דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירתו של נתניהו למנהיג האומה היא אסון חברתי ולאומי 

מאת    [ 03/05/2009 ]

מילים במאמר: 909   [ נצפה 3881 פעמים ]

בחירתו של נתניהו למנהיג האומה היא אסון חברתי ולאומי ממדרגה ראשונה.
גם אם האיש נבחר בבחירות דמוקרטיות זה לא הופך את השרץ לטהור.
היו כבר דוגמאות בהיסטוריה לאנשים שנבחרו בבחירות דמוקטיות וניצלו אותם להיהפך או לנהוג כדיקטטורים.
הדוגמא הטובה ביותר לגבי נתניהו בעניין זה היא שכשהיה שר אוצר רצה לחוקק חוק שיאסור שביתות במשק,הוא רצה לכבול את ידי העובדים מהפעל את כלי הנשק היחיד שיש בידיהם,נשק השביתה.
דוגמאות אחרות המעידות על אופיו הלא-דמוקרטי והאנטי חברתי:
קיצוץ קיצבאות לחלשים,נסיון לגרום לקרע בעם בלחישה הרועמת שלו לאוזנו של הרב כדורי כי "השמאלניים שכחו זה מכבר להיות יהודים".

שיסוי חסידיו השוטים ("ביבי מלך ישראל") בקריאה "הם מ פ ח ד י ם" דוגמא מובהקת לדמגוגיה זולה.ואכן יש ממה לפחד,כי זה מפחיד שאיש כזה עומד בראש הפירמידה של המימסד

החורץ את גורלנו.

בנסיונו למכור את נכסי המדינה סכסך בין ועדי עובדים לבין עובדים כדי לבצע את זממו ובמקרים רבים מכר נכסי לאום לאנשים עשירים להעשיר אותם עוד יותר דבר שיכול היה להחשיד אותו שיש לו איזו שהיא טובת הנאה אישית מהעיסקה.ןעדה ציבורית קבעה מפורשות כי הוא מכר נכסים מתחת לשווים הריאלי.

נתניהו התגאה כי הוא הצליח לתקן את מצב הכלכלה אך הוא עשה זאת על חשבון החלשים ולא לקח מהעשירונים העליונים שלא לדבר מהאלפיון העליון,והשכבות התחתונות לא נהנו מתקופת הצמיחה הקצרה שבאה לכאורע לאחר כהונתו כשר אוצר.

כל האמור לעיל מסביר את הקוטביות החברתית וחוסר הצדק החברתי שאנו עדים לו כשביבי "המפריט" הלאומי הוא סמל של מכירת נכסי החברה לידיים פרטיות כמו האחים עופר שכורים אשלג בים המלח ומהכסף שהם מוסיפים לכיסם הגדוש הם הורסים כל חלקה טובה בתנאים הטבעיים בים המלח ובאזורים אחרים שהם קיבלו לשליטתם מהמנהיגים הנאורים כמו ביבי שאחר כך חלק מהם מקבלים חזרה טובות הנאה מאלה שלהם הם מכרו את הנכסים.הציבור שותק ולא איכפת לו שבצורה כזו 20 משפחות שולטות על חייו מהנכסים שחלקם היו של הציבור כולו ו"מנהיגיו" החליטו "משום מה להתפטר" מהם.את "צי"ם" מכר ביבי מתחת לשווי המחיר אחרי שסיכסך כדרכו בקודש בין חברי ועד העובדים.
אחר כך נמסר כי צי"ם העסיקה בתנאים מחפירים את עובדיה כשחלק מהם הם עובדים זרים.




כל התנהגותו של נתניהו היא כשל אדם אגוצנטרי חסר רגשות קריריסט שאטום לרגשי הציבור לעומת מנהיג אחר ממפלגתו שכה חפץ להיטיב עם העם (בגין).
נתניהו הוא אדם זחוח דעת נהנהתן שנהנה מעצמו ובעל נטיות נרציסטיות שחי ברמת חיים גבוהה בשני בתים יוקרתיים מנוכר מהציבור.
חקירתו הנמרצת בסוף הקדנציה שלו במשטרה בדבר קבלת טובות הנאה מקבלן פרטי לא הפריעה לו כעוף החול לצוץ שוב בקריירה פוליטית חדשה.אוי למפלגתו שלא מצאה את מי לבחור בראשה,תעודת עניות לה.גם אשתו עם הקפריזות שלה שהיתה להן השפעה עליו, שמילאה מאמר גדוש בעתון אחראי לא הפריעה לציבור להבין שיש להתפטר ממנהיג כזה במהרה.
ומי שכח את דבריו של יצחק מרדכי שאמר לביבי שיסתכל לו טוב בעיניים כי הוא מסוכן לאומה.

מהרגע הראשון הוא נראה כנטע זר לעמו.
הוא חי תקופה ארוכה בחו"ל תחת שם זר,והתחיל את תכניותיו לקרירה פוליטית עם כספו שהיה לו בשפע ועוד תורמים נדיבים לקמפיין הבחירות שלו שציפו כמובן לתמורה בבוא היום.
בקמפיין שלו דרס את יריבו דוד לוי בהאשמת שוא בדבר "הקלטת הלוהטת" ובנצלו את הופעתו החיצונית ,הנכס היחיד שיש לו למעשה וניצח בפריימרס במפלגתו ואחר כך גבר בדו קרב הטלויזיוני נגד שמעון פרס,וזאת לאחר התיעצות עם סוללת אנשי תדמית איך ישב ובאיזו זוית כדי שהצלקת שלו לא תיראה ועוד פכים שאין להם חשיבות ענינית לגורל האומה.

אז יגידו טוב אבל מבחינה פוליטית הוא נחן בכשרון וחכמה מדינית,וזה הרי מה שחשוב והוא מומחה לטרור ויטפל בו כמו שצריך.
זוכרים בוודאי שהוא הבטיח שאם יבחר לא ילחץ את היד ערפאת.וכמו שהוא לא עמד בדיבורו אז הוא לא יעמוד בדיבורו היום.ולנצח את הטרור כבר הבין רבין שלא מנצחים בשדה הקרב אלא על שולחן הדיונים.

כל אלה שבחרו ליכוד או בזכות ביבי או בגלל היותם ליכודניקים יאכלו אותה בגדול.
החלשים בחברה ידלדלו עוד יותר ואלה שבחרו בו מבחינה פוליטית יגלו כי הוא נמר מנייר רודף שלטון שרק תאוות השלטון היא לנגד עיניו ואין לו שום כשרון לנהל מדיניות שקולה.
את פאשלת מערת הכותל שכחתם בה נהרגו באופן מיותר עשרות אנשים?

אותו ביבי שעמד בתקופת מלחמת הבחירות הראשונה שלו על המרפסת וראה איך מלבישים את דמותו של רבין בבגדי ס.ס. ולא מחה על כך גלגל לימים לאחר הרצח עיניו לשמיים ואמר שאין מחליפים שלטון ביריית אקדח.
ואת מלחמת הבחירות המוקדמות שהמערך בטעות קיים בחושבו שהציבור מאס מהרצח הפוליטי הנתעב,ניהל באמצעות יועץ חשוך בשם פינקלשטיין שזלזל באינטליגנציה של הבוחרים זאת זוכרים.
הרי הוא חזר מאות פעמים בעצתו של הפינקלשטיין הזה על השטות שפרס יחזיר את ירושליים שכן הבסיס לאיסטרטגיה שפינקלשטיין עמד מאחרוריה הייתה שאם חוזרים על מסר גם שהוא שקרי הרבה פעמים הוא מתקבל כאמת.

אז את מי בחרתם לנו כמנהיג.אוי לנו כי האסון הזה קרה לנו כבר פעם שנייה.
מי שנדפק פעם אחת יידפק פעמיים אך מה אשמים אלה שרצו במנהיג ומפלגה שפוייה מאחוריו למה הם צריכים לאכול אותה?

לסיום אי אפשר שלא להזכר בדבריה של לאה רבין עם בחירתו של נתניהו בקדנציה הראשונה
כשנבחר איימה להוריד את המזוודות מהבוידם ולברוח הרחק.הבעייה למרבה הצער שלא לכל אחד יש לאן לברוח מצלו של נתניהו כולל לכותב שורות אלה.זה באמת מפחיד לחשוב מי עומד בראש ההנהגה.
ואם יגידו שזה רצון הבוחר אז אי אפשר להזכר ולהבין את המשפט שאמר יצחק בן-אהרן לאחר המהפך שאם זה רצון הבוחר אז אין הוא מכבד רצון זה.

נתניהו הוא האטד במשל יותם שמי שמסתופף תחתיו יישרף.הוא יגזול מעניים יעשיר עשירים ימנע תרבות יפלג את הציבור.הוא הרי רצה להפריט את רשות השידור זו שדואגת גם לתרבות שאינה רנטבילית ומוטט אותה בהורידו את מחיר האגרה לכל מצהלות חסידיו השוטים.

ואיך אמר:אם יעלו את מחיר הלחם נוריד את מחיר הדי.וי.די. ואחד כזה בחרתם לנו לעמוד בראשנו.אסון לאומי זו לא מלה.
מוסיקאי, חובב מדע ואסטרונומיה עוסק בחידונאות בעל שני אתרי טריויה http://www.trivia-liraz.co.il
http://www.mar-trivia.co.il
ושני אתרים נוספים: http://www.cosmopedia.co.il . ערך את ספר השיאים של ישראל.( http://www.syim.co.il ) כתב כאלף ערכים ל"ויקיפדיה" בכינויים שונים.

כתב שני ספרוני מדע,"מסר מכוכב הלכת ארץ" עם מבוא מאת פרופ. דרור שדה ו"המפץ הגדול" גילגולה של תיאוריה מדעית".

להאזנת קטעי הנגינה באקורדיון הקלק:
http://www.cosmopedia.co.il/wiki/index.php?title=%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%94_%D7%9C%D7%94%D7%90%D7%96%D7%A0%D7%94






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב