דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכיצד יעוץ ארגוני אימון עסקי פיתוח מנהלים עוזרים בזמן משבר. 

מאת    [ 02/05/2009 ]

מילים במאמר: 784   [ נצפה 2627 פעמים ]

הכיצד יעוץ ארגוני, אימון עסקי, פיתוח מנהלים,עוזרים בזמן משבר. 
"כשיורד גשם הוא יורד ומרטיב את כולם. כשהגשם יורד במשורה החוכמה לדעת להיות במקום שהוא יורד". אני תמיד מסביר למנכ"לים ולמנהלים הבכירים בתהליכי יעוץ ארגוני ממוקד תוצאות ובתהליכים של אימון עסקי. אסור לנו לטעות ואנו בפעילויות ותהליכי הליווי מונעים זאת. המשבר משנה מייד את מצב שוק והמתחרים ובאופן מיידי נחשפות כל הבעיות השיווקיות והבעיות מתחום ניהול המכירות. אנו מציעים לכם המנהלים הבכירים, בעלי העסקים והחברות לא לטעות! אלה לא בעיות חדשות, אלה בעיות שתמיד היו שם- גם ובעיקר בתקופות הטובות שהגשמים הרטיבו את כולם- אז לא רצינו להתמודד איתן.


דווקא בתקופות של משבר כלכלי ואו משבר ניהולי אנו מצליחים להביא ליותר תועלות במסגרת אימון עסקי ממוקד תוצאות. בתקופות של האטה כלכלית ומשבר פיננסי אין למנהלים המובילים חברות וארגונים פריווילגיה "להרים ידיים" ולקחת פסק זמן. המתחרים והשוק לא מאפשרים זאת. אני מבקש להזכיר שאיינשטיין, כבר אמר כי "בתוך הקושי טמונה ההזדמנות", התובנה המגיעה מעולמות המדע והמחקר הינה בעלת משנה תוקף בימים אלה של משבר כלכלי הולך ומעמיק.


חברות ומנהלים מצטיינים מסוגלים לגלות כי המשבר והכאוס הכלכלי הגדול, שנחת על רבים וטובים בארץ ובעולם בהפתעה גמורה, גלום בו פוטנציאל עסקי, ניהולי ושיווקי עצום. כיום באפריל 2009 כבר מדברים על ניצני סיום המשבר האופטימיים נוטים לציין כי שיא המשבר מאחורינו והשוק הולך ומתייצב לקראת סוף 2009. דווקא על פי הערכות האופטימיות חובה על העסקים להיות אקטיביים, להיות פרו אקטיביים לנצל את ההזדמנויות ואת הפאניקה של המתחרים לעשות וליזום פעילויות עסקיות חשובות ובכך לצאת מחוזקים מהמשבר.


אנו מניעים מנהלים וארגונים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. אנו עוסקים ב- ייעוץ ארגוני ובתהליכי פיתוח עסקי המלווה יחד עם אימון עסקי המתלווה לבניית אסטרטגיה שיווקית ועסקית מנצחת עבור הנהלות ומנכ"לים המבקשים לעבור תהליכי שינוי ארגוני וצמיחה. בתהליכים של יעוץ ארגוני ממוקד תוצאות אותו אנו מבצעים באמצעות תהליכי אימון עסקי, אימון מנהלים ושיפור מיומנויות ניהול ומנהיגות. בתהליכים השונים אנו מתמקדים מול המנכ"ל או המנהלים בבניית תוכנית אימון עסקי ובשיפור תהליכים מול הנהלות ומנהלים בכירים. בזמן המשבר אנו יכולים לציין כי בעיקר הוא מציף וחושף אותנו באופן מיידי לכשלים השיווקיים של העסק.


המשבר הכלכלי הנוכחי ובטח לא האחרון חושף אותן במלוא ערותן ובנוסף יצר ומציף עוד כמה בעיות חדשות. בתקופות של משבר אנו מביאים לתהליכי הליווי העסקי ויעוץ הארגוני תובנות וכלים שיאפשרו להתמודד עם משברים. במשבר הכלכלי האחרון גלומים להערכתנו כל המרכיבים הדרושים לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת. דווקא בתקופות של משבר ועצירת הצמיחה דרושים שינויים ברורים ויכולת קריאה והערכה נכונה של מצב השוק בתקופה זו: צרכי הלקוחות המשתנים ופעילות המתחרים.


אימון עסקי, יעוץ ארגוני ופיתוח עסקי בהגדרתם מביא אותנו לעבוד בצמידות למנכ"ל למנהלים, ולהנהלה בתהליך ממוקד שבא לקדם את הארגון על חשבון המתחרים גם בתקופה של משבר כלכלי. בתהליך אנו עוסקים באימון דרגי הניהול השונים, אימון מנהלים באמצעות אימון עסקי ו-אימון אישי ממוקד תוצאות. באמצעותם של: הובלת תהליכי שינוי וצמיחה, אימון עסקי, יעוץ ארגוני, אסטרטגיה שיווקית מנצחת אנו יוצרים תהליכים ממוקדי תוצאות. כחברה העוסקת במיתוג ואסטרטגיה אנו מסייעים לארגונים, חברות, מנהלים ובעלי עסקים דווקא בתקופות משבר האטה וקושי, לעצב היטב את עתידם הצופן הצלחות הממתינות למימוש באמצעות אימון עסקי, יעוץ ארגוני אפקטיבי וליווי אישי המותאם אישית למנכ"ל ואו לארגון ולמנהליו.


אנו מביאים בתהליכים של אימון עסקי ליישום תובנות של המנהלים הגדולים בעולם שחוו יותר משברים מאשר הדעת מסוגלת לחשוב. ג?ק וולטש, המנכ"ל האגדי של GE, פיטר דרוקר אבי תורת הניהול המודרנית, הנרי פורד, תומס ג? ווטסון, מייסד IBM, ביל גייטס ופול אלן ממיקרוסופט ורבים אחרים, היו בעמדות ניהול ומנהיגות. כל אחד מהם דגל ביתרונות של אימון עסקי כחלק מצמיחתם של דור המנהלים הבא. בידיהם של מנהלים מצטיינים אלה היו מיומנויות ניהול, כלי ניהול אפקטיביים משמעותיים, הבנה, ידע והתמצאות בכל הכרוך בהבנת מודלים של אימון עסקי ממוקד תוצאות, יחד עם פיתוח כישורי ניהול ומנהיגות טבעית ומצוינות עסקית.


מה נכון לעשות בזמן משבר? האם לקצץ בבשר החי? לפטר עובדים ללא הבחנה? לעצור תוכניות פיתוח והשקעה? לעצור תקציבי פרסום ושיווק? ומה עוד ניתן לדעתכם לעשות? הנטייה הרווחת לקצץ ולבטל במרכיבי הליבה היא טעות חמורה ומסוכנת. אנו ממליצים כי תאפשרו לכם תהליך חכם ומובנה של ניתוח ובניית אסטרטגיה נכונה לתקופה של משבר. אולי יהיה נכון דווקא עכשיו להגביר את מאמצי השיווק והמכירות. את תקציבי המחקר והפיתוח?
איך עושים זאת בצורה יעילה - על כך נרחיב בהמשך במסגרת פגישת עבודה ראשונית ולא מחייבת. נכון, צריך לחסוך ולהתייעל, אבל החיתוך בבשר החי ללא הבחנה וקיצוץ גדול מידי במאמצי השיווק, השימור והמכירות אולי יחסוך כסף בטווח הקצר, אבל בטוח כי ייצור בעיות חדשות והרבה יותר קשות בטווח הבינוני והארוך. יעוץ ארגוני, בניית אסטרטגיה מנצחת יחד עם אימון עסקי איכותי דורש כי אנו נשמור תמיד על עדכניות מקצועית, כחברה, אנו לומדים ומתחדשים באופן שוטף ודינאמי במסגרת תוכניות של אימון עסקי שאנו מובילים בחברות ומול מנהלים והנהלות.


אנו מאמינים כי אימון עסקי הוא חלק חשוב ממסגרת כלל הפעילויות והתוכניות של יעוץ ארגוני ושל תהליכים לליווי ופיתוח ארגונים, אימון מנהלים וכוחות המכירה. אימון עסקי אפקטיבי מאד בתקופות משבר מול ההנהלה וצוותי המנהלים השונים בארגון.
משה גרימברג-יחד עם אנשי מקצוע נוספים,עוסק בהנחיה,בהדרכה ובפיתוח תוכניות למנהלים ולכוחות מכירה. לפעילותו מביא 25 שנות ניסיון ניהולי בתחומי השיווק,האסטרטגיה, הניהול העסקי והמכירות.ביצע תפקידי ניהול בכירים בתחומי הסלולר, העיתונות, הפרסום והמדיה.פועל כיום בתחום של הדרכות פנים-ארגוניות במגוון חברות, מהטובות במשק הישראלי.
החזון שלי:"להשאיר טביעות אצבע רבות ומשמעותיות בקרב ארגונים,מנהלים וכוחות מכירה.
כתובת דוא"ל:mgrimberg@bezeqint.net
משה גרימברג-ניהול אפקטיבי- nihul4u טלפון: 054-4814332 פקס: 04-8262876אתר הבית החדש שלנו http://www.nihul4u.co.il www.nihul4u.co.il www.nihul4u.com






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב