דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קריצה קוסמית? 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 900   [ נצפה 3392 פעמים ]

קריצה קוסמית?

על שיטת הטיפול EMF- איזון השדה האלקטרומגנטי EMF Balancing Technique®

ישבתי לי בגינה והפלגתי במחשבותיי: "כיצד אוכל להסביר באופן פשוט מהי שיטת הטיפול האנרגטית EMF השדה האלקטרומגנטי ,בה אני מטפלת ומכשירה מטפלים?
כיצד ניתן להסביר על רשת הכיול האוניברסאלית, גוף האור אותו אנו מעוררים ומחזקים בטיפול דרך מטאפורה, דימוי?

והנה לפתע התגלתה בפני תמונה של טווס, שכאשר מתבוננים בו לא רואים את כל יופיו אך בשעה שהוא פורש את נוצותיו, מתגלה יופיו במלוא הדרו ,מיד הבנתי שהדימוי שהופיע הוא סמל המבטא את התהליך שהאדם עובר דרך הטיפולים והעבודה האנרגטית, המאפשרים לו לגלות את היופי הפנימי של מהותו ולהיפתח אל העוצמה הטמונה בו.

למחרת בבוקר, אני שומעת מרחוק קול של טווס... לא ידעתי שיש בישוב שלנו טווס ומזה כמה שנים לא פגשתי בטווס. והנה נשמע קולו כאישור לתמונה שראיתי.
כעבור כמה שעות, עמדתי ליד חלון ביתי המשקיף על גגון מרכז הסדנאות שלנו, מרכז אוריאל, ולפתע שמעתי קול חבטה, הסתכלתי החוצה אל עבר הגגון, ולהפתעתי... טווס... טווס קפץ לו ונעמד לו מולי..
האומנם צירופי מקרים?...
חשתי שהיקום "קורץ" לי בשובבות....קריצה קוסמית...

ומכאן להבנה שהאנרגיה האלקטרומגנטית היא חלק מכל אחד מאיתנו וכל מה שנמצא ביקום מחובר באמצעות חומר בעל אופי אלקטרומגנטי- הרשת הקוסמית או מקור האנרגיה האוניברסאלית שהיא צורת האנרגיה החזקה ביותר ביקום ומגיבה לתודעה האנושית.

גם מסביב גופנו ישנו שדה אלקטרומגנטי הבנוי מרשת של סיבי אור ומכיל אינפורמציה הקשורה למי שאנו. רשת זו מכילה דפוסים אנרגטיים יחודיים לכל אדם המושפעים ממעשיו, מחשבותיו וכוונותיו ומשפיעים על מי שהוא ועל הדרך בה הוא יוצר את חייו.
דרך העבודה בטכניקת האיזון השדה האלקטרומגנטי אנו משחררים דפוסים מעכבים מהעבר שלא משרתים אותנו יותר , מתחברים לחוכמה הפנימית ומאפשרים גישה לאנרגיה אוניברסאלית אין סופית הזמינה עבורנו בחיי היומיום.
אותו גוף אנרגטי, רשת הכיול האוניברסאלית שאנו מפעילים תוך כדי טיפולים, מאפשר לנו לעורר אינטליגנציה רוחנית ולהיפתח אל מלוא הפוטנציאל הטמון בנו .
אנשים רבים שחוו את הטיפולים או למדו בקורס להכשרת מטפלים חוללו שינויים בחייהם כגון: מציאת זוגיות טובה, חיבור ליעוד ומימושו, גילוי הכוחות היצירתיים, האומץ להביא לשינוי בכל תחומי החיים מתוך חיבור למהות הפנימית ופיתוח היכולת להגשים את מי שאנו.

האומנם צירופי מיקרים?

השיטה- איזון השדה האלקטרומגנטי EMF פותחה על ידי פגי פניקס דוברו, ומורכבת מ12 שלבים אותן ניתן ללמוד בקורס להכשרת מטפלים או לחוות את הטיפולים.
לכל שלב בטכניקת איזון השדה האלקטרומגנטי יש מבנה שונה, המורכב מסדרה של תנועות מלאות הדר (המזכירות תנועות של טאי צ`י), והמבוצעות על ידי המטפל/ת, בעוד האדם שוכב בבגדיו, על גבי מיטת טיפולים.
כל התנועות מתבצעות במסגרת רשת הכיול האוניברסלית, שהיא מערכת באנטומיה האנרגטית של האדם, המשתרעת ממקור מרכזי בגוף ועד למרחק של כ-60 ס"מ מהגוף הפיזי
הטיפולים משפיעים על הביוכימיה של התאים וע"י כך משפיעים על בריאות הגוף ,על התודעה של האדם ולמעשה מתאפשרת קפיצה התפתחותית בכל תחומי החיים.

המבנה האנרגטי של הרשת -Universal Calibration Lattice:

הרשת נראית כביצת אור והיא מקיפה את הגוף הפיזי במרחק של 60 סמ' מכל כיוון. הביצה נוצרת משניים עשר סיבי אור, המחולקים לארבע קבוצות של שלושה סיבים כל אחת והם מכונים סיבי המידע הארוכים המכילים מידע הקשור לעבר להווה ולפוטנציאל ונפגשים בשני מרכזים אנרגטיים עוצמתיים:

המרכז התחתון הוא מרכז אנרגטי המצוי כשישים ס"מ מתחת לרגליו של האדם והוא מחבר את שדה האנרגיה שלו עם האנרגיה של האדמה.

המרכז העליון מצוי כשישים ס"מ מעל מרכז הכתרראשו של האדם, והוא מחבר את השדה האנרגטי שלו עם האנרגיות הגבוהות של העצמי או של האנרגיה האוניברסאלית.

אנרגיית הליבה היא עמוד אנרגיה מרכזי המשתרע לכל אורכו של האדם, מהמרכז התחתון למרכז העליון ולהיפך. עמוד מרכזי זה מורכב מאור ואנרגיה טהורים. לכל אחד יש אנרגיית ליבה- זוהי המהות של מי שאנו, תמצית הנשמה.

לולאות האינסוף
מרכזי האנרגיה לאורך הליבה מתחברים לסיבי המידע הארוכים ע"י לולאות אנרגיה שצורתן כצורת הספרה 8, לולאות האינסוף אלה הן נתיבים לזרימת האנרגיה בתוך הרשת ותורמות לאיזון העצמי.

כל מפגש טיפולי מספק היערכות עוצמתית מחודשת באנטומיה האנרגטית, על מנת לחזק אצל האדם את ה Universal Calibration Lattice. זהו גורם חשוב התורם ליכולתו להיות בשותפות עם שדה האנרגיה המאוחד או הרשת הקוסמית.

המפגשים הטיפוליים:
שלב 1 - חוכמה ורגשות. שלב זה מפחית מתחים ובונה תבנית חדשה של חופש ורווחה. חשים את האיזון האנרגטי שבין הראש ללב.
שלב 2- הכוונה עצמית ותמיכה עצמית .שלב זה משחרר באופן עדין קונפליקטים רגשיים לא פתורים, ההיסטוריה הופכת לעמוד של חוכמה ותמיכה, ולא משא כבד המעכב ובולם את ההתקדמות בחיים..
שלב 3- הקרנת אנרגית הליבה .הקרנת אנרגית הליבה מעודדת את הזרימה המוגברת של אינטליגנציה רוחנית, הבנות ותובנות חדשות בחיי היומיום של האדם, זהו שלב של חיבור לעוצמה האישית וביטוי החכמה הפנימית הייחודית כאן ועכשיו.
שלב 4 - מימוש הפוטנציאל .שלב של חיבור עם הפוטנציאל האישי וחיזוק היכולת להפעילו ולהגשים את השאיפות והחלומות האישיים.
שלבים 5-8 הנקראים practicing Mastery

בכל שלב 11 איכויות אותן אנו בוחרים לחזק בחיינו כגון: אומץ, גמישות, שקט פנימי, שמחה, קבלה עצמית ועוד...(סה"כ 44 תכונות)

שלב 5- אהבה אינסופית
שלב 6- חמלה אינסופית
שלב 7- נוכחות טינסופית
שלב 8- חכמה אינסופית

שלבים 9-12 הם ממש אימון רוחני. שינוי מהותי לשלמות וקדושה. שלבים של יצירה משותפת עם היקום ,הבורא .

זהו מסע יפיפה אל עצמנו המאפשר לנו בדרך אוהבת ומכבדת להסיר את הקליפות, מחסומים , דפוסים מעכבים ,להתחבר אל מהותנו הפנימית ולהגשים את מי שאנו.

"רוב בני האדם מנצלים רק כעשרה אחוזים מהפוטנציאל הטמון בהם. היכן אם כן, תשעים האחוזים הנותרים - " קריון"

נורית הלוי מורה המכשירה מטפלים ומטפלת מוסמכת ע,י פגי פניקס דוברו בשיטת האיזון EMF בשלבים 1-12. יוצרת השיטה" שירת הגוף"- מסע של העצמה אישית דרך הצ'קרות בשילוב תנועה , קול, מגע ומדיטציה, מנחה מעגלי הקשבה ייסדה את מרכז אוריאל יחד עם בן זוגה ערן הלוי -מרכז סדנאות וטיפולים לצמיחה אישית.

מרכז אוריאל, אלוני- אבא

http://www.urielcenter.co.il/

...



ערן מנחה קבוצות ומעביר תהליכים בתקשורת מקרבת בארגונים קהילות ועסקים דרך אומנות ההקשבה וסדנאות מודעות נוספות.
מוסמך בהנחיית קבוצות בחסות אונ. בר אילן ומתמחה בשיטת "מעגל ההקשבה" (council facilitator) מטעם ארגון CCT בקליפורניה. מנהל את מרכז אוריאל מ-1999. מאמן אישי וזוגי חבר לשכת המאמנים בישראל. מעביר השתלמויות בבתי ספר למאמנים והשתלמויות מקצועיות במערכת הביטחון. מנחה קבוצות למודעות גברית "אבירים ללא שריון". מנחה בארגון "מהות החיים חברה לתועלת הציבור". http://www.urielcenter.co.il/home/doc.aspx?mCatID=23705




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב