דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הנחלים הולכים אל-הים 

מאת    [ 06/05/2009 ]

מילים במאמר: 1381   [ נצפה 3268 פעמים ]

כל הנחלים הולכים אל-הים

בליל הסדר אנחנו אומרים לשנה הבאה בירושלים הבנויה... כולנו אומרים את זה בגלל שכתוב כך ואף אחד לא שואל: איזה מודעות אנחנו נקבל אם וכאשר אני אראה את ירושלים שלי?... דהיינו, המודעות החיצונית שלי תהיה המודעות הפנימית שלי שהיא ציון... המדע בהשכלתו הגבוהה מנסה להפנים את זה שכול היקום נמצא בתוכנו רק קשה לו ליישם את זה שנאמר: "הדבר שקשה לאדם לתפוס שהוא יכול לתפוס את כול העולם" (איינשטיין). אראה לכם יחד עם רשב"י כמה טוב לאדם שירושלים שהיא הנקודה לכול הדתות תהייה בנויה, דהיינו, מה אנחנו יודעים כאשר מתבצעת יציאת מצרים?...

כול הנחלים הולכים אל הים (אלהים)

ספר הזוהר פרשת אחרי מות

ל – "ויאמר ה' אל משה דבר אל אהרון אחיך ואל יבא בכול עת אל הקדש וגו':

רבי שמעון פתח ואמר, "כל הנחלים הולכים אל הים והים אינו מלא וגו'. אמר רבי שמעון , תמה אני על בני העולם, שאין להם עיניים לראות, ולב להשגיח, ואינם יודעים, ואינם שמים לבם להסתכל ברצון אדונם, איך הם ישנים, ואינם קמים משנתם, בטרם יבוא היום ההוא שחושך ואפלה יכסו עליהם. ויתבע ההוא, בעל הפיקדון, חשבון נפש מהם".

כאשר אדם לוקח כדורים לאחר תקופה מסוימת הוא מתמכר להם ונהפך להיות תלותי שזה נקרא – נרקומן. וכאשר אנחנו לוקחים תינוק ונותנים לא כדורים (ידע) ולאחר גיל 18 הוא נע מכוח ההתמדה זה נקרא – גורל. וכולנו יודעים כמה קשה לגמול נרקומן, דהיינו, לשנות את הגורל. אבל כאשר הנרקומן לוקח את הסם והוא נמצא בשפיות דעת הוא טוען: "אני בסם הזה עוד לא נוגע הוא הורס אותי". וכאשר הגורל (החושך) פוגע באדם הוא רץ מהר לחפש ישועה כדי לשנות את הגורל. ולבסוף הנרקומן והגורל ממשכים באותה דרך. על זה משתומם רבי שמעון...

לא – "והכרוז קורא אליהם בכול יום, ונשמתם, מעידה בהם בכול יום ולילה, והתורה מרימה קולות לכל צד, ואומרת, עד מתי פתאים תאהבו פתי, מי פתי יסור הנה חסר לב אמרה לו. לכו לחמו בלחמי ושתו ביין מסכתי. ואין מי שיטה אזנו, ואין מי שיעורר לבו".

הרי הטבע מראה לכם גם את הטוב וגם את הרע שקיים, ונשמתכם שהיא חוסר הידע שקיים בכם ואתם מרגישים את זה ביום ובלילה, דהיינו בטוב וברע. ואתם טוענים שאי אפשר לשנות את הגורל, דהיינו, אי אפשר לקבל מודעות אלהים, כאשר אתם קוראים לרבי שמעון אלקים... ואתם לומדים ולא לומדים ואתם חסרי לב, דהיינו, ושמרתם את שבתותי ואתם חומדים את השבת ששבתותיי זה לב. "לכו לחמו בלחמי ושתו ביין מסכתי". אני מסתתר מאחורי מסכתי וכדי לראות את פני תורידו את הדינים, שדינים זה יין, שתו את הדינים שזה סם המוות, כשם שאדם שותה יין ומשתכר וטיפשותו עולה, דהיינו, מתחזקים בו הדינים ומתחיל להתקיף. אל תתקיפו בני אדם אלא בחצי השני של מסכתי שהוא לחמי תלחמו בו ותדעו מדוע – הסם המוות נמצא בכם. לכו תלחמו שנאמר: סופה שלום. "עד מתי פתאים תאהבו פתי"...

לג – "בוא וראה, עתידים דורות אחרונים שיבואו, שהתורה תשתכח מביניהם, וחכמי לב יתאספו למקומם, ולא ימצא מי שיסגור ויפתח בתורה, אוי לאותו הדור, ומכאן ולהלאה, לא יהיה כדור הזה, עד הדור שיבוא מלך המשיח, והדעת תתעורר בעולם, שכתוב, כי כולם ידעו אותי למקטנם ועד גדולם".

אם אתם כול הזמן מדברים בשמי ומנצלים את שמי, תראו לי איפה אני טועה במה שאני אומר... הנה בא ל"ג בעומר וכולכם באים להילולה... אתם יכולים להראות לי מי יכול לסגור ולפתוח בתורה?!... ואם אתם לא יכולים להראות לי מדוע אתם באים להילולה ולא נותנים לדעת להתעורר בעולם שלבסוף תתעורר. שכתוב, כי כולם ידעו אותי למקטנם ועד גדולם.

לג – בוא וראה, כתוב, ונהר יוצא מעדן. ולמדנו מה שמו של אותו הנהר. ועמדנו שמו יובל (שהוא בינה), שכתוב ועל יובל ישלח שורשיו. ובספרו של הרב המנונא סבא, אומר, שחיים שמו, שמשם יוצאים חיים לעולם, והם נקראים חיי מלך, והרי העמדנו, אותו אילן הגדול והחזק, (שהוא הזעיר אנפין), שמזון לכל בו, ונקרא עץ החיים, דהיינו, אילן שנטע שרשיו באלו החיים של שלמעלה. והכל הוא טוב.

בוא וראה – המהות השם יובל שהוא מורכב מ"ט השערים שנקראים ספירת העומר וביום החמישים שהיא הושענה רבה אז אנחנו עולים לבינה... מה כוחה של הבינה?... היקום לא יודע מה הקשר בן הראש לגוף וכאשר אנחנו מקבלים מודעות בינה חלים שנויים בגוף (שמתוארים בספרי) שזאת נקראת סיני. שבשפה המודרנית אונה השמאלית של המוח. שזה נקרא עולם הבא, או בשפה המודרנית תת מודע. אבל הכול נמצא בגוף – במודע.  ולאחר מכן בינה מוציאה נגזרת מתוכה שהיא: בן – יה, שזה נקרא העולם הזה באחוד, שהמדע קורא לזה גוף. לנגזרת הזו קוראים תורה שהיא "הקדוש ברוך הוא". וזה נקרא "עץ החיים" וענפיו כל אברי הגוף, וכול המכלול הזה נקרא – יציאת מצרים.

לד -  ולמדנו, נהר ההוא הוציא נחלים עמוקים, (שהם ג' ספירות חג"ת דז"א). בשמן המשחה, להשקות את הגן (שהוא המלכות), ולרוות האילנות והנטיעות. (דהיינו ספירות המלכות). שכתוב, ישבעו עצי ה' ארזי לבנון אשר נטע, ואלו הנחלים, (שהם חג"ת) . נוזלים ונמשכים ומתקבצים בשני עמודים, שהברייתות קוראים להם יכין ובועז, (שהם נצח והוד). ויפים הם. השמות האלו. ומשם, (מנו"ה), יוצאים כל אלו הנחלים (שהם חג"ת). והם שורים במדרגה אחת שנקראת צדיק, (שהוא יסוד). שכתוב, וצדיק יסוד עולם, וכולם הולכים ומתקבצים במדרגה ההיא שנקראת ים, והוא ים החכמה, (שהוא המלכות). ז"ש, כל הנחלים הולכים אל הים.

 חסד גבורה ותפארת הם שלושת הרצונות, שהם נקראים שלושת הקווים, שבשפה המודרנית נקראים רגשות. ובזמן יציאת מצרים אנחנו יודעים את הרגשות שזה נקרא  - ביטול רגשות. שבשפה המודרנית הם נקראים: קטגור, סנגור ושופט. וכשם שהשופט הוא בדרגה גבוהה – הקו האמצעי נקרא זעיר אנפין, שזה נקרא - גמר תיקון.

נצח הוד ויסוד שהם נקראים מציאות הדינים, שלפי המדע המודרני מציאות השקר. וככל שאנחנו לומדים את השקר אנחנו מעצמים את נצח והוד ואנחנו מקבלים דרגות נביאים, שהמדע המודרני קורא לזה "פילוסופיה מדעית" שנאמר: "שהברייתות קוראים להם יכין ובועז, (שהם נצח והוד). ויפים הם. השמות האלו". אבל כאשר אנחנו עושים הכול אחד, דהיינו, ששה ימי הבריאה שקוראים לזה ש"ס, שזה נקרא גוף, אנחנו מקבלים את היסוד שזה נקרא – צדיק יסוד עולם. שבשפה המודרנית זה נקרא נקודתP  . ולאחר מכן יורדות הכול אל הים שהיא נקראת מלכות. שזה נקרא –מלכות שמים ותמה המלאכה.

לה – ואם תאמר, כמגיעים הנחלים למקום הזה, מלכות, הם פוסקים, ואינם חוזרים, כתוב אחר זה, אל מקום שהנחלים הולכים שם הם שבים ללכת, משום שנהר ההוא אינו פוסק מימיו לעולם. הם שבים, לאיזה מקום הם שבים. ומשיב, ששבים לאלו ב' עמודים, נצח והוד, ללכת, בצדיק הזה, שהוא יסוד, למצוא ברכות ושמחה. וזה סוד שלמדנו, לויתן זה יצרת לשחק בו, זהו צדיק.

זאת נקראת יציאת מצרים שחרור מעבדות לחרות, ובני ישראל שהלכו במדבר 40 שנה הם כנגד 10 השבטים שכפרו בתורת משה רבנו ולא היה להם הביטחון שאכן הם יכולים לכבוש את הארץ, דהיינו, "ללמוד לדעת בדעת מדוע הדינים האלו נמצאים בתורה", וכאשר הם פחדו להביע את דעתם מול ראשי העם, הרבנים, הערב רב. שזה נקרא בשפה המודרנית גיל המעבר. שנאמר: אין ללמוד קבלה לפני גיל 40 שאת הגזר דין הזה שהיה על היקום האר"י הקדוש ביטל את זה.

אם אני אכתוב לכם שבתאריך מסוים ישנה הופעה שאני עושה ניסים ונפלאות כחרטומי מצרים הנהירה תהייה גדולה... אם אני אכתוב שאני יכול לפתור כול מחלה שקיימת בגוף האדם כאשר אני נותן ערבות בנקאית ואדרוש סכום כסף עבור הטיפול כשם שעשו מכשפי מצרים אצטרך לפתוח הרבה קליניקות... אבל מה אני אומר לכם: "בואו קחו את הכתובים תקראו אותם ותראו איזה נס גדול היה שנאמר: "על הניסים ועל הנפלאות"...ואז תבחרו בשיקול דעת מלא אם אכן אתם רוצים להתחבר למשפט: "ברוך אתה יהוה - רופא חולה עמו ישראל", דהיינו, האם אתם רוצים להיות ישראל ובזה אתם מבטלים את כול המחלות ואתם תהיו הרופאים של עצמכם.

"עבדים היינו לפרעה במצרים – ויוציאנו ה' משם"

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר - WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים - 0544-898547 03-9322192
"כדי להיות מציאותי צריכים לדעת מדוע אתה נמצא" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב