דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רפידות גובה ומידרסים כפותרי בעיות אסטטיות ואורטופדיות 

מאת    [ 29/04/2009 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 4929 פעמים ]

במאמר זה אני מבקשת לעודד את הסובלים ולתת מידע לגבוה ולנמוך כיצד לפתור בעיה אורטופדית וגם אסטטית באמצעות רפידות גובה ומידרסים. איזה מזל שנולדתי בתקופה כל כך מתקדמת מבחינה אסטטית ורפואית - אילו הייתי חיה בתקופה מוקדמת לשנות ה 2000 , סביר להניח שהייתי סוחבת תיסכול רב כתוצאה מהעובדה שהגובה שלי מטר ושישים סנטימטר . עוד מגיל צעיר הרגשתי נחותה, הכי קטנה בכיתה, ומשם זה המשיך לצבא.

מאז מצאתי את הפתרון הנוח, הזול והאסטטי אני חשה תחושה עילאית, ומבינה היטב כיצד נפוליאון בזמנו רצה להוכיח לעולם שלמרות נחיתותו הפיזית הוא מנהיג ענק שהכניע את הגדולים פיזית.

ניתן גם להשתמש בזה כבולם זעזועים אורתופדי של הפחתת כאבים ברגל . אז אם יש לך כאב בעקב, קשת כאב, כדור רגל של כאב או רק כאב ברגל בכלל, רפידות גובה מושלם עבור כל אחד שמבקש לצמוח גבוה יותר.
עכשיו, אני לא יודע אם תופתעו לשמוע אבל אין תרופת קסם שמגביהה אנשים, אין כזה כדור שאפשר לקחת לפני השינה ולקום עם תוספת של כמה ס"מ, לצערנו זה לא עובד ככה. אבל הדבר הכי קרוב שמצאתי לזה זה "רפידות גובה"

רפידות גובה זה מוצר מהפכני. אין צורך באף חומרים וכימיקאלים, אין צורך באימוני כושר מפרכים. הדבר פשוט ביותר כל מה שצריך לעשות זה להכניס את רפידות הגובה אל תוך הנעליים ותאמינו או לא באותו רגע אתם גובההים ב 4.5 ס"מ.

בעזרת הרפידות חזר אליי הביטחון. המוצר קיים כבר שנים רבות והוא נחשב הצלחה אדירה בכל העולם וגם בישראל, אז אין ספק שלנמוכים מאיתנו זוהי המצאה אידאלית שיכולה לעזור בבטחון העצמי.

רפידות גובה הם פיתרון אסטטי מצוין גם לכאלה שנולדו עם פגם פיזי של רגל אחת ארוכה מהשניה, רגל קצרה מלידה הינה תופעה יוצאת דופן הקיימת בפחות מ-1% מהאוכלוסייה. לעומת זאת, מצב בו הרגל קצר בגלל שינוי במערכת השריר והשלד מתרחש אצל 70% מהאוכלוסיה אבל אבחון רשלני של הבעיה עם שימוש ברפידת הגבהה, שלא לצורך, עלול להחריף עוד יותר את הבעיה ולהוביל לשחיקת יתר ופציעות ללא כל טראומה.
לכן מומלץ לפנות לרופא ולהתיעץ אם רפידות גובה הם הפיתרון עבורך.
לעומת רפידות גובה - מדרסים הם אביזר טכני המוכנס לנעל אשר מחלק נכון את העומס על כפות הרגליים, משפר את היציבה ומשפר את היציבות. וכשאנו עומדים או הולכים טוב יותר, כך אנו מתפקדים טוב יותר. מידרסים שמיוצרים בשיטות שונות אמורים למנוע בעיות רפואיות אורטופדיות כגון דורבן.
לבדיקת הצורך במקרה של בעיה רפואית אורטופדית מומלץ לפנות לאורטופד שמצייד אתכם במירשם איתו תיפנו למכון טוב שיצייד אותכם במיטב הציוד האורטופדי הנחוץ לכם. בתקווה להרבה בריאות ממני רחל.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב