דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


8 צעדים לבניית אתרים 

מאת    [ 27/04/2009 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 2567 פעמים ]

8 צעדים לבניית אתרים
ברשימה למטה מובאים 8 צעדים אפשריים לבניית אתרים. לכל צעד מצורף פירוט ומשמעות.


    • החליטו על מיקוד האתר

    • מה המאפיינים של האתר שלכם.

    • צרו רשימה של מחלקות באתר שלכם ובנו היררכיה של חשיבות.

    • כתבו את התכנים לאתר וביצעו פעילות לסיום האתר.

    • בצעו עיצוב אתר שמתאים לאתר שלכם ותעשייה אליה אתם שייכים.

    • בנו את האתרים.

    • העריכו את האתר ובצעו שינויים נדרשים.

    • העלו את האתר לאינטרנט - רשמו דומיין, מצאו אירוח אתרים ועדכנו את האתר.


1. בניית אתרים - מיקוד האתר שלכם.זה הצעד הראשון שתרצו להגדיר לפני שתנקטו צעדים נוספים. אתם צריכים להחליט על מטרות האתר - מה אתם רוצים למקד במושגי נושאי אתר.חשוב כי תגדירו של זה בצורה ברורה ככל האפשר מכוון שהחלטה זו תשפיע על כל התהליך: אלו היסודות של האתר.לדוגמא:? מסחר אלקטרוני? אתר ציר מרכזי למידע - אתר למיתוג.

2. בניית אתרים - מאפייני האתרשלב זה הוא תוצאה של השלב הראשון, כשעכשיו אתם בוחנים את המאפיינים שאתם צריכים ליישם:לדוגמא:? כרטיס קניות לקנייה באינטרנט.? מדור מוגן שם משתמש וסיסמא.שוב, ככל ששלב זה מפורט יותר, כך יוטב.

3. בניית אתרים - מפו את המחלקות החשובות באתר שלכם.לאחר השלמת 2 השלבים הראשונים, אתם תהיו מוכנים להתחיל למפות את המחלקות הראשיות באתרים שלכם: ביצוע תרשים של האתר הוא דרך נוחה לעשות זאת.תרשים יכול להראות בקלות את סדר החשיבות בתוך האתר וכיצד מחלקות שונות באתר קשורות זו לזו.

4. בניית אתרים - ביצוע תכנים לאתריםזה החלק שתמיד מושאר לסוף, לפעמים לאחר שינוי תכנים יש לבצע חשיבה חוזרת על מבנה האתר. כל האתרים באינטרנט מונעים ע"י מידע, התוכן הופך את האתר לשימושי ומצליח. זה השלב החשוב ביותר בבניית אתרים.

5. בניית אתרים - מצאו את העיצוב לאתר שלכם.בשלב זה של התהליך, אתם מוכנים לבחון את המראה של האתר - העיצוב. יש לכם כמה אפשרויות:? שכרו מעצב גרפי לאתר.? בואו עם עיצוב משלכם - בהנחה ויש לכם רקע בעיצוב.? קנו תבנית אתרים וחסכו זמן וכסף.

6. בניית אתרים - בנו את האתריםבשלב זה אתם יכולים לבנות את האתרעם התשובות לשאלות הקודמות ואחר השלמת הצעדים, תמצאו את תהליך בניית האתרים (כתיבת הקוד) פשוט יותר ולא תצטרכו לחזור על הצעדים.

7. בניית אתרים - העריכו את האתר, בצעו שינויים הכרחיים/ עדכונים.לאחר שבניתם את האתר, כדאי כי תתרחקו ממנו יום או יומיים. זה יאפשר לכם לחזור אליו ולהעריך אותו בעיניים רעננות. כדאי שיראו את האתר גם אנשים שלא ראו אותו אף פעם.ברשימה למטה מספר דברים שכדאי כי תשימו לב אליהם:? מבנה ועיצוב אתרים ברור וקל לעדכון.? שימושיות נכונה של העיצוב - וכל מה שמשתמע מכך.? עמודים שעולים מהר.? שימוש חכם בטכנולוגיה - שימוש בפלש בהיגיון עם הבנה כי קובץ פלש נקרא בצורה חלקית על ידי מנוע חיפוש גוגל.? יכולת האתר להעביר את המשמעות/במהירות אם לא מיד.

8. העלו את האתר לאינטרנט - רשמו דומיין, מצאו אירוח אתרים, העלו את האתר.אם ביצעתם שלבים 1-7 , אתם יודעים כי אתם מוכנים להראות את האתר שלכם. מה שנותר כדי להעלות את האתר לאינטרנט:? רשמו דומיין.? מצאו אירוח אתרים.? העלו את האתר.אתם יכולים לקנות שם דומיין כבר באמצע התהליך - כדי להתאים את העיצוב לדומיין וכדי התחיל קידום אתר תוך כדי בניית אתרים.
חברת אקסל-פרו בע"מ מתמחה באפליקציות אינטראקטיביות משולבות, מבצעת פרוייקטים יחודיים בתחום מערכות מסחר אלקטרוני, בניית אתרים חכמים באינטרנט מבוססי מסדי נתונים, גלויות אלקטרוניות, שליחת אס.אם.אס מפולח ובניית אתרי וואפ לטלפון הסלולרי.
בניית אתרים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב