דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר איכותי - מה זה בכלל 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 325   [ נצפה 2158 פעמים ]

בחוגים שונים של מעצבים, מתכנתים, מקדמים ובוני אתרים חוזרת ונשאלת שאלת מליון הדולר - מהו אתר איכותי, ואיך בונים אחד כזה? מהם המרכיבים שהופכים אתר בינוני לאתר איכותי, והאם אפשר לקחת כל אתר, ובאמצעות שדרוג, תכנון וניהול מחודש להפוך אותו לאתר איכותי ומצליח?

בזכות ניסיון רב שנים בתחום בניית האתרים נוכל לומר בבהירות ובאחריות שאתר איכותי הוא בראש ובראשונה אתר אהוב על ידי גולשיו. לכן - בניית אתר איכותי חייבת, בראש ובראשונה, לצאת מנקודת המבט של הלקוח ולחשוב איך לפנות אליו בצורה הטובה ביותר, אילו תכנים להעלות לאתר, איך לנסח את התכנים הללו, באיזה סגנון לעצב את האתר, באיזה תדירות לעדכן את האתר ועוד. בניית אתר שלא תיקח בחשבון את הצרכים והאופי של קהל היעד הפוטנציאלי ותעגל פינות בכל הקשור לשימושיות, עיצוב ותכנים - תגרום לכישלונו של האתר במהרה.

כדי להצליח להתחבב על הגולשים וקהל היעד צריכים, לפני הכול, להצליח להגיע אליהם. לכן, בניית אתר תהא מוכרחה לקחת בחשבון פרמטרים של אופטימיזציה, אפיון מוקדם וקידום האתר בהתאם לפרמטרים השונים שיהפכו אותו לפופולארי בקרב מנועי החיפוש השונים. בניית אתר באמצעות מערכת לניהול תוכן, למשל, היא בחירה נבונה, אשר תאפשר ניהול ועדכון תדיר של האינפורמציה באתר, תוך כתיבת טקסטים המתאימים לצרכי הקידום של האתר, שיסייעו לאתר להגיע לכמות גדולה ככל האפשר של גולשים פוטנציאלים.

אך גם בניית אתר, טוב ומלהיב ככל שיהיה, תהא חייבת לגרום לגולשים לחזור ולבקר באתר גם בעתיד, ולא רק ליצור רושם ראשוני מצוין. בדיוק משום כך, בעת בניית אתר חשוב ליצור רושם שהאתר הינו אתר מתעדכן באופן תדיר, המסוגל להציע לגולש שיחזור לבקר בו מידע חדש ותוכן מעניין ועדכני. בניית אתר מתעדכן היא אסטרטגיה מצוינת, שבמקביל למשיכת גולשים פוטנציאלים היא אף מעשירה את האתר במידע רב והופכת אותו אפקטיבי ואטרקטיווי עבור מנועי החיפוש השונים (במידה והתכנים בו נכתבו כראוי).

אם גם אתם עומדים בפני בניית אתר, וכוונתכם היא להפוך את האתר למוקד משיכה שיקדם את עיסוקיכם המגוונים לאורך זמן - אסור שתתפשרו על איכות. בניית אתר איכותי, על פי הפרמטרים שהוזכרו במאמר זה, תבטיח לכם אתר אטרקטיווי, שישרת אתכם נאמנה לטווח הארוך. בהצלחה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב