דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר האינטרנט - עסק לכל דבר! דגשים לגבי הקמת עסק וירטואלי מצליח! 

מאת    [ 14/05/2009 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 4667 פעמים ]

אתר אינטרנט - עסק לכל דבר!

השלבים העיקריים בעת הקמת עסק וירטואלי.

אתר אינטרנט הוא עסק כמו כל עסק אחר וכמו בכל עסק , אתר דורש ניהול שוטף ותחזוק ברמה גבוה ביותר.
במאמר זה נסקור חלק מתהליכים וההחלטות העוסקות בהקמה של עסק.


חקירת הנושא והוצאתו לפועל

ראשית, יש צורך ליצור בידול מעסקים אחרים באותו התחום , כלומר במה אני שונה מהם?
אם ישנם מספר מצומצם של חנויות מתחרות , אנו צריכים להבין למה? האם זה אפשרי, שלתחום שאני מאמינים בו ויש לו פוטנציאל גדול מספר המתחרים כה נמוך.
אך ונגיד ויש המון חברות מתחרות , שנופלות וקמות בכל יום שעובר , האם אין ביקוש? לאו דווקא יכול להיות שניהול הינו כושל.
וניקח לדוגמא כי ישנם חנויות רבות שמציאות אותו תחום שירותים , האם זה בזבוב זמן להקים עוד חברה או אתר כזה? לא בהכרח , כי ככל שהביקוש לשירות מסוים עולה כך גם מספר החברות המספקות את השירות עולות , וזה נקרא עצה מול ביקוש.
במהלך השנים האחרונות הבנתי כי אין שום בעיה עם הגדרות החנות או העסק , אלא הבעיה היא בניהול ובתחזוקה השוטפת , בכל יום אנו שומעים על חברות שקרסו , אך לאו דווקא מסיבות כלכליות , אלא יותר מסיבות של ניהול כושל של צוות הנהלה ועקב כך הפסד של כסף רב מה שגורם לנפילתה של החברה.
הרבה אנשים חושבים שבעת הקמת אתר האינטרנט אין צורך בקידום יומיומי , זהו סוג של מלחמה אינטרנטית מול המתחרים שאין לה סוף , לכן חשוב לדעת ככל שהתחדשות אתר האינטרנט יהיה רב יותר כך קידום האתר יניב תוצאות רבות יותר ומהר.

מיקום העסק או אתר האינטרנט הנבחר.

לאחר שגיבשנו דעה לגבי עסק אינטרנטי למשל , יש צורך במציאתה "מקום" אשר יכול לספק את השירות שאנו מציעים בבטחה.
לדוגמא אתר אינטרנט אשר מספר מכירת מוצרים דרך הרשת חייב להיות מאובטח ברמה גבוה מכיוון שהנתונים שהוא מכיל הינם פרטיים כגון כרטיסי אשראי , לכן אין צורך בעסק ברמה הזאת להתארח בשרת פשוט ללא מערכת אבטחה גבוה.
היום ישנה מספר רב של חברות אחסון , אך לפני בחירת החבילה המתאימה לנו יש לבדוק שאכן שרת האחסון עושה את העבודה ומהר, כלומר משתמשים שירצו לפנות לאחד השירותים שאנו מציעים לא יצטרכו לחכות זמן רב בכל פעולה שלהם באתר שלנו.

מבנה החנות הוירטואלית ודגשים לגבי פרסום המוצרים.

מבנה חנות וירטואלית חייב להיות זהה למבנה של חנות רגילה , כאשר לקוח מבקר את אתר האינטרנט שלנו אנו רוצים להראות לו את מירב העסקאות "השוות" למכירה, אנו רוצים שאתר האינטרנט שברשותנו יראה נקי וכמובן שלא מפוזר.
אנו מציגים מוצרים המסודרים לפי קטגוריות ורק בסוף את המחיר למוצר וזאת מפני שאם הלקוח יאהב את המוצר ואת מה שהוא מספק המחיר לא יעניין אותו כל כך , לעומת זאת ואם נרשום את המחיר ישר ליד המוצר הלקוח יראה את המחיר, וכאשר המחיר לא יתאים לו , הוא אפילו לא יתעמק בשירות המוצר ובסגולותיו וימשיך הלאה לחנות הוירטואלית הבאה.

פרסום העסק הווירטואלי

ללא ספק מנועי החיפוש והאינדקסים הינם כלי השיווק הטוב ביותר של העולם הווירטואלי. כמעט כל המשתמשים המגיעים לאתר האינטרנט שלנו מגיעים דרך מנוע חיפוש או אינדקס אתרים.


אז איך ניתן להגיע לדירוג גבוה במנוע החיפוש -

מבנה האתר , אופן הקידוד של האתר וכמובן תוכנו של האתר יכולים לספק את רוב העבודה.
בעולם האינטרנט אין כללים שמי שיעמוד בהם יקודם באופן משמעותי , לכן יש צורך בשדרוג יומיומי של האתר , ולהתאמתו באופן מלא לחיפוש המשתמשים הרבים ולמנועי החיפוש.
מנועי החיפוש מתמקדים בכמה דברים עיקריים : תוכן האתר , גיל האתר , קישורים נכנסים ויוצאים ומבנה האתר.
יש לציין שמנוע החיפוש אינו "רואה" את עיצוב האתר , ככה שגם אם האתר אינו מעוצב באופן מושלם , הוא לא יפגע באפשרות שלו להגיע גבוה בדירוג של מנועי החיפוש.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב