דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שולחן מחשב 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 7236 פעמים ]

שולחן מחשב

שולחן מחשב הוא חובה בכל בית. שולחן מחשב אמור לשמש כמעמד למחשב ולציוד הנלווה לו וכן לשמש כפינת עבודה לכתיבה, ציור, קריאה, וכדו'. לפני הכל עליכם להבין כי שולחן מחשב שונה משולחן כתיבה רגיל באופן די נרחב . שולחן מחשב מתוכנן במיוחד לעבודה נוחה ויעילה מול המחשב, ורק אח"כ הוא נותן מענה גם לצרכים אחרים. קיימים שולחנות מחשב שמיועדים אך ורק לעבודה על המשב והם מצוידים במפרט טכני שבו מקום למקלדת מסך, רמקולים, מדפסת או פקס וקיימים שולחנות מחשב גדולים יותר שמתאימים גם לשימושים האחרים שהוזכרו. שולחנות מחשב קיימים במגוון רחב של סגנונות וחומרים- החל משולחנות מחשב מעץ דרך שולחנות מתכת וכלה בשולחנות מחשב שיש בהם שילובים של חומרים כמו מתכת וזכוכית, או עץ וזכוכית.

שולחן מחשב אמור להיות בעל מפתח נוח לרגליים ולאפשר ישיבה נוחה מולו. הוא אמור להיות יציב ועמוק מספיק. השוק מציע שולחן מחשב פשוט וקטן שמתאים לחללים קטנים. ושולחנות מחשב גדולים מהודרים ובעלי פתרונות אחסון בצורת מגירות או מדפים המותקנים בגופו. קיימת חשיבות גדולה להמצאות מגירות בשולחן המחשב שכן כולנו עושים שימוש יומיומי בדיסקים.

שולחן מחשב למשרד: שולחן זה אמור לתת פתרון גם לעמדת המחשב עצמה וכן לפעולות נוספות הנעשות עליו. קיימים משרדים הבנויים בצורה של "אופן ספייס" ובהם שולחנות מחשב ארוכים שיוצרים מבנה של "ח" או "ר"- בשולחנות אלו קיים מדף עליון לצורך הצבת קלסרים וספרים והם בעלי חומרים מיוחדים ליציאת כבלים וחוטי חשמל. עיצוב שולחנות מחשב אלו הוא מינימליסטי כשהדגש הוא לא על העיצוב כמו על נוחות העבודה. במשרדים קטנים ניתן להציב שולחן מחשב מעוצב יותר שישמש גם כשולחן קבלה או שולחן עבודה ואז לדאוג שיהיה בו מפרט טכני שיענה על מספר צרכים משרדיים.

חומרים: שולחן מחשב כמו כל שולחן אחר אמור להיות עשוי מחומרים טובים . שפע החומרים לבניית שולחן מחשב הם רבים, ויש להתאים את החומר לקו העיצובי השולט בחלל. אם ברצונכם להציב שולחן מחשב בחלל מודרני רצוי לבחור בחומרים כמו ניקל או מתכת קלה בשילוב של פלטת זכוכית. אך אתם מחבבים את הסגנון הביתי או העתיק, תוכלו להציב שולחן מחשב שבנוי מעץ טבעי ובכך תזכו לאווירה חמה יותר. שולחנות מתכת בעלות רגלים דקות ופלטת זכוכית מתאימים להצבה על גבי משטחי פרקט.

אם יש לכם חלל קטן יחסית- הקפידו שלשולחן המחשב תהיה פלטה נשלפת עבור המקלדת. באופן זה תוכלו לחסוך מקום. כמו כן עליכם לבדוק שהמקום שמיועד להצבת המחשב בגוף השולחן עצמו אינו מפריע לתנועת רגליים ואתם מצליחים לשבת מולו בנוחות.


תווכי מחירים של שולחנות מחשב: כמו בכל דבר גם כאן קיימים הבדלים גדולים שהם תוצאה של חומרים, גודל ומפרט טכני- ככל שהמפרט הטכני יותר מורכב כך עולה מחיר שולחן המחשב. אם אתם בוחרים לקנות שולחן מחשב מעץ מלא הרי שמחירו גבוה יותר משולחן העשוי סיבית ורק מצופה בשכבת פורמייקה או פורניר. שולחן מחשב ניתן לקנות ברשתות גדולות של "עשה זאת בעצמך" או אצל חנויות מעצבים ונגרים פרטיים. חשוב שבכל מקרה תצטיידו בתעודת אחריות .

שימו לב לרמת הגימור שלשולחן המחשב, אם קיימו בשולחן מסילות מפורזלות בדקו שהן אכן נעות בחופשיות ולא נתקעות, בדקו כי פלטת שולחן מעץ אינה דקה ותוכל לעמוס בעומסי משקל פרט למחשב עצמו (ספרים קלסרים וכדו').

זכרו כי יש להציב שולחן מחשב שלא מול חלון בכדי להימנע מסנוור של השמש. כך שיש לבדוק טוב לפני שרצים לחנויות היכן הכי מתאים למחשב לעמוד ולקחת את המידות לחנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב