דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורפל טל מקבוצת One1 חתמה על הסכם בלעדי לשיווק מוצרי יוניפורט בארץ 

מאת    [ 12/05/2009 ]

מילים במאמר: 335   [ נצפה 2775 פעמים ]

חברת קורפל-טל מקבוצת One1, המעניקה שירותי תמיכה, פיתוח ואינטגרציה למרבית ענף התיירות וחברות קטנות-בינוניות (SMB), חתמה על הסכם בלעדי עם חברת יוניפורט לשיווק שניים ממוצריה בארץ.

מוצר אחד אותו תשווק קורפל-טל, הוא ה- SMSPort, המהווה פלטפורמת תקשורת SMS ארגונית. מערכת SMSport מאפשרת לעובד הנייד מכל מכשיר סלולארי, לקבל מסרי SMS מתוך ה- Outlook ולענות להם, לקבל ולשלוח דואר אלקטרוני ומסרים אחרים ב- SMS, לקבל חיווי מיומן הפגישות, גישה ישירה לאנשי הקשר, הדפסה מרוחקת של מסמכים חשובים, משלוח SMS לרשימות תפוצה במהירות במחיר נמוך ממשלוח SMS רגיל, ועוד.
מערכת SMSport מעניקה לעובדי הארגון הניידים שליטה על המידע העסקי הקריטי בזמן היותם מחוץ למשרד - בכל מקום ובכל זמן, בארץ ובחו"ל, ומכל סוג של מכשיר סלולארי. המערכת משפרת את היעילות והזמינות של הארגון.

מוצר נוסף אותו תשווק קורפל טל הוא ה- PrintController - מערכת המנהלת את כל משאבי ההדפסה של המשרד, מעניקה הרשאות למשתמשים ומאפשרת רישום של כל הדפסה לתקציב הרלוונטי (לקוח, עובד, מחלקה, פרויקט, וכו'). ה- PrintController גם כולל מערכת דוחות עשירה המאפשרת בקרה וחיוב תקציבי, סטטיסטיקה על רמות שימוש ודו"ח תקלות.

לדברי יובל טל, מנכ"ל קורפל-טל One1: "כחברה המעניקה שירותי מחשוב למרבית משרדי הנסיעות בארץ, אנחנו מחפשים באופן מתמיד פתרונות שייעלו את עבודתם של סוכני הנסיעות ויביאו לשיפור השירות ללקוח תוך הגדלת התפוקה והרווחים של משרדי הנסיעות. שני מוצרי יוניפורט שאנו נשווק, מתאימים בדיוק למטרות אלה."

לדברי משה בראון מנכ"ל יוניפורט: "ארגון אשר רוצה להיות תחרותי ולהגדיל את רווחיו, חייב לשפר את התקשורת עם לקוחותיו, ולדאוג שעובדי הארגון הניידים (אנשי מכירות, מתכנתים, יועצים, אנשי שרות, מתקינים, וכו') יהיו תמיד בשליטה על האינפורמציה העסקית הקריטית בחברה, שרת ה- SMSport שלנו על עושר תכונותיו מהווה את התשובה".

לגבי מערכת ניהול ההדפסות, מוסיף בראון: "תקציב הוצאות ההדפסות בארגון (טונר, נייר, בלאי, שרות) גדל מידי שנה והופך להיות חלק משמעותי בעוגת התקציב, והכניסה של מדפסות צבע לארגון מאיימת על גידול מואץ בהוצאות אלה. השאלה היא כיצד ניתן להעניק לעובדי הארגון את משאבי ההדפסה הנחוצים להם, ויחד עם זאת לשלוט בהוצאות ההדפסה באופן אבסולוטי. מערכת PrintController עונה בדיוק על דרישות אלו, ומעניקה ללקוח את החזר ההשקעה המהיר ביותר בתעשייה".



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב