרנט שלך עונה על הפחד.

הנה מספר דוגמאות לתיאור המזהה פחד ומציע להתגבר עליו:

 

"יתכן שתפסיד 3000 שח ללא העצה הזו..."

 

"הגן על המחשב מווירוסים היכולים למחוק את כל הדיסק הקשיח..."

 

"מוכר את הבית? הימנע מ 10 הטעויות השכיחות ביותר שעלולות לגרום להפסד של עשרות אלפי דולרים!"

שים לב לשימוש שהדוגמאות הללו עושות במילים כגון "הגן" ו"הימנע".

 

ממש כמו שיש רגשות רבי עוצמה, יש מילים רבות עוצמה הקשורות לרגשות הללו!

חוץ מ"להגן" ו"הימנע" תוכל להשתמש גם ב:

  • חסוך
  • הצל
  • הבטח
  • בביטחון
  • החזק
  • דגל אדום.

זכור שכאשר אתה מזהה רגשות שליליים כמו פחד, הסבר כיצד עסק האינטרנט שלך פותר פחדים אלו.

עליך לזהות את הפחד הקיים, להתחבר לקורא על סמך הרגש, ולספק פתרון לרגש שאינו נעים. וכך, מילות העוצמה הקשורות לפחד הופכות להיות חיוביות.

 

רגש עוצמה 3:  גנדרנות

אם עסק האינטרנט שלך פונה לרגש הגנדרנות - גאווה במראה, יכולות או הישגים המבוטאים ע"י הסובבים - יש לך מזל. זהו עוד רגש חזק שניתן להפעיל כדי למכור:

 

"אם תרצי להיות אחת מהנשים שתמיד נראות טוב, ולא חשוב מה תלבשי, לא חשוב גילך... וגם כשאת לא ב"משקלך האידיאלי", זהו המכתב החשוב ביותר שקראת מעודך."

 

"במהלך 10 השנים האחרונות, עזרנו לאלפי נשים וגברים, מכל הגילאים, ובעלי כושר גופני מגוון, להרגיש נפלא - אנשים ממש כמוך!"

 

למעשה, תעשיות שלמות בנויות סביב הצורך להראות טוב ולהרגיש נפלא. בו נודה בכך, כולנו זקוקים לדחיפה לפעמים., והמוצרים הפונים לרגש זה, יכולים לעזור לנו.

 

הנה כמה מילות עוצמה הקשורות לרגש זה:

  • מושך
  • נאה
  • בעל בטחון
  • מגנטי
  • צעיר יותר
  • חזק יותר
  • יפה
  • אתה

חשוב כיצד עסק האינטרנט שלך יכול לפנות לרגש זה... יעוץ תדמית, ציוד ספורט, קוסמטיקה, ניתוח עיניים בלייזר, תרופה להתקרחות. הרשימה ארוכה...

 

רגש עוצמה 4:  קנאה

עבדת קשה כל חייך אך אינה קרוב למשכורת ה 6 ספרות, שחשבת שתקבל עד עכשיו. אך נראה שבכל פעם שאתה מסתכל סביב, תמיד יש מישהו שמקבל זאת.

 

אה, קנאה. לא משנה אם אתה מקנא באחרים, או רוצה שיקנאו בך, קנאה היא רגש רב עוצמה, ואחד הממריצים הגדולים לשינוי.

 

קנאה היא המצב שבו יש לאחרים דבר שהיית רוצה עבור עצמך. ולכן, אם תרצה להזדהות עם קנאה, תצטרך להראות שהמוצר שלך מספק את שחסר ללקוחותיך.

במילה, התיאור צריך להבטיח מימוש.

 

עדויות, דוגמאות וסיפורים אישיים מעודדים קנאה, ונותנים השראה לביצוע פעולה.

 

"חבריך יוכו בתדהמה על מזלך הטוב, או לפחות כך זה יראה... אם הם רק היו יודעים מה שאתה עומד לגלות..."

 

"אני עובד בחברה כבר 9 שנים. לבסוף נמאס לי כאשר קוצצה המשכורת ב 30% ... היום חיי שונים בהרבה. אני עובד במשרדי שבקיסריה. החלפתי את החליפה בג'ינס. ואני מבלה את זמני בפעילויות שאני אוהב כמו אימון בחדר הכושר, קניות ופעולות התנדבות. השנה כבר שילשתי את שכרי תוך עבודה של 90 שעות בחודש..."

 

הנה מספר מילות קנאה שתוכל להשתמש בהן:


    •  תשוקה
    •  רצון
    •  לחמוד
    •  לקנא ב-
    •  סודי
    •  רגיל
    •  פשוט
    •  מיוחד
    •  אנשים ממש כמוך

זכור, קנאה היא רגש שלילי רק אם לא מציעים לבצע פעולות לתיקון המצב.

ואם עסק האינטרנט שלך מציע פתרון, הגולש צריך לדעת על כך.

 

רגש עוצמה 5:  גאווה

האם אתה חש הנאה כשאתה מבצע דבר מה בהצלחה? גאווה היא ההרגשה המתלווה להישג מוצלח.

כדי להתחבר לגאווה, עליך להראות כיצד המוצר יכול לעורר רגש הגשמה והצלחה.

נביט בדוגמאות הבאות:

"האם תרצה ששמך יופיע ברשימת 500 המצליחים של השנה? האם תרצה להציץ בסודות שיגלו לך כיצד תעלה בדרוג ותכנס לרשימה הנכספת בזמן שיא?"

 

"עכשיו תוכל להפוך בד רגיל לרקמה איכותית שחבריך ומשפחתך יאהבו, יעריכו וישמרו לדורות הבאים, וזאת, גם אם מעולם לא רקמת"

 

"הפוך את הרעיון שבראשך לספר מוכן ומודפס שתוכל להראות לחבריך"

 

והנה מספר מילים המתקשרות לגאווה:

  • הישג
  • כבוש
  • הפוך
  • שנה
  • הטוב ביותר
  • הגדול ביותר
  • כסף
  • מוכח
  • תוצאות
  • קנאה

 

אלו רגשות העוצמה בקצרה. האם הבחנת שתיאורי הדוגמה הכילו פניה ליותר מרגש אחד?

כדי לקבל תוכן שיווקי טוב ולהקים עסק אינטרנט מצליח, השתמש בפניה למספר רגשות עוצמה. כך תוכל להרוויח כסף באינטרנט בצורה יעילה ומהירה יותר.

 

להצלחתך!

 

קרן פרוימוביץ,

תפוס את הרשת.

http://www.GrabTheNet.co.il

 

להצלחתך!

קרן פרוימוביץ.
תפוס את הרשת
http://www.GrabTheNet.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב