דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אמנון לוי - לא אמין בעליל! אז מדוע נותנים לו במה? 

מאת    [ 13/05/2009 ]

מילים במאמר: 748   [ נצפה 4241 פעמים ]

האמינות של אמנון לוי מוטלת בספק
תלונה : אמנון לוי סילף בשידור חי
מנהל בתי המשפט משה גל התלונן למועצת העיתונות נגד "שומר מסך" בתלונה: שידור על רכב שהפך "זירת רצח" "סולף ועוות" בידי אמנון לוי.
http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-145643-00.html?tag=15-05-52

פנינה רוזנבלום נגד אמנון לוי
"תוכנית 'שומר מסך' לא פנתה אליי בבקשה לתגובה והעדיפה לשלוח אליי תחקירנים עם מצלמה נסתרת למרות שכל אחד מכם, הצופה בי עכשיו, יודע היטב שאני מעולם לא סירבתי להתראיין ואני אחת הנשים המתוקשרות ביותר במדינת ישראל. נאלצתי לפעול בתוקף על מנת לקבל זכות תגובה זו המצולמת, לשם שינוי, במצלמה רגילה.
"לי אין מה להסתיר. לחברה שלי אין מה להסתיר. להיפך: אני עושה הכול ואעשה הכול כדי לתת את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר ללקוחותיי. אני מתפלאת על אמנון לוי ותוכניתו שהגיעו למצב בו עשו שימוש בגימיק כל-כך נמוך וזול כדי לייצר שלא בצדק על חשבוני רייטינג לתוכניתם".
http://bidur.msn.co.il/msnEntertainment/TvAndRadio/News/200706/20070624155906.htm
פנינה רוזנבלום צודקת: שום אמנון לוי לא יטול ממנה את התהילה והמוניטין של אשת עסקים מצליחה וישרה, ובוודאי שלא באמצעות הטריק השחוק של הוצאת המרואיין מהכלים תוך פרובוקציה מכוערת, שמטרתה היחידה לנסות לעורר שערוריית שווא שתניב, אם תצליח, רייטינג מאולץ משערורייה בלתי מוצדקת.
http://www.news-israel.net/Article.asp?Code=5532
"הרי מרוב דיבורים על "תחקירני שומר מסך" ו"פנינה רוזנבלום", אף אחד לא ממש התרכז בסיפור האמיתי של לקוחות חברת "קר". זה היה משחק צהובונים של "שתו לי, אכלו לי" שנועד לכוון לרייטינג ולא לעיתונאות שעוסקת בצרכנות כנה. ניתן להתייחס למשדר אמש של "שומר מסך" כריב קטנוני בין שני ילדים בחצר ביה"ס. מה שהיה אמור להיות תחקיר די סטנדרטי נופח מעבר לכל פרופורציה דרך הייפ יחצ"ני שמתבסס על השמות הגדולים החתומים על הסצינה. והרי התחקיר עצמו לא היה כל כך מורכב. לא משהו שתוכנית תחקירים ממוצעת לא ראתה בעבר. אז על זה לבנות פרומואים, לנהל מאבקים משפטיים ולשכנע אותנו לצפות בתוכנית כאילו מדובר בתחקיר המאה של וודוורד וברנסטין?"
עוד עם הרומן בין פנינה רוזנבלום לאמנון לוי:
http://www.nrg.co.il/online/5/ART1/601/057.html
זהות שגויה - חברת מזרח-מערב
"עורך הדין של חב' מזרח ומערב מזון בע"מ וכן כותב שורות אלה, פנו בתחילת השבוע לעורך ולמגיש התכנית הן בכתב והן בעל פה והסבירו כי המדובר בשתי חברות שונות לחלוטין. על אף בקשות חוזרות ונשנות לשלב משפט אחד בכתבה, משפט שיסביר בקצרה את ההבדל בין שתי החברות וכי אין כל קשר בין חברת מזרח ומערב מזון בע"מ לבין החברה הנחקרת וממצאי הכתבה, בחרו הנ"ל להתעלם מעובדות אלו ולא להציגם בתוכנית.
בכך, גרמו נזק אדיר לשמה הטוב ולמוניטין של חברת "מזרח-מערב מזון בע"מ" שמשרתת שנים ארוכות וללא דופי אלפי לקוחות מרוצים. בשעות שלאחר שידור הפרומואים והכתבה הגיעו לקוחות לחנויות החברה והצהירו במפורש שאין בדעתם להגיע ולרכוש יותר את מוצריה. "

http://www.prnet.co.il/article.php?id=409

שומר מסך בתוכנית נגד אוסם
"תוכנית תחקירים מכובדת הייתה צריכה לעשות יותר מלהפוך כמה ארגזים ולאפשר זמן מסך למנכ"ל אסם אביעזר (גזי) קפלן. אופייה של אותה תגובה, מקורה בפוליטיקה פנימית - ותעיד על כך ההתחנחנות של לוי כלפי קפלן אחרי נאומו חוצב-הלהבות - שמסרסת את העוקץ ממלאכת הקודש שקרמה עור וגידים. אותו עוקץ אמור להיות כעמוד האש לפני המחנה עבור צוות תוכנית תחקירים נושכת המכבדת את עצמה. הווה אומר, לסור אל המפעל עם חניתות ומגנים ולהיכנס בשיא הכוח בכל בכיר שנקלע לדרככם, על מנת לקבל תשובות אמיתיות בזמן אמת, לא כשמתחילים להפעיל מיסוך עשן ולא רק בשביל לסמן את הטריטוריה כפודלים חובבניים. קל מאד להיות בולדוג מול חנווני, רופא פרטי ומתווך דירות, אבל כדי להיות שומר מסך לוחמני - כמו יחידת CTU ב"24" - צריך גם מסך מפוצל לשם מלחמה רב-ערוצית, לא פטיפון שבור. ולא יזיק גם הרבה הרבה בונזו. של אסם."
מתוך הפורום של אמנון לוי בתפוז
"אני מכיר אישית את המוהל. הוא מוהל כבר מעל 30 שנה עם רשיון כדת וכדין.העניין בו הוא מואשם אכן מופרך מיסודו, וגם אמנון לוי יודע את זה (וזה בדוק!), אבל מה לא עושים בשביל רייטינג...ואגלה לכם עוד משהו: בתוכנית הערב תוכנן להיות משודר קטע שצולם במצלמה נסתרת בברית שערך המוהל הנ"ל. במקרה (או שלא), אבי הנימול קשור לטלעד. כשהוא שמע שצילמו בברית שלו במצלמה נסתרת לצורך כתבה נגד המוהל, הוא התנגד בכל תוקף שישדרו את התמונות האלה - והודיע למוהל שהוא יהיה גם המוהל של נכדו שעומד להיוולד בקרוב!
אמנון לוי צריך להתבייש בתחקיר הזה, כי יש מספיק מוהלים שעובדים בלי רשיון ולכן אם מחפשים "חאפרים" לכתבת תחקיר - לא קשה למצוא. למרות זאת, אמנון לוי לקח מוהל כשר למהדרין במשך עשרות שנים, שבגלל בירוקרטיה שלא תלויה בו רשיונו הוקפא (לא נשלל!) לתקופה קצרה - ועל גבו של המוהל הזה הוא עושה רייטינג לתוכניתו.פשוט חוצפה!"
מתוך פורום שמספר על ה"צהוב"
"כאשר החליף אמנו לוי את יאיר לפיד בתוכנית הלילה הוא הצליח להחזיק את הרייטינג אל מאז נפל דבר והוא לא ממש מצליח לעניין בדברים שהוא מביא ומכאן שהוא מתחיל לחפש צהוב ...מאד צהוב ...."
http://www.peep.co.il/comunity/viewtopic.php?p=62042&sid=261b0e5520bf4dd2481e6985b54b9434
יצירת קשר איתי
http://www.idosamuel.net/
http://www.idosamuel.com/
http://www.idosamuel.co.il/


"חזון ללא מעשה הוא חלום בהקיץ , מעשה בלי חזון הוא חלום בלהות" .



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב