דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שערים 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 605   [ נצפה 2286 פעמים ]

שערים

 

שערים הם אמצעי מיגון לבית, לעסק לחניונים וכו''''. ישנם סוגים שונים של שערים המתאימים לפונקציות שונות: השערים נחלקים לשערים ידניים ושערים חשמליים, שערים מאסיבים וכבדים ושערים קלילים ועדינים. ישנם שערים שנפתחים כלפי מעלה , שערי  הזזה, שערים אוטומאטיים, שערים עם מנגנוני אבטחה מיוחדים, שערים אומנותיים שעליהם ציורים בעבודת יד או ויטראז''''ים מיוחדים.

שערים בנויים ממתכות שונות, מעץ וחומרים פלסטיים.  חומרים כידוע משפיעים על חזות השער ועל עמידותם לעומסי שימוש ולפגעי מזג אויר. שערים מלוחות עץ מתאימים לבתים פרטיים כיוון שהם משדרים משהו חם, שערי מתכת מתאימים גם הם לכניסות לבתים, משרדים או חנויות, וניתן להשיגם בעיצובים יפיפיים, בגווני מתכת טבעיים או בגוונים אחרים המתאימים למבנה.

שערי כניסה ממתכת הם הפופולאריים ביותר כיום שכיוון שהם חזקים ובעלי חזות מעוצבת ומרשימה. יש לבחור בין שערים בעלי כנף אחת הנפתחת הצידה לבין שערים המורכבים משני חלקים, שערים שיש להרימם או שהם נעים על מסילות הצידה.  האפשרויות כפי שאתם רואים הן רבות.

בכדי לבצע קנייה מושכלת של שערים לבניין, או לבית, יש לערוך רשימה של הפונקציות העיקריות החשובות לכם , רק לאחר מכן תוכלו להתאים לכך חומר ועיצוב.

כיום, בעידן המודרני, שערים רבים הן חשמליים, לעיתים הם מצוידים במתגי פתיחה הסמוכים אליהם ולעיתים ניתן לפתוח אותם באמצעות שלט רחוק. אתם יכולים להוסיף לשער חיישנים מיוחדים המזהים תנועה ונפתחים לבד.

שערים חשמליים הם אביזר המצוי בשימוש תכוף , ויש לדואג לתקינותו. תחזוקה נכונה של שערים תמנע הוצאות מיותרות עבור תיקונים למיניהם.  כל סוגי העשרים אמורים לכלול מוצרי פרזול, כמו צירים ומנגנונים אחרים מחומרים שאינם מחלידים. שערים מעץ אמורים אף הם לעבור תהליכי תחזוקה כמו שימון וצביעה.

שערים איכותיים מגיעים עם תו תקן, ותעודת אחריות מקיפה. עליכם להקפיד ולדרוש אותה שכן רק היא תבטיח לכם שקט נפשי במקרים של תקלות- רצוי שהאחריות תהיה גם עבור תהליך ההתקנה שהוא חשוב לא פחות.

שערים חייבים להיות נוחים לתפעול של כל המשתמשים- אם מדובר בבית פרטי, הרי שגם ילדים קטנים אמורים לפתוח ולסגור את השער בקלות. לכן התאימו את כובד השער ואת מנגנון הפתיחה שלו לשימוש של כולם.

מחירם של שערי מתכת נקבע בכמות המתכת הדרושה, בעבודות ריתוך מיוחדות ליצירת עיטורים או פתחים, ולהוספה של אלמנטים כמו מנגנון אוטומאטי או חיישנים.

שערים חשמליים או ידניים לבית , לחניון, בניין, למפעלים ובלי עסק אחרים יש להתאים לסוג המפתח. לא כל שער יהיה יעיל- שער של חניון בניין עדיף שיהיה פשוט כמה שיותר ויכלול מנוף הרמה ומוט עבה ממתכת או פלסטיק עבה. ייתכן כי זער שכזה לא מספיק דקורטיבי, אך הוא ימלא אחר תפקידו בקלות ולאורך זמן.

שערים זקוקים לידיות – ידיות הן אלמנט קריטי בתפעול השער ולכן יש לבחור אותן בקפידה ולא להתחשב רק בעיצוב. אתם יכולים להתאים סוגים רבים של ידיות לשערים, החומרים, הצבעים ובכלל האפשרויות בתחום עצומות. גם כאן מומלץ מאד להתאים ידיות נוחות לשימוש שלא יחלידו ושלא יגרמו נזק לידיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב