דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חג השבועות- מתנובה לתפוקה 

מאת    [ 12/05/2009 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2752 פעמים ]

חג שבועות לעובדים - מתנובת הארץ לתפוקת העבודה

בראש השנה אנו מסבים לשולחן החג ומארחים את המשפחה והחברים באכילת תפוח בדבש, גרעיני הרימון המסמלים פוריות וראש דג בברכת "שנהיה לראש ולא לזנב". גם חג הפסח מפורסם בארוחת הסדר המסורתית והמשמחת. אך נדמה כי על כל אלו גוברת שמחתו של חג השבועות. חג אביבי ומיוחד זה משרה אווירה מרנינה ומשמחת. ארגונים רבים משכילים לרתום את אווירת החג לפעילויות ייחודיות במקום העבודה וכך לנצל את מסר החג - לבלוב, פריחה, שגשוג ואהבת הארץ. מרבית הארגונים כיום מודעים לפעילויות לרווחת העובדים ועיקר הדגש מושם על ציון חגים משפחתיים כאלו, תוך שילובם האורגני במהלך יום העבודה. במאמר זה נבקש להציע לכם מספר רעיונות מקוריים לציון חג השבועות במקום העבודה, שעשויים להפוך את החג לאירוע שייזכר זמן רב.

בוקר של כיף במשרדי החברה

מוקדם בבוקר, טרם הגעת העובדים למקום העבודה, ימתין צוות "אירוע בריבוע" הלבוש בסרבלים כחולים ומגפי רפתנים. צוות הרפתנים יחלק לכל עובד שהגיע ליום עבודתו שי ביכורים קטן, הכולל שוקולד מובחר ופירות העונה, מתנת החברה. לעובדים החפצים בכך יחולקו זרי ראש שזורים בפרחים. לובי החברה יעוצב ברוח אווירת החג, בעזרת ערימה גבוהה של חבילות חציר, כדי חלב ענקיים ונוצצים ופרחים לבנים, וברקע יתנגנו להם שירי החג. השעה רק תשע בבוקר וכבר ישנה אווירת חג יוצאת דופן.

ארוחת בוקר חלומית

עובדי החברה יוזמנו מראש לארוחת בוקר משותפת בחדר האוכל או בחדר שיוקצה לכך מראש. החדר עצמו יהיה מעוצב באופן דומה ללובי החברה ועל השולחנות המעוצבים יונחו כלי הגשה בהירים על גבי מפות בגווני אדמה. באירוע חברה יש הנוהגים לבחור בהגשה עצמית של האוכל משולחנות קבועים. בכל מקרה, יש למקם שולחן או פינה מסוימת שיוקדשו למבחר לחמים. יש לעטר את השולחנות בשיבולים ובפרחים מיובשים. בארוחה, יוגשו מטעמים חלביים מתוצרת עצמית, אשר ישמרו על הסגנון הכפרי שבמקום. זה הזמן להציע את מגוון הגבינות העצום שקיים - גבינות למריחה, דלות שומן או עתירות שומן, לצד גבינות קשות ונהדרות, גבינת חלומי צרובה ושפע של ירקות.

ואיך אפשר בלי עוגת גבינה

בהמשך היום ניתן לכנס את העובדים לפעילות העשרה משותפת. פעילות כזו עשויה לכלול מידע על תהליך ייצור הגבינה, בו מופרד הרכיב המוצק, הגבן, ממי הגבינה. מומלץ לשלב את הפעילות יחד עם טעימות וסיפורים. בהמשך ניתן לארגן את תחרות עוגת הגבינה הטובה ביותר. הפעילות דורשת הכנה מראש ושיתוף פעולה של העובדים. מומלץ לבחור נציג מכל מחלקה אשר יכין עוגה שתייצג את מחלקתו בתחרות. צוות השופטים אשר עשוי להיות מורכב ממנהלי המחלקות, יטעם את העוגות. כמובן שזהות אופה העוגה והמחלקה אליה הוא משתייך נשמרת בסוד בזמן התחרות. כל עוגה מקבלת ניקוד על מראה, טעם ומרקם. ניתן להוסיף קריטריונים נוספים לניקוד, כיד הדמיון הטובה עליכם. העוגה שתקבל את מרב הניקוד, תזכה את מחלקתה בפרס חברתי משותף, דוגמת יום כיף בספא, ארוחת בוקר מחלקתית. מכין העוגה יזכה לפרס אישי הקשור לאווירת החג . יתר עובדי החברה יזכו ליהנות מהעוגות שהוכנו.
סימה נח, מנכ"ל חב' אירוע בריבוע אירועים עיסקיים לחברות ואירגונים מזה עשור שנים. המעוף, היצירתיות, הניסיון ובעיקר האהבה למקצוע ולאנשים, הם אבני דרך הבונים את המוניטין שלנו כאחת מחברות ההפקה המובילות בתחום.
http://www.baribua.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב