דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שאיבת שומן 

מאת    [ 10/05/2009 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2362 פעמים ]

שאיבת שומן

שאיבת שומן משמשת לבריאות ולהפחתת הסיכון למחלות לב ולמחלות שונות בכלי הדם

מיכאל
פורסם: 01/04/09 11:52

שאיבת שומן

שאיבת שומן משמשת לבריאות ולהפחתת הסיכון למחלות לב ולמחלות שונות בכלי הדם. שאיבת שומן היא לא תחליף להרזיה בטוחה ולאורך זמן אולם כאשר כלו כל הקיצין כמו שאומרים, נושא שאיבת שומן הופך לחלק חיוני מבריאות האיש או האישה העושים בו שימוש באמצעות ניתוח פלסטי בקליניקה המיוחד לנושא זה בעזרת מנתחים פלסטיים. בעיית ההשמנה במאה העשרים ואחת היא בעיה כאוטית ורצינית. אנשים הסובלים מהשמנת יתר סובלים למעשה ממחלה, אולם החדשות הטובות הם שהמחלה היא לא חשוכת מרפא ויד דרכים לפתרון העניין.

כל נושא שאיבת שומן נחשב במיוחד באמצעות הפשטות שלו. הקטנת הצלקת מהאזור השומני או מתיחת בטן היא מלאכת מחשבת. בעלי עור גמיש או אנשים מתחת לגיל 40 שם שאיבת השומן היא קלה ולא בעייתית אולם בגילאים מבוגרים כאשר שאיבת השומן לא נעשית מאזורים מיוחדים היא בעייתית ולא פשוטה. שאיבת שומן היא מקצועית ונהדרת כאשר מתגלות התוצאות של הדבר. אחרי ניתוח שאיבת שומן מרגיש המטופל קל יותר וצעיר כאשר השומנים יוצאים מהגוף באמצעות מכשיר או צינור לשאיבת השומן בשעת הניתוח עצמו. לאחר השאיבה במקרים מסוימים כאשר המטופל או המטופלת חוזרים לביתם חשוב לשמור על רמת שומן מאוזנת, אכילה ללא בקרה יכולה להזרים את השומן בחזרה לגוף, למקומות אחרים בגוף ששם לא נעשתה השאיבה. שאיבת שומן היא לא רק הליך קוסמטי אלא גם הליך רפואי שנועד למנוע את גידולי העור המכונים ליפומות יכולים להיות מוסרים באמצעות התהליך וכאן הרווחנו בגדול מה שנקרא הרווחנו שני ציפורים במכה אחת. שאיבת שומן בניגוד למה שחשבנו בעבר איננה הליך קוסמטי גרידא אלא הליך מסובך ורפואי ואפילו חיובי בניגוד לניתוחים אחרים כמו למשל ניתוחי סיליקון או ניתוחי אף שנועדו סתם לצורך אסטטיות.

בתחום שאיבת שומן ניגש המטופל או המטופלת לרופא כאשר הוא משרטט על גוף האיש או גוף האישה סימני חיתוך בצבע כדי שהניתוח בשכיבה יהיה מדויק. השאיבה היא מדודה על מנת לא לגרום כמובן למוות או לבעיות בריאותיות. שאיבה ראשונה נעשית בו ביום ולאחר שאיבה זאת כעבור מספר חודשים חוזרים לשאיבה נוספת, הכל נעשה ביד אומן ובצורה מדידה כאשר השאיבה לא נעשית מעבר ל- 3 קילוגרם. רופאים פלסטיים מקפידים כיום על הליך עדין של שאיבת שומן ללא תופעות לוואי, הליך מבוקר של שאיבת שומן מועטה שלא יכניס את הגוף לחוסר איזון קיצוני. העור לאחר בניתוח במיוחד אצל צעירות מתחת לגיל 40 לאחר לידה מקבל מתיחה טבעית ובכך הצלקת מהניתוח והליך ההחלמה הם מהירים ביותר ויעילים להפליא. בעבר אמרת שאיבת שומן אמרת סיכון, היום יש ניתוחים פלסטים שנעשים עם חיתוך של חור קטן בעור תוך כדי החדרת מחט עם מצלמה זעירה. המכשור המודרני עם המצלמה הזעירה נותנים לנו אפשרויות רבות בתחום הניתוחים הפלסטיים, אפשרויות לניתוחים פלסטיים בתחום שאיבת שומן עם כמה שפחות טעויות בהליך. המודרניזציה והמכשור האלקטרוני מפשטות תהליכים רבים ומביאות להצלחות לא מועטות בתחומים שהיו תלויים בעבר ביד אדם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב