דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות ישיבה- שילוב של חומרים 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 3167 פעמים ]

מערכות ישיבה- שילוב של חומרים

את מערכות ישיבה מודרניות , ניתן למצוא במבחר רחב של סגנונות וחומרים. מערכות ישיבה מצויות במספר מוקדים בבית או במקומות ציבוריים, כמו בתי קפה, מסעדות, בתי מלון ומשרדים. בבית אנו ממקמים את מערכות הישיבה, בסלון, בגינה ובפינת האוכל. לכל מיקום יש להתאים מערכת ישיבה המתאימה לו. מערכות ישיבה הממוקמות בסלון הבית, אמורות לתת את הטון העיצובי בתחום הריהוט ויש להקפיד את איכותן ונוחות השימוש בהן.

לפני שרוכשים מערכות ישיבה יש להתחשב בקו העיצובי הכולל בדירה, ולבחור את הצבעים שישלטו על הסגנון והאווירה.

מערכות הישיבה, אמורות אם כן לתת מענה למספר פונקציות כחלק ממכלול שאמור לייצר תחושת הרמוניה. בתחום זה קיימים מספר סגנונות שולטים כמו מערכות ישיבה קלאסיות, אשר מאופיינות בקווים עתיקים, חומרים כבדים ובדי ריפוד עבים, מערכות ישיבה מודרניות בעלות קוויים נקיים, מינימליסטים המשדרים קדמה והדר. קיימות מערכות ישיבה המתאימות בעיקר לחללים גדולים ומכילות ספות ארוכות כדוגמת השזלונג. מערכות הישיבה המודרניות מקבלות עיצובים שוברי מוסכמות וחוקים, משתמשים בחומרים שונים מהמקובל ,כמו פלסטיק שקוף חלקית, מתכות, וראטן ( קש ) קלוע .
כיום שולט קו עיצובי אקלקטי, כלומר, מספר סגנונות עיצוב יוצרים שפה חדשה ויכולים להימצא בחלל אחד תוך שהן שומרות על הרמוניה ומראה שלם. ניתן לרכוש מערכות ישיבה בסגנון כפרי המתאפיין בלוק נוסטאלגי ולהציבן בחלל מודרני - השילוב הזה יותר מתח עיצובי מעניין במיוחד אשר מוציא לפועל את הכוחל מאחורי כל פריט ריהוט. מערכת הישיבה הכפרית תקבל משנה כוח לנוכח ברקע המודרני , והרהיטים המודרנים המכתרים אותה גם הם יזכו לתשומת לב מיוחדת וכוחם העיצובי יתחזק.

מערכות ישיבה כוללות כסאות שאותם יש לבחור בקפידה! לפני שאתם מתרשמים מהמגוון העצום של האפשרויות, עליכם לקחת בחשבון את הרגלי השימוש הריאליים שלכם! אם אתם מתכוונים "לחרוש" אל הכיסאות עליכם לדאוג קודם כל לחוויית ישיבה מושלמת. אם מערכת הישיבה מצויה בחדר אוכל בו נוהגים לשבת רק בחגים ובהתכנסויות של חברים ומשפחה שאינן מתרחשות לעיתים קרובות, הרי שניתן לבחור בעיצובים מרשימים שאולי מעט פחות נוחים.

מערכות ישיבה לעיצוב הסלון מגיעות כיום בגדלים שאינם סטנדרטים כמו למשל, ספה כפולה שלצדה האחד מחובר המשך ( בדומה לשזלונג), ועוד כורסת יחיד, או מערכת ישיבה בקווים גליים, בעלת משעת ראש בקווים עגולים, כאשר את כל התמיכה מקבלים באמצעות מספר רב של כריות. שימו לב: כריות לא תמיד מעניקות את התמיכה האופטימאלית בגב,ולכן אם אתם אנשים הסובלים מכאבים או שזקוקים לתמיכה מאסיבית, רצוי שתקנו מערכות ישיבה בעלות משענות איכותיות.

כיום מערכות ישיבה נהנות מצבעוניות רבה. משטח הישיבה הוא בצבע אחיד, אך משענות או כריות מוצעות בגוונים משלימים שיוצרים חזות מרשימה , עליזה ומעניינת.

נוהגים כיום לשלב בין חומרים: למשל ספת עור ובד. גוף הספה עשוי עור טבעי וחזק, וכריות הישיבה והמשענות מרופדות בבדים עבים ומרשימים בגוונים של חום . המראה המתקבל הוא עשיר במיוחד.

קיימות מערכות ישיבה הכוללות ספה לשלושה וספה לשניים, כאשר שתי הספות מקיימות בניהן דיאלוג ויזואלי מעניין הבנוי על שימוש באלמנטים של הבד בצורות שונות: כמו למשל, מוטיבים שכל חלק מהכריות מופיעים אל גוף הספה האחת וכדומה.

ניתן גם לשלב בתוך מערכת ישיבה אחת שני סגנונות משלימים: הספה הארוכה יכולה להיות בסגנון מודרני ואילו כורסת יחיד יכולה להיות בסגנון עתיק, ויקטוריאני.

לסיכום: השילובים האפשריים הם רבים ושילוב בין חומרים הוא אלמנט עיצובי מעניין שיש לקחת אותו בחשבון.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב