דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נטפים שדרגה את מערכת ActionBase לניהול תהליכים ומעקב משימות - מ-Java לגירסת האופיס 

מאת    [ 04/05/2009 ]

מילים במאמר: 310   [ נצפה 3610 פעמים ]

במהלך החודשים האחרונים, ארגונים מובילים במשק רכשו את ActionBase או שדרגו את המערכת שברשותם מגירסת הג'אווה לגירסת האופיס החדשה, שמאפשרת עבודה בסביבת וורד ואאוטלוק. ביניהם: מגדל, שופרסל, חיל המודיעין, הראל, אמדוקס, זוגלובק, ישרוטל, נמלי ישראל ואחרים.

חברת נטפים שדרגה לאחרונה את מערכת ActionBase לניהול תהליכים ומעקב משימות - מג'אווה לגירסת האופיס; עלות הפרויקט מוערכת במאות אלפי שקלים.

ראובן מועלם, BI Dicector בחברת נטפים, הפועלת בשווקים בינלאומיים ומעורבת בפרויקטים חקלאיים חובקי עולם, אומר כי "מאז הטמעת ActionBase for Office 2007 בארגון, הצלחנו לייעל במידה משמעותית את תהליכי העבודה במערכות מידע; קיימת חשיבות למעקב אחר פרטים ביישום משימות שונות, ולמידע הנלווה לפעילות. עם הגירסה החדשה של ActionBase המידע אינו הולך לאיבוד, והתהליכים המתחילים בישיבה, דיון או בפגישת אינטגרציה ממשיכים להתקיים ולהתממש עם יכולת שליטה ובקרה גבוהה של המנהלים, דרך ה-ActionBase.
מעבר לכך, העובדים מרוצים מהנוחות שבעבודה בסביבת מיקרוסופט המוכרת, ומהיכולת לנהל משימות באמצעות הוורד והאאוטלוק".

מנתונים שמציגה חברת טופ סולושנס, נציגה ומשווקת בלעדית של ActionBase בישראל, עולה כי העובדה שכעת ActionBase זמינה בגירסת אופיס, הביאה עשרות ארגונים מהמובילים במשק לשדרג את גירסת הג'אווה שבה השתמשו קודם לגירסה החדשה, שמאפשרת עבודה בסביבה הטבעית של וורד ואאוטלוק.
בין החברות שביצעו את השדרוג במהלך מחצית השנה האחרונה, ניתן למצוא את: אמדוקס, ישרוטל, מגדל, שופרסל, נמלי ישראל, חברת תשתיות נפט, חברת הביטוח הראל ורבות אחרות.

מלבד הלקוחות שבחרו לשדרג, שחרור הגירסה החדשה של ActionBase הביא לקוחות חדשים ממגוון מגזרים, ביניהם: זוגלובק, משרד הדתות, מבטח סימון וחיל המודיעין.

איציק אבוטבול, סמנכ"ל מכירות בטופ סולושנס, אומר: "ActionBase חוסכת לארגונים עשרות אחוזים מהזמן שמוקדש לטיפול בתהליכים ארגוניים ספונטניים, שנוצרים תוך כדי עבודה ומעורבים בהם אנשים (ומסמכים) רבים. לראשונה, פרטים לא נשמטים ולא אובדים. המערכת מספקת מענה לדרישות הרגולוציה, שהפכו לגורם דומיננטי בחיים הארגוניים והמידע המתועד נשמר במערכת אירכוב שמאפשרת שליפה מהירה, אפילו אם מדובר בהתכתבות מלפני 5 שנים".
חברת טופ סולושנס ממשיכה לתמוך ולהעניק שירות ללקוחות ActionBase שמשתמשים בגירסת הג'אווה; תוך שדרוג הדרגתי לגירסאות האופיס, לפי דרישות המשתמשים.

חברת טופ סולושנס מתמחה בייצוג חברות תוכנה בינלאומיות עם דגש על תוכנות לניהול ידע בארגונים (ECM). בין המערכות המשווקות על ידה: eDocs, IXOS ו- Livelink של חברת Open Text ו-ActionBase המותקנות בהצלחה במעל מאה ארגונים מובילים בישראל.
לחברה אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בשוק הישראלי, והיא כוללת מערך תמיכה ושיווק המבטיח המשכיות, שירות מיטבי וליווי לאורך הפרויקט.
למידע נוסף: www.topsolutions.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב