דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החברים מקנאים בקשר הרומנטי 

מאת    [ 14/05/2009 ]

מילים במאמר: 565   [ נצפה 2302 פעמים ]

לא קל להיות זוג בין הרבה רווקים כמו שלא קל להיות הרווק היחיד בחבר'ה. מה עושים כשאת מאוהבת והחברה הכי טובה שלך ממש לא מפרגנת ואפילו רצה ללכלך על בן זוגך הטרי או מנסה בכל הכח כולל מניפולציות ומזימות מרושעות להוריד לך את ההתלהבות מהחבר החדש? הנה מספר עצות שיעזרו לכם להתמודד עם קנאות וצרות עין של חברים רווקים או זוגות וותיקים שפשוט מקנאים בקשר הטרי שלכם:

לא מספרים לחברים - אם בעבר נכוויתם מהתגובה של החברים שלכם, שהיתה לא פרופורציונאלית ורק עוררה בכם חששות לגבי הקשר, נסו הפעם להסתיר מפניהם את הקשר המתהווה או פשוט לא להזכיר אותו. זה כמובן לא מצב אידיאלי כי אתם רוצים לדעת מהי דעתם, מחפשים שותף להתייעץ אתו בנושא ולקבל פידבק, אבל יש זמן לכל דבר ולעיתים כדאי שקודם כל תכירו את הפרטנר בלי דעות קדומות ובלי שמישהו יביע את דעתו ויקלקל לכם את ההתלהבות. לגבי החברים הם עלולים קצת לכעוס כשיגלו שהסתרתם מפניהם משהו ומחדש בחייכם, אבל תוכלו להסביר להם את הסיבה מאוחר יותר או להודות שהעדפתם לבדוק בעצמכם מי הפרטנר טרם ההכרות אתם.
האמינו בעצמכם - אחת הסיבות לכך שכל כך קל לחברים הטובים שלנו לקלקל לנו את ההתלהבות היא שאנחנו סומכים על דעתם ולעיתים חסרי ביטחון בנוגע לפרטנר שלנו ולכן, ברגע שחבר אומר לנו מהי דעתו ומדובר בדעה שלילית אנחנו נוטים להסכים אתו. אם אתם חסרי ביטחון לגבי הקשר הרומנטי חשבו פעמיים טרם אתם שוקלים את דעתו של החבר, כיוון שאם אתם מחפשים חיזוק שלילי אז קבלתם אחד אבל אם חיפשתם חיזוק חיובי והוא לא ניתן לכם אין זה אומר שהחבר צודק. יתכן שדרוש לכם עוד זמן או חוות דעת נוספות כדי לדעת בדיוק מי הפרטנר שלכם וכיצד אתם מרגישים כלפיו.
הכרות אינטימית - לא כולם מתפקדים טוב במצבים של אירועים חברתיים ולכן להכיר את הפרטנר לחברים בעת אירוע חברתי הוא לא המתכון הבטוח להתרשמות אובייקטיבית. נסו ליצור מפגשים אינטימיים יותר של אחד על אחד בין הפרטנר לחבר הכי טוב כדי שיכירו ביניהם, היו נוכחים וגם תנו להם לבלות זמן ביחד כדי לא לחוש מאויימים מנוכחותכם הפיזית. כך תוכלו לדעת טוב יותר מה החבר חושב ומה הפרטנר מרגיש. זכרו שבהמשך בוודאי תרצו שהיחסים בין הפרטנר לחברים שלכם יהיו תקינים ואפילו חבריים ולכן כבר עכשיו כדאי ליצור ביניהם חיבור חברתי.
מניעים סמויים - אם החברים שלכם "יורדים" על הפרטנר נסו להבין מאיפה זה בא. האם הם מביעים ביקורת בונה על תכונות אופי או הרגלים שבפרטנר שנעלמו מעיניכם או שהם פשוט קטנוניים? לעיתים, חברה שזה עתה נפרדה מחבר תהיה עויינת ונוקשה כלפי הפרטנר לא כי הוא מעורר בה אנטגוניזם אלא כיוון שהיא במצב רגשי מורכב כרגע.
חבר מביא חבר - אל תשאירו את החברים שלכם לבד, רכשו עבורם מנוי באתר הכרויות או נסו להכיר להם מישהו. לעיתים לפרטנר שלכם שזה עתה הכרתם יש חברים פנויים שישמחו להכיר את החברים הפנויים שלכם וכך כולם יהיו מרוצים. מצד שני, אל תצפו שמי שהוא כרגע רווק ולבד יהיה בהכרח שמח עבורכם. נכון שזה מה שאנחנו מצפים מהחברים שלנו, אבל פעמים רבות הקנאה עושה את שלה ונכון שבתוך תוכם הם שמחים אך לעיתים קשה להם להביע את השמחה ולכן, תנו לזמן לעשות את שלו ותנסו כמה שיותר לשמור על הקשר על אף הקשיים והמכשולים כדי שבסופו של דבר החברים יפרגנו. הם ממשיכים להיות נגטיביים? נסו להיפגש אתם בנפרד או חשבו האם הקשר החברי הזה פוגע לכם בקשר. עשו את ההחלטה הנכונה לפי כמה החברים חשובים ויקרים לכם ומצד שני, אל תתנו גם לחבר ותיק ויקר לחבל בקשר הזוגי.

רוצים לפרגן לחברים בפרטנר משלהם? עשו להם מנוי הכרות מתנה בחצי השני
http://www.onlyu.co.il


שלומי כהן
מנכ'ל החצי השני
אתר הכרויות לאקדמאים וסטודנטים
http://www.onlyu.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב