דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחיצות 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 2154 פעמים ]

מחיצות

 

מחיצות ארגוניות זה רע. אנחנו מציעים כי על מנת להימנע מתקרות או מחיצות זכוכית  ארגוניות, בכל שבוע עברו ביחד עם כל העובדים על תוצאות התפעול המפורטות בכל מתקן והסרת מחיצות. התייחסו אל הדרכה והכשרה כמו אל ההוצאה העיקרית שלכם והסרת מחיצות לצורכי מו"פ ואל תתחשבו במה שמקובל בהנהלת חשבונות. ניתן לנהל כמעט את כל העסקים ביחידות תפעוליות עצמאיות לכל דבר ועניין, יחידות המונות למשל 250 ‏איש או פחות עם מועצות מנהלים משלהן, כולל דירקטורים חיצוניים כולל והסרת מחיצות בין אגפים. התארגנו מחדש להסרת מחיצות בהתאם בתוך שנה. בתוך תשעת החודשים הקרובים בטלו את כל התפקידים של מנהלי העבודה בקו הקדמי ופעלו למען אנשי השטח להסרת מחיצות ארגוניות בעסק שלכם.  

 

בתוך השנה הקרובה העבירו שליש מכל עובדי ההנהלה ברמת החטיבות ומעלה ליחידות תפעוליות הממוקדות בלקוח, ושליש נוסף בשנה שלאחר מכן להסרת מחיצות. בתוך חמש שנים, צמצמו את ההנהלה הראשית שלכם לעשרה אנשים לכל היותר לכל מיליארד דולרים של הכנסות ואל תסתירו  דברים ‏ש"נסחבו" מאחת החטיבות מעבר לפינה. דרשו מהעובדים הנותרים בכל ההנהלות המרכזיות של החברה כולה, של החטיבות למכור את השירותים שלהם ליחידות הקו במחירי השוק ולפעול להסרת מחיצות. במקביל, תנו אפשרות ליחידות הקו האלה לקנות כל שירות, ואת כל השירותים, מכל אדם , בכל מקום.

 

עוד טיפים: הביאו למצב שבו ההערכות של הכפיפים יהיו מרכיב מרכזי בכל הערכות ‏הביצועים של הבוסים להסרת מחיצות. חסלו את כל תיאורי התפקידים היוצרים מחיצות. השמידו את כל השרטוטים של עצי מבנה. חייבו את כל המנהלים בהנהלה הראשית ובחטיבות להקצות יומיים בחודש לביקורים אצל לקוחות ויומיים בחודש לביקורים אצל ספקים ומפיצים להסרת מחיצות. ודאו שכל עובדי הארגון מבקרים במשך השנה אצל שני לקוחות לפחות. חברות ציבוריות: בתוך שלוש השנים הקרובות הציעו לציבור זכויות מיעוט נכבדות במחצית היחידות העסקיות שלכם. שאפו לכך שבתוך חמש שנים העובדים יהיו בעלים של שליש מהחברה. ראשי אגפים בהנהלה ומנכ"לים של חטיבות. בתוך השנה הקרובה קדמו ‏לתפקיד הכרוך באחריות רבה לפחות מסית ומדיח אחד שאינו מחבב אתכם או אינו מסכים אתכם בנקודות רבות, או בנושא כלשהו להסרת מחיצות.

 

מכרו כל רהיט במשרדי המנהלים ובחדר הישיבות של מועצת המנהלים שעלה יותר מסכום סביר. ‏פנו את כל המתקנים הנמצאים בבניינים שגובהם עולה על שלוש קומות. שלבו פוזות את כל התפקודים פונקציות בתוך השנה הקרובה זה משהו גדול. ‏הגיעו לנוכחות משמעותית בשוק הבינלאומי בתוך שלוש שנים, אלא אם כן אתם חברת שירות מקומית מסעדה, וכדומה, או שההכנסות שלכם נמוכות מ- 3‏ מיליון דולרים. אבל אם חושבים על זה ברצינות, למעשה אין שום סיבה לפטור חברה של 1.5 ‏מיליון דולרים מן החובה הזאת להסרת מחיצות ארגוניות תכף ומייד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב