דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אין דברים כאלה! עמית הורסקי 

מאת    [ 14/05/2009 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 3330 פעמים ]

שעתיים לפני המשחק, אבי חמו מסתובב בנוקיה לא רגוע ומבטיח לי: "אם אנחנו לוקחים גביע, נשבע לך שאני פורש. לא בא יותר. שהבן שלי ימשיך לבד". כמה דקות אחרי הסל המדהים של בראיין(ט) טולברט, בין כל האוהדים, אני קולט את חמו בטירוף ביציע. אני בטוח שבאותו רגע הוא בכלל לא זוכר שיש לו בן.

לא יאומן איך בתוך תשעה חודשים הפכה הפועל חולון מהקבוצה הכי לוזרית בארץ להכי ווינרית - כזאת שפשוט לא מסוגלת להפסיד במשחקים צמודים. ומי שמכיר את העבר של חולון יודע בדיוק על מה אני מדבר. האמת היא שהמהפך התחיל עם הסל של עדי פרג נגד עפולה אבל זה היה יחסית בקטנה. ב-29 במאי 2008 בא מאליק דיקסון ושינה סדרי עולם. ב-19 בפברואר 2009 הגיע בראיין טולברט שלכבוד פורים התחפש למייקל ג'ורדן וקלע את אחד הסלים המטורפים ביותר שנראו כאן, ועוד במעמד כזה ובשנייה האחרונה. עכשיו גם טולברט רשום בספרי ההיסטוריה לעד, ובענק.

אפרופו היסטוריה, בשנת 86' הגעתי ליד-אליהו לגמר הגביע הראשון שלי. אבא לקח אותי. חולון הפסידה. בשנת 91' היה הגמר השני. אבא לקח אותי. חולון הפסידה. בשנת 95' הייתה הפעם השלישית. אני כבר חייל ולא צריך את אבא. אבל זה לא שינה כלום. חולון הפסידה. ביום חמישי הגעתי לגמר הרביעי. הפעם אני לקחתי את אבא. חולון ניצחה.

ההבדל היחיד הוא שבגמר בשבוע שעבר לא ישבתי ביציע אלא בעמדת השידור. משחק כזה הוא חלומו של כל שדר. דרמה, מתח, הכרעה בשנייה האחרונה. עכשיו קחו את כל זה ותוסיפו את העובדה שמדובר בשידור של קבוצה שאני נושם מגיל אפס. זה לא פשוט. הפנטתי את עצמי. הייתי מרוכז מאוד. היושר המקצועי הוא תמיד מעל לכל אצלי. מה שכן, התפללתי שהגמר לא יהיה צמוד. לא רציתי לקבל התקף לב בגיל צעיר וגם לא ידעתי איך אגיב לסל ניצחון לכאן או לכאן. כנראה שמישהו למעלה, שללא ספק לובש בשנה האחרונה סגול, רצה להעמיד אותי במבחן. לסחוט את הכוחות הנפשיים שלי ואת מיתרי הקול עד הסוף. מסתבר שהוא הצליח.

מיד אחרי הסל, לגמרי בספונטניות ולא בטוח שבהכרה מלאה, צעקתי: "אין דברים כאלה, אין דברים כאלה". זה מה שיצא לי. אני אף פעם לא מתכנן. אגב, הייתי מתלהב בטירוף גם אם היה מדובר בסל כזה של כל קבוצה אחרת. מהרגע הזה, בכל מקום שאני הולך אליו בעיר, אנשים צועקים לי בחיוך: "אין דברים כאלה, אין דברים כאלה, איזה גדול אתה". כבר התחלתי לחשוב שאני זה שקלעתי שלשה מעל שני שחקנים בלי לראות את הסל. בקושי מהעונשין אני מגיע, עזבו אותי.

מי שהיה אומר לי בתחילת העונה שחולון תזכה בתואר, הייתי שולח אותו להסתכלות דחופה. זה רק מראה שאין תחליף לנשמה. ויש עוד דבר אחד שאין לו תחליף, וזה לא חדש. כ-5000 צהובים-סגולים נתנו בגמר הצגה נדירה! בדיוק כמו על טולברט, גם על אוהדי חולון אפשר לומר רק שלוש מילים שבעצם מסכמות הכל: אין דברים כאלה!



עמית הורסקי, שדר ערוץ 1 - אוהד הפועל חולון: " הנה טולברט... לוקח שלשה.... זה נכנס!!! חולוניה זוכה בגביע! אין דברים כאלה!!! אין דברים כאלה!!! חולוניה עושה היסטוריה!!! היא זוכה בגביע הראשון שלה!!! וואוווו!!! וואוווו!!!!! 69:68 לחולון! אין דברים כאלה! לא להאמין!!!..."
19.02.09





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב