דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תריסי אלומיניום 

מאת    [ 29/04/2009 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 4853 פעמים ]

תריסי אלומיניום

אנו חיים במדינה שטופת שמש וזקוקים לפתרונות הצללה איכותיים. תריסי אלומיניום  הינם פתרון יעיל איכותי ונפוץ מאד. תריסי אלומיניום באו להחליף את תריסי הברזל והעץ שהיו נהוגים בעבר.
תריסי אלומיניום הם בעלי משקל קל ואפשרויות עיבוד רבות תודות לתכונות החומר .
אפשר לומר כי ברוב הבתים כיום, מותקנים תריסי אלומיניום המספקים פתרונות בידוד מרוח, גשמים ורעשים.
תריסי אלומיניום מגיעים במספר סוגים : קיימים בחלונות  רבים תריסי גלילה שלהם מסגרת אלומיניום, ושלביהם עשויים חומרים פלאסטיים אלסטים או אלומיניום דק וגמיש. השלבים העשויים פלסטיק מעניקים בידוד תרמי טוב.

תריסי אלומיניום הם כפי שציינתי בעלי שלבים העשויים פח אלומיניום מעורגל שעבר תהליך של מילוי בפוליאואיטן מוקצף. המילוי נועד לצורך חיזוק השלבים. שלבי תריסי אלומיניום ניתן להשיג בגוונים רבים, חלקן מיוצרים בארץ וחלקם מיובאים מחו"ל.
תריסי אלומיניום מתאימים לסוגי מפתחים של עד 4 מטרים רוחב ויש להם קוטר גלגול קטן יחסית. כל תריסי האלומיניום הם בעלי תו תקן ישראלי או אירופאי והם מצטיינים בחוזק ועמידות רבים.
קיימים תריסי אלומיניום בשיטת ההזזה, התריסים קבועים במסגרות פרופיל 44 על 28 שהוא למעשה הפרופיל הישן ביותר והרווח ביותר תודות ליעילותו, תפקודו האמין ויכולת הנעילה המשופרת שבו. סוג תריסי אלומיניום נוסף הוא ה"תריס –סורג" שלמעשה משלב מסגרת אלומיניום עם שלבי אלומיניום משוך, כאשר כל שלב מצוי מטו ברזל אשר מעוגן למסגרת ומונע מצב של עקירת שלבים. תריסי אלומיניום אלו כוללים מערכת נעילה המבטיח מיגון יעיל ביותר כנגד פריצות.

בנוסף תמצאו בשוק את התריסים בעלי הפרופיל הבלגי בעלי שלבים משוכים צרים ומנגנון נעילה אשר מדמה נעילת תריסי עץ ישנים. אופן הנעילה מתקיים באמצעות ידית הפעלה מרכזית ומעוצבת ומוטות נעילה הנעים מעלה מטה. תריסים או חלונות בסגנון הבלגי ללא ספק מהודרים ובעלי עיצובים מיוחדים. הנעילה מתבצעת בעזרת ידית הפעלה מרכזית מסוגננת ומוטות נעילה כלפי מעלה ומטה. תריסים וחלונות בסגנון בלגי מוסיפים יופי לחלל הבית ומדגישים סגנון עיצובי מיוחד.
תריסי אלומיניום מגיעים במגוון עיצובים , ניתן להשיגם בעיצובים נקיים המתאימים לסגנון הבנייה המודרני. תריסים אל ו מגיעים עם פרופילי כיסוי לחזית, אופן הרכבתם קל ונוח, והם זמינים במספר גדלים לבחירתכם.
תריסי אלומיניום הם איכותיים  ועמידים לזמן רב. ניתן להשיגם עם מנגנון חשמלי, או מנגנון הפעלה ידני. תריסי אלומיניום גלילה מגיעים עם פרופיל כיסוי אלומיניום בחזית, ובגימור טבעי או מט.
כאשר אנו בוחרים תריסים, עלינו לחשוב על מידת ההצללה הדרושה, שכן לא כל סוגי התריסים מסוגלים לספר את אותה רמת הצללה. החומרים מהם בנויים התריסים יוצרים את האווירה, למשל תריסי עץ משדרים משהו כפרי ועתיק בעוד שתריסי אלומיניום מתאמים לסגנון המודרני העכשווי. תריסים אמורים להיות נוחים מאד לתפעול, אם מנגנון ההפעלה שלהם עדין מידי או מסורבל, עדיף שתמנעו מלקנותו.
לסיום: תריסי אלומיניום הם מוצר שיש לקבל איתו תעודת אחריות. תעודת האחריות תבטיח לכם חלקי חילוף, תיקון או החלפת המוצר כולו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב