דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית מלון אילת - איפה להעביר את החגים? 

מאת    [ 19/05/2009 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2886 פעמים ]

בית מלון אילת - איפה להעביר את החגים?
יותר ויותר ישראלים מעדיפים להעביר את חופשת החגים שלהם בבתי מלון בישראל . אקלים נוח, מספר רב של מקומות מדהימים עבור נופש, טבע שלו מעודדים אותם. שאיפת מלונות ובתי הארחה להרחיב את מגוון שירותיהם ועל ידי כך להפוך את הנופש למעניין ומלא תוכן, אף משפיעים על קבלת ההחלטה. בהרבה מקומות מחיר כולל את שימוש בבריכה, סאונה, חדר כושר, שייט קיאקים וכניסה לפארקים וכו'. הודות לכך מספר ההזמנות במלונות וכפרי נופש הולך וגדל. לכן עדיף להזמין נופש לחגים מראש. הכנו מספר הצעות לתושבי הארץ שהחליטו להישאר בחגים בישראל.



אילת כבכל שנה הינה המקום המועדף ביותר עבור הישראלים. נופש באילת - שילוב אידיאלי בין אקלים ובילוים, ים ומדבר, הרים ונווה מדבר, מטבח פשוט של בדווים ומסעדות גורמה צרפתיות. איפה שלא תימצאו באילת הים - מושך ומהפנט תמיד על ידכם. אילת מציעה לכם את כל האפשרויות עבור פעילות מסביב לשעון מפעילות מרגיעה ועד מסחררת. אפילו רק אוכל ושתייה עשויים להפוך עבורכם בילוי מושלם באילת, משום שמסעדות העיר מציעות למבקריהן פליטרה רחבה ביותר של מגוון פירות ים מכל רחבי העולם. בראש השנה כל מלונות הארץ ישמחו להציעכם את השירות הטוב ביותר. נא לא לשכוח שרוב המלונות מציעים ארוחת ערב חגיגית תמורת תשלום נוסף.



השנה יש לכם הזדמנות מצוינת לארגן לעצמכם חופשה ל- 3-4 ימים כיוון שכיפור יהיה בסמוך לסופ'ש. אף על פי שיום כיפור הינו הצום החשוב ביותר, רוב בתי המלון באילת יציעו אוכל רגיל ולא רק באילת. במלונות מסוימים יוגשו פלטות קרות.

החלטה לא פחות נכונה ביום כיפור היא חופשת בית מלון בים המלח. אווירת ים המלח - רוגע ושלווה מסייעת לרוח יום הכיפורים - הרהורים. בנוסף, אפילו שהייה קצרה בחוף ים המלח תאפשר לכם לקבל את מרב העונג מרחצה במים מלוחים ולהעריך את תכונות ההרפיה של בוטס וטיפולים מיוחדים. תהליך ההרפיה מזכיר יותר פינוק ובילוי מאשר טיפול תרפי.


בסוכות ההחלטה הטובה ביותר לצאת צפונה. כאן כל אחד מוצא משהו שמתאים לו: רמת הגולן וגליל, כנרת טבריה, צפת - עיר קבלה, הר חרמון. חופים נוחים וגבעות ירוקות, ליקוט פירות יער ודייג, בריכות טבעיות ומפלים - כל זה מחכה לכם בצפון הארץ.
לבחירתך מבחר בתי מלון וקיבוצים, שם תוכלו לבחור הן במנוחה ליד הבריכה בבית מלון והן בצל העצים ליד המנגל. ניתן להשתתף בטיולים רגליים רבים במקומות היפים ביותר, ליהנות מהטבע ולבקר באתרים היסטוריים בו זמנית. חופשה מסוג זה תהיה פחות יקרה ממלונות יוקרה ולא פחות מהנה.






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב