דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לרכישת שער חשמלי 

מאת    [ 27/04/2009 ]

מילים במאמר: 842   [ נצפה 5460 פעמים ]

עסקה טובה שערים ומדרגות - www.iskatova.co.il
ישנן מערכות רבות ומגוונות של שערים חשמליים אוטומטיים שניתן לרכוש ולהתקין אצלך בבית או בעסק. הכול תלוי במגבלות השטח הקיים, אורך, משקל, חומר וכדומה. שערים חשמליים עובדים ע"י שליטה של מעגלים אלקטרוניים שמונעים על ידי שיטות שונות. מרבית השערים החשמליים מונעים על ידי מצברים בזמן שאחרים יכולים להיות מונעים סולרית. אחרים עדיין מונעים בשילוב של שניהם. ישנם גם שערים שמונעים באמצעות הבהוב קצר של איתות הרכב. מעבר לכך, כיום ניתן לראות גם פתיחה וסגירה של השערים על-ידי שימוש בפלאפון, בעיקר בישובים קהילתיים, קיבוצים וכדומה. שערים חשמליים הם מצרך נפוץ כיום, ועלותם אינה יקרה. מה גם שמרבית ההתקנות הן התקנות קבוצתיות כך שהעלות מצטמצמת כאשר היא מתחלקת בין מספר רב של אנשים, לדוגמא בבניין דירות. גם בצה"ל הוכנסו עם הזמן שערים חשמליים מתוחכמים לבסיסים ברחבי הארץ.
הבית אמור להיות המקלט מכל הבלגן והכאוס שאתה נתקל בו בכל מקום בחוץ. לכן כ"כ חשוב ליצור בית שיגן עליך מכל האלמנטים הלא רצויים שיש בחוץ. דרך אחד לוודא את הבטיחות שלך זה להקיף את הגינה בגדר.כמובן שברגע שיש לך גדר אתה צריך גם שער . כיום שערים חשמליים הם אחד הדרכים הטובות ביותר להגן על הבית. בנוסף גם עסקים ומוסדות משתמשים בשערים חשמליים על מנת להגן ולבטח את השטח שלהם.
שערים חשמליים לא חייבים להיות לוחות מתכת מאיימות ולא אסטטיות, כיום ניתן להזמין שער מעוצב ועל פי דרישה בצבעים ועיטורים שונים ממגוון רחב של חומרים כגון : שערים חשמליים מברזל או פלסטיק או עץ ועוד. כיום קיימות טכנולוגיות לייצור שערים משוכללות מאוד,יוצאים חידושים בתחום שערים חשמליים, אם בעבר יכולתם לפתוח את השער רק על ידי שלט רחוק כיום ניתן להתקין מנגנונים משוכללים המאפשרים פתיחה על ידי צלצול מהטלפון ועוד שיטות מגוונות השיטות החדשות הופכות את חיינו לנוחים ופשוטים יותר.

שערים חשמליים מגיעים בצורות וגדלים שונים. אתה יכול להתקין שער מעובד מברזל. לשערים האלה בדרך כלל יש רווחים קטנים בין הסורגים שאפשר לראות דרכם. שערים חשמלים יכולים להיות עשויים גם מפלדה. לחלופין אתה יכול לבנות שערים חשמליים מעץ, שאין בהם רווחים ו כך אתה שומר על פרטיות מוחלטת מהעולם בחוץ, כי אנשים בחוץ לא יכולים לראות פנימה. שערים חשמליים, לא משנה באיזה חומר עשויים יכולים להבנות לפי הזמנה אישית בגדלים שונים, תלוי בהעדפה אישית ומטרה. המשותף בין כל השערים החשמליים השונים זה שיש להם מנגנון שפותח וסוגר אותם אוטומטי.

שערים חשמליים עושים לכם את החיים לקלים יותר. שער חשמלי נותן לכם לפתוח את השער ללא צורך לצאת ממכוניתכם. בלחיצה על כפתור, שערים חשמליים יפתחו ויסגרו בשבילך ללא מאמץ. אין חשיבות לסוג השער אותו בחרתם, יש שער חשמלית אוטומטית בשבילך. ישנם שערים חשמליים שהם דו כנף, וישנם כאלה הנגררים. שערי דו כנף באופן עקרוני נפתחים החוצה או פנימה , יש שערים חשמליים שהם יחידת שער אחד הנגררת לצדדים.


יש שערים חשמליים הזזה ויש גם שערים חשמליים דו כנף. שער כנף זה שער שנפתח כלפי פנימה או החוצה מהציר. זה אחד השערים הכי מצויים ומוכרים בשוק. כמו שהשם "שער הזזה" רומז, שער הזזה נפתח ונסגר ע"י הזזה הצידה ולא נפתח כלפי פנימה והחוצה.

מה שתבחר תלוי הן מגבלות הקיימות של השטח הקיים, אורך, משקל, חומר וכדומה, והן כמובן ברצונות הספציפיות שלך, עיצוב, צבע וכדומה. אז איך שערים חשמליים עובדים - השער נשלט על ידי מעגלים אלקטרוניים המונעים על ידי שיטות שונות. שערים אלה מונעים על ידי מצברים בזמן שאחרים יכולים להיות מונעים סולריים. אחרים עדיין מונעים עם שילוב של שניהם. שערים חשמליים מגיעים עם טרנסמיטר ושפופרת אשר אלו מכשירים הנותנים לך את השליטה בשער מרחוק
אפשר להתקין שערים חשמליים במיקומים שונים. הכי פופולארי זה שער חשמלי לכניסה לחניון פרטי. אבל אפשר כמובן להתקין שער חשמלי לגינה. בכדי להתקין שער חשמלי בבית או במקום עבודה מומלץ מאוד לפנות לחברה המתמחה בתחום של שערים חשמליים

יכול להיות ששמעתם ששערים חשמליים יכולים להוות סיכון לילדים. זה למעשה נכון, אם השערים לא ברמה גבוה או לא הותקנו כמו שצריך ע"י גורם מוסמך. בכדי להגן מתאונות משערים חשמליים רצוי להתקין מנגנוני בטיחות כמו חיישנים שקובים מתי יש מכשול או סכנה. חיישנים מסוג זה גם משנים את כיוון התנועה של השער במקרה שיש מכשול. לכן אתה יכול להיות רגוע ובטוח שהשער החשמלי שלך לא תהווה בעיה.
בטיחות שערים חשמליים : עם התקדמות העולם והיכולת הגוברת של אנשים לבצע פשעים מתוחכמים יותר, כך נולד הרצון של אנשים להיות מוגנים יותר ובטוחים יותר. היום יותר מתמיד נושא האבטחה האישית והמקומית עלו לראש סדר היום, והנושא מקבל עדיפות עליונה בכל בית מגורים או עסקים


בכדי להתקין שער חשמלי בבית או במקום עבודה צריך לפנות לחברה המתמחה בתחום של שערים חשמליים. בשוק של ימינו יש סוגים רבים של קיטים לשערים חשמליים. הרבה מהקיטים האלה באים בצורת "עשה זאת בעצמך". אבל אם אין לך ניסיון עם התקנת שערים חשמליים מומלץ שתפנה מקצוען. החברות שמוכרות שערים גם מתקינות אותם. זה יכול להעלות קצת יותר אבל זה יבטיח את היעילות של מערכת הבטיחות שלכם. הניסיון שלהם בהחלט שווה את העלות.



מסגריית עסקה טובה קיימת משנת 1999 , מתמחים במתן פתרונות בתחום המסגרות באיכות מעולה ומחירים ללא תחרות.
בין מוצרינו: שער לבית, שער לתעשייה, שער חשמליים, שער קונזוליים, מדרגות פנים, מדרגות חוץ, סורגים, מעקות, גדרות, חלונות בלגיים, קונסטרוקציות שונות ועוד....
אצלנו בעיסקה טובה עובדים מהנדסים, אדריכלים, מעצבי פנים ובעלי מקצוע שונים.
התקשר עוד היום לעסקה טובה ומעצב פנים יגיע אליך לפגישה והצעת מחיר ללא התחייבות, ניתן לשלוח תוכניות גם בפקס. www.iskatova.co.il

אורנה צורים - מסגריית עסקה טובה
http://www.iskatova.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב