דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה ההדרכות של חברת שיווק הרשתי לך לא עובדות 

מאת    [ 03/05/2009 ]

מילים במאמר: 552   [ נצפה 2662 פעמים ]



איך אני יכול להגיד שההדרכות שאתה מקבל מהחברה שלך לא מספקות את הסחורה.
האמת שזה די פשוט, אני משתמש בעיקרון די פשוט לבדוק את הנושא הזה, עכשיו גם אתה תלמד את העיקרון הזה, - תמיד תעמיד במבחן את מה שאתה יודע.
בכול פעם שאתה שומע מידע חדש, הזדמנות חדשה, שיטת עבודה חדשה או כול דבר, תעמיד אותו במבחן ותשאל את השאלות הקשות. זה עובד 100% מהפעמים אתה תמיד רואה עם מי או מה יש לך עסק.
באשר לחברות שיווק רשתי, יכול להיות מאוד שדחפו לך לראש את הרעיון שהחברה שלך היא החברה הכי טובה בעולם ולכם יש המוצרים הכי מתקדמים והכי טובים שיש.
אתה רואה את כול האנשים שמרוויחים כסף ואת כל העדויות המדהימות על השימוש במוצרים של החברה ואתה חושב שאתה נמצא במקום הכי טוב בעולם.

ובדיוק כאן קבור הכלב, חברות שיווק רשתי מציגות את המידע הזה לפניך ומראה לך תוצאות כדי להרוויח ממך יותר כסף, כדי שתקנה עוד מוצרים שלהם וכדי להשאיר אותך על אוטושיפ. אני לא אומר שהן מנסות להוליך אותך שולל, ממש לא, אבל אתה צריך להפריד בין שני הדברים.
יש הבדל בין מה שאתה שומע מהחברה שלך לבין מה שאתה אמור להגיד למועמדים שלך בפועל. הבעיה היא שאתה כול כך בטוח שמולך עומדת ההזדמנות היחידה בעולם ואתה לא מבין למה המועמדים שלך לא רואים את מה שאתה רואה. איך הם לא קולטים את זה?

אני אגיד לך למה, זה בגלל שהם לא אכלו את הסיפורים על החברה שלך ועל שיווק רשתי כמו שאתה אכלת. הם לא מכירים את הנושא מקרוב, הם לא ראו מאה פעם מצגת על המוצרים וההזדמנות, הם לא יכולים לראות את מה שאתה רואה.
וגם אם תביא אותם למצגת אחת הם עדין לא יראו את מה שאתה רואה.
אם תמשיך לנסות לגרום להראות הם פשוט יפסיקו לענות לשיחות שלך. לעולם אל תרדוף אחרי המועמד שלך - זה רק יגרום לו לברוח יותר מהר.

כאשר החברה שלך אומרת לך שכול מה שאתה צריך לעשות זה להביא אנשים למצגת והם יעשו את כול העבודה, אתה צריך להתחיל לדאוג, משום שזה אומר שהאנשים שנמצאים בחברה הזו לא באמת מבינים איך שיווק רשתי עובד.
אם אתה לא מצליח בשיווק רשתי יש לכך שתי סיבות עיקריות.
הראשונה היא בגללך, אתה כנראה עצלן ואתה לא מוכן לקום מהכיסא כדי לעשות את העבודה שתגרום לך להצליח. אתה לא בונה את עצמך ומשווק את עצמך כדי למשוך מועמדים לעסק שלך. רוב הסיכויים שזה לא אתה כי אם אתה קורא את המידע הזה עכשיו אתה מחפש דרכים להצליח, אז עצלן אתה לא.

הסיבה השנייה היא שמה שאתה לומד לעשות בחברת השיווק הרשתי לך פשוט לא עובד.
הרבה משיטות העבודה שמלמדים היום בחברות שיווק רשתי מבוססות על תקווה,מזל ורעיונות שאין להם יסוד. במקום ללמד אותך עקרונות שיווק ואת הכללים לבניית עסק בשיווק רשתי הם מלמדים אותך להיות מפיץ של החברה. הם פשוט אומרים לך לעקוב אחרי המערכת שלהם כי זה מה שיוצר הצלחה.
אם זה מה שיוצר הצלחה, למה רוב האנשים שבחברה שלך לא מצרפים אנשים חדשים בכול שבוע?
רוצה לדעת למה, אני בטוח שכן, גש לאתר בחתימה שלי ותראה את 7 הסיבות שגורמות לאנשים להיכשל בשיווק רשתי.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל את הספר שישנה את כול מה שאתה יודע על שיווק רשתי - 7 השקרים של השיווק הרשתי

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל את הספר שישנה את כול מה שאתה יודע על שיווק רשתי - http://www.7greatliesofmlm.howmlmwork.net/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב