דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה יש מילות מפתח שלא ניתנות לקנייה בגוגל? 

מאת    [ 19/05/2009 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 1557 פעמים ]

בפרסום מקוון [ PPC ] יש למפרסם את האפשרות לקנות או ליתר דיוק להשתתף במכירה פומבית מהירה של מילות מפתח. כשנעשה חיפוש בגוגל עם אותן מילים - פרסום לאתר ולינק אליו יופיעו [ בצבע שונה ] בצידי העמוד ולעיתים גם בחלק העליון שלו.קליק של הגולש על מודעה שכזו יעלה למפרסם סכום כסף שבדרך כלל תלוי בתחרות הקיימת על מילת המפתח אותה בחר המפרסם

אם כך המצב , למה יש מושגים שאינם ניתנים לקנייה?

לגוגל איכפת יותר שתהיה למשתמשים שלו חווית גלישה חיובית ובכך לשמר את עליונותו מעל שאר מנועי החיפוש מאשר סכום כסף אותו ניתן למדוד מראש והנה ההוכחה

חיפוש גוגל למושג people magazine מכל כתובת IP [קרי כל מקום בעולם] יניב תוצאות אורגניות בלבד . לעולם לא תראו פרסומות בגוגל לשום אתר אחר כתוצאה מחיפוש ספציפי של מגזין פיפל

במשך תקופה ארוכה ארוכה ניתן היה לעשות בגוגל bid על המושג ?people magazine? . חברות המוכרות מנויים על כתבי עת מתחרים ואתרי אינטרנט העוסקים גם הם ברכילות שילמו והופיעו כפרסומות בעוד אתר פיפל מגזין שמר על הסמכות שלו והמשיך להתמקם בחיפוש אורגני במקום הראשון. גוגל מדדו את חווית הלקוח [ הסבר מיד ] והבינו שרוב מוחץ של המשתמשים שלהם מחפש אך ורק
את אתר המגזין . ההחלטה התקבלה.

מה הסיבה שגוגל בחרו דווקא במושג הזה ?

קודם כל זהו בהחלט לא המושג היחידי שאי אפשר לקנות . לגוגל יש את היכולת למדוד ולדעת הרבה יותר ויותר דברים על המשתמשים שלהם. בין השאר גוגל יכולים למדוד כמה זמן משתמש שהה בכל אתר אליו הופנה על ידיו . גוגל יוצאים מנקודת הנחה שמשתמש שלא מצא את מבוקשו יחזור מהר יותר אל מנוע החיפוש עם אותה דרישה.אם לקוחות רבים משתמשים בכפתור ה- - חזור? שלהם [ וכפתור זה מן הסתם חייב להיות פעיל על מנת שגוגל בכלל ירשום את האתר מלכתחילה או במילים אחרות יעשה לו אינדקס ] אזי האתר לא סיפק את מה שהרובוטים של גוגל חשבו שהוא יספק. התוצאה המצטברת היא שדרוג האתר ירד. הרלוונטיות של האתר כלפי מילת המפתח שבכלל הובילה את המשתמש מלכתחילה
תפחת , ובחיפושים הבאים האתר לא יהיה מדורג באותו אופן.

זהו אחד מסודות ההצלחה של גוגל . חווית שימוש מקסימלית לגולש. כמעט בכל מחיר.
בברכה ,
ברק יצחקי

לבלוגים נוספים על חיפוש אורגני:
http://www.searchlight.co.il

ליצירת קשר
barak@searchlight.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב