דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצות למשפצים-לשיפוץ יעיל ונעים. 

מאת    [ 05/05/2009 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 3626 פעמים ]

עצות למשפצים
מי לא מפחד משיפוץ? מה אתה חושב על השיפוצניק שלך עוד לפני שנפגשתם? נראה לך ששיפוץ חייב להיגמר באי נעימות כלשהי? בטוח שזאת המציאות?
אפשר גם אחרת. אם מגיעים לתהליך ללא המחשבות השליליות, ופועלים על פי סדר פעולות תקין והגיוני, ניתן לעבור את השיפוץ בתחושות יותר נוחות, ואפילו להנות מתהליך ההתחדשות.
כדי שתהליך של שיפוץ יתנהל בצורה הכי יעילה וחסכונית, יש לפעול לפי מספר שלבים מרכזיים:

1. תיכנון!
כמו כל מהלך בחיים, תכנון טוב ומדוקדק יכול לתרום להתנהלות טובה של השיפוץ. לדעת בדיוק מה אתם רוצים, להכין תוכנית עבודה מפורטת על ידי בעל מקצוע, לחשוב על כל נקודות החשמל והאינסטלציה, על נישות, על תאורה, על ריצוף וכו. ככל שהתכנון יהיה מפורט יותר, הצעת המחיר תוכל להיות מדויקת יותר. ההוצאה על מעצב או אדריכל, שיכינו שירטוט ויעזרו לכם לחשוב על כל הפרטים הקטנים, תוכל לחסוך לכם רבות. גם זמן השיפוץ יתקצר, גם יהיו לכם פחות הוצאות לא מתוכננות שיפתיעו אתכם תוך כדי השיפוץ, וגם איש המקצוע יעבוד בצורה יעילה ומהירה.

2. בחירת האלמנטים.
כשיש כבר תיכנון מוכן, מגיע שלב ההתלבטויות. סוג הריצוף, הברז, האהיל, האסלה, ארונות המטבח, הכיור, הצבעים של הקירות. אם כל הדברים יהיו ידועים לפני תחילת השיפוץ, יוכלו לעבוד בעלי המקצוע ביעילות ובזמן קצר, ולמנוע מכם את אי הנעימות של התארכות העבודה.

3. תיכנון סדר הפעולות.
חשוב מאוד לתכנן נכון את מהלך השיפוץ. למשל: לא להזמין את הרכבת המשקופים אחרי שהבית כבר צבוע, כי הקירות יכולים להישרט.. יש לשיפוץ התנהלות נכונה, ובשלב הזה, מבינים את החשיבות של איש מקצוע אחד שירכז את השיפוץ. חשוב שיהיה אדם בעל נסיון, שיסדר את רצף העבודה בצורה שבה יהיה מינימום צורך בתיקונים ועבודה מיותרת. יעילות היא מילת המפתח.

4. תיאום ציפיות
רגע לפני שמתחילים לעבוד, חשוב לתאם ציפיות. עשו זאת עם כל בעל מקצוע שיעבוד בפרויקט שלכם. שבו איתו, וודאו שהוא יודע בדיוק מה אתם רוצים. הבהירו איתו לוחות זמנים, שעות עבודה, הקשיבו לו וודאו שהבנתם את נוהל העבודה שלו. חשוב ביותר-דברו על נושא התוספות והשינויים.
בקשו שלפני כל שינוי, או תוספת לעבודה, שאמורה להתבטא בתשלום נוסף, אתם תיודעו לפני שהיא נעשית, ושהביצוע יהיה מותנה באישור שלכם.
אתם מצידכם רישמו לכם כל תוספת כזאת, ערכו מעקב, כדי שלא תהיו מופתעים ביום התשלום.


5. העבודה
אם חשוב לכם שהעבודה תהיה איכותית אל תחפשו תמיד את הפתרון הזול, כי בעיננו, הוא אינו בהכרח עדיף. כדי למנוע ליקוים, וכדי שהעבודה תחזיק מעמד שנים רבות, חשוב להקפיד על איכות, ולעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים וחומרים טובים. על זול משלמים ביוקר.

6. סיום ומסירה
וודאו לפני השיפוץ שאכן יש לכם אחריות על העבודה, לפרק זמן מסוים. נצלו את האחריות שלכם, עשו זאת בנועם, אל תכעסו לפני שאיש המקצוע הגיע ובדק את התקלה. תקלות קורות, כולנו בני אדם, אבל אם איש המקצוע לוקח אחריות, מגיע ומתייחס בכבוד לטענותיכם, שימרו על אווירה נעימה.

שיפוץ יכול להיות חוויה טובה, אם פועלים לפי הכללים, ומגיעים לתהליך בראש נקי, בלי הרבה מחשבות שליליות, ועם הבנה שכל שינוי בחיים, בין אם הוא אישי או בדירת מגורים, הוא תהליך שיש לו את הקצב שלו ואת הזמן שלו, ועצבים ולחץ לא יקדמו את התהליך אלא רק יגרמו לקשיים נוספים.

שיהיה לכם שיפוץ נעים, והנאה רבה מהבית המחודש.
יסמין מיסק-דמאיו. מחברת "מיסק דמאיו"
מספקים שירותים של שיפוצי פנים, תוספות בניה, פיקוח בניה וניהול פרוייקטים. מאמינים ששיפוץ יכול להיות חוויה נעימה. מזמינים אתכם להיפגש עם קבלן השיפוצים , להתרשם, ולקבל הצעת מחיר. הכל ללא התחייבות. מחכים לפנייתכם. 050-2060562 077-6508090 http://www.misk-demayo.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב