דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקן,נוסקין,וומה,מונה וי,סאנריידר,אג'ל,הרבלייף - מהו הסוד שיגרום לך להצליח בעסק ? 

מאת    [ 28/04/2009 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2696 פעמים ]


אני אוהב ללכת לאירועים הגדולים שאנו עורכים בחברה בה אני פעיל, באירועים אלו אני יוצא אל העולם האמיתי, ולפתע כל התמונות של המצליחנים בתחום, הסרטונים והמאמרים שאנשים אלו כותבים, מתחברים לפרצוף אמיתי.

אך זהו לא הסוד הגדול אותו רציתי לשתף אותך במכתב זה

באירועים הללו, ניגשים אליי מפיצים רבים, "דוחקים" אותי לפינה חשוכה ושואלים אותי, " תגיד אסף מהו הסוד שלך, אותו סוד שאתה לא משתף אף אחד אחר בו, מהו הסוד שגורם לך להצליח בתחום - "
והם מוסיפים בקריצה קלה, "זה בסדר, זה ישאר ביני לבינך, אני מבטיח לא לחשוף את זה בפני אף אחד אחר".
ניסיונות השכנוע האלה, מכניעים אותי תמיד, כי אני יודע שסוד ההצלחה הוא לא לשמור את ההצלחה שלך בסוד.

אז רגע לפני שאני משתף גם אותך בסוד הגדול, עליי להזהיר אותך.
מה שאתה הולך לגלות כרגע הכרחי להצלחה שלך .

כל מצליחן בעולם העסקי גילה אותו, כל מצליחן יודע שהסוד הגדול אינו סקסי במיוחד, ואינו נוסחת קסם שתגרום לך להתעשר בהינף יד. ( הזהרתי אותך מראש...). אני יודע את זה כי גם אני חיפשתי שנים רבות את נוסחת הקסם.

ובכן הסוד הגדול הוא : שאין סוד שיגרום לעסק שלך הצלחה במהירות האור...

אמרתי לך שתתאכזב, אך למה אני מתכוון כשאני אומר שאין סוד. ובכן, האמת היא שבכדי להצליח בגדול עליך לעבוד יותר קשה, ללמוד יותר זמן, להיכשל יותר פעמים, לעבור יותר אתגרים ולהחזיק יותר זמן מכל אחד אחר במערכת.
לעיתים כשאנו בוחנים הצלחה נראה לנו כי היא הגיעה בלילה, מבחוץ דברים תמיד נראים פשוטים יותר. אנו נוטים להתעלם מן המסע אותו עובר אדם בכדי להגיע לפסגה, אנו רואים רק את קצה הקרחון, רק את התוצאה הסופית אליה אנו נמשכים.

זהו ההבדל בין מצליחן לבין מפסידן, כשאנשים עסוקים בלמצוא נוסחת פלא, המצליחנים עובדים.
בכדי לרכוש את הידע והתוצאות אליהן הגעתי, עבדתי שעות, ימים ושנים רבות של ניסיון בתחום בו אני עוסק כיום.
כשאנשים עסוקים בלמצוא את הסוד אני עובד שנים עשר שעות ביום, אני מוציא כסף על קורסים בכדי לרכוש ידע חדש, אני חוקר ומתנסה בשיטות שיווק אותן למדתי בקורסים כמו : מגנטיק ספונסורינג ו טראפיק פורמולה, ובעזרתם מגיע לתוצאות פנומנאליות.

זה ההבדל בין מחפשי הזדמנויות למינהן, כאלה שעוברים מחברה לחברה בכל מספר חודשים, לבין אלה שפשוט מתמידים, ממשיכים לעבוד ומייצרים תוצאות לאורך זמן...
חברות חדשות, הזדמנויות של פעם בחיים אפשר למצוא בתעשיית השיווק הרשתי כמו חול בשפת הים, ההצלחה אינה טמונה בחברה, תוכנית תגמול, או השקה של חברה כזו או אחרת, ההצלחה היא אתה .

ביום שבו תבין כי אתה הוא המוצר של החברה ולא המיץ, תוסף התזונה או שירות כזה או אחר שאתה משווק, תוכל להתפנות ולבנות את העסק שלך ביעילות.


בכדי להתחיל בתהליך, תוכל לקבל בחינם את הספר שכתבתי בנושא
בלינק שליד החתימה
אסף הנעמן-הלל
הקמת מערכי שיווק והפצה

http://www.asafmmm.com

http://asafmlm.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב