דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב רהיטים- השפעה על החלל 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2133 פעמים ]

עיצוב רהיטים- השפעה על החלל

עיצוב רהיטים מתייחס לא רק לרהיט עצמו אלא גם לאפשרויות שילובו בחלל על פי הסגנונות הקיימים.

עיצוב רהיטים, כולל בתוכו מספר תחומים: עיצוב הרהיט, הנדסת אנוש, שילוב אלמנטים אורטופדים או ארגונומיים, בחירת חומרי הגלם וכמובן פוטנציאל השתלבותו של הרהיט בחלל בו יוצר בסופו של דבר.

עיצוב רהיטים הוא תחום מרתק, הפונה לטכנולוגיות ייצור ותכנון מתקדמות. מעצבים מסוגלים לערוך הדמיות ריאליות, מדויקות ותלת ממדיות של הרהיטים אותם הם מתכננים.

רהיטים מעוצבים כיום תוך שימת דגש רב על נוחות שימוש וחזות פורצת דרך ואמנותית. שילוב של הנדסת אנוש גבוהה ורעיון עיצובי מתוחכם, יוצרים רהיטים בעלי אמירה וכוח אמיתי.

לקוחות חושבים כיום רבות על עיצוב רהיטים, ומעוניינים לשוות לחלל ביתם או משרדם, חזות מתקדמת המשדרת יוקרה.

כיום קיים שימוש רב בסוגי ציפויים מיוחדים לעיצוב רהיטים. הציפויים כמו פורמייקה צבעונית למשל, יכולות לשוות לאותו רהיט חזות שונה בתכלית, רק בזכות הצבע והטקסטורה שמקנים הציפויים.

חומרי הגלם משתכללים מעת לעת ונוצרות תרכובות המבטיחות רהיט בעל עמידות גבוהה יותר מפני שחיקה, שריטות ובלאי. חומרים מושבחים, ויצירת תרכובות חומר חדשות, משפיעות אף הן על עיצוב הרהיט, שכן החומרים משפיעים על יכולת המשחק של מעצב הרהיטים עם הרעיון הגולמי שלו.

חומרים הם למעשה הכל. הם קובעים את אופיו של הרהיט, את תפקידו, ואת אפשרויות השילוב שלו בתוך חלל מעוצב. מעצבי הרהיטים מייצרים רהיטים על סמך הבנתם את נושא החלל, ויחסי הגומלין המתקיימים בין הרהיט לסביבתו. סגנון מודרני, מחייב שימוש בחומרים שתומכים בקדמה ושגשוג. חשובים על מה שהרהיט משדר, ואיזה אפקט הוא יוצר על סביבתו.

כיום, בזכות, עיצוב רהיטים טכנולוגי ומתקדם, ובשל הרעיון כי לא חייב להיות סגנון אחד הומוגני ומוביל, אתם יכולים לרהט חלל בדרכים מקוריות , יצירתיות והעיקר חד פעמיות. אתם יכולים ליצור חלל שבו רהיטים משתלבים זה עם זה באופן שלא תראו באף בית אחר. האפשרויות אם כן רק הולכות וגדלות, ועימן היצירתיות והמשחק.

קיימות מספר תחזיות באשר לעיצוב רהיטים עתידי. יהיה שימוש ניכר בחומרים אלסטיים, שאמורים לאזן מראה של קווים ישרים. רהיטים המעוצבים באופן אלסטי לא נמצאים בסמוך לקירות ולמעשה יוצרים מעין חלל פרטי סביב עצמם. שימוש נרחב בחומרים שמו סיליקון, לטקס ופלסטיק מאפשר יצירת רהיטים שניתנים לשנוי מתמיד והתמה לגוף האנושי.

עיצוב רהיטים פונה גם לאקולוגיה, כיום מעצבי רהיטים מנסים להטמיע ברהיט אלמנטים וצורות אורגניות. הכלאה מסוג שכזה קרויה " עיצוב טכנו אקולוגי". צורות הלקוחות מעולם הטבע, כמו פתיתי שלג, עלים וחרקים מוכנסות לתוך הרהיט ומשוות לו מראה טבעי. גם צורת הרהיט עצמה, לקוחה מעולמות התוכן שבטבע.
מוטיבים נבחרים עוברים שינוי של קנה מיקה ובעזרת שיטות עבודה דיגיטאליות מוכנסות לתוך חומר הגלם כאילו היו חלק הומוגני ממנו.
שיטת הבנייה החדשה שמאופיינת בויטרינות גדולות, גרמה גם לתחום עיצוב הרהיטים לשנות כיוון. הדגש כיום הוא על יצירת מרחב ששובר את תחושת המחנק האורבאנית. שילוב של אלמנטים מן הטבע יוצר ריכוך של מוטיבים מודרנים בעיצוב שהם מעט קרים ותעשייתיים. עיצוב רהיטים בסגנון יפני למשל רק מחזק את הרעיון כי מינימליזם יותר תחושת מרחב הנחוצה לנו כל-כך.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב