למעשה זוהי הנוסחא של גוגל לקביעת מיקום המודעה שלנו בהתאם לתוצאות החיפוש, האם היא תופיע או לא והעלויות אותן נידרש לשלם עבור כל מילת-מפתח.
כשאנו באים לנסות ולהבין את הבסיס לחישוב תוצאת האיכות חשוב שנזכור כי גוגל נמדדת בזכות ההתאמה והרלוונטיות בין החיפוש אותו מבצע הגולש, לבין התוצאות אותם מציג מנוע החיפוש, מכאן למעשה מגיע הצורך של גוגל לדרג ולנקד את איכות ורלוונטיות הקישורים הממומנים המפורסמים על ידם וכך נולד המושג " תוצאת איכות" או כפי שנקרא באנגלית ה-" Quality Score".
התוצאה מודדת את ההתאמה בין המושג שמוזן בתיבת החיפוש ע"י הגולש לבין תוכן המודעה שלנו,מכאן שלמילות המפתח שנגדיר והתאמתן למוצר שאנו משווקים יש תפקיד חשוב בקביעת ציון זה.
אם המודעה והמוצר אותו אנו מפרסמים שונה לגמרי מהמושג או המוצר אותו הזין הגולש אזי גוגל תיתן לנו תוצאת איכות גרועה - "Poor", המודעה שלנו תחשף לעיתים רחוקות יותר, נאלץ לשלם סכום גבוה יותר עבור כל קליק שנקבל ומיקום המודעה ידורג כנמוך מאוד.
לעומת זאת, אם המודעה שלנו תהייה מאוד רלוונטית לחיפוש, תוצאות האיכות שלנו תהיינה גבוהות, החשיפה שתקבל המודעה תהיה רבה, הסכום אותו נידרש לשלם על כל קליק יהיה מינימלי והמודעה שלנו תזכה למיקום טוב בין המודעות המתפרסמות בדף התוצאות הראשון, הדבר יוביל לכמות חשיפות גדולה יותר שיובילו ליותר כניסות (קליקים) לפרסום שלנו ולבסוף ליצור יותר מכירות.
בנוסף, ברגע שהחשבון שלנו מקבל תוצאה איכותית גבוהה, כל פרסום שנוסיף יקבל באופן אוטומטי דירוג איכותי טוב עבור מילות המפתח החדשות מאחר וגוגל זוכרת ומשתמשת בנתוני העבר שלנו על מנת לדרג את ה- Quality Score.
כשאנו באים לנסות ולהבין את הבסיס לחישוב תוצאת האיכות חשוב שנזכור כי גוגל נמדדת בזכות ההתאמה והרלוונטיות בין החיפוש אותו מבצע הגולש, לבין התוצאות אותם מציג מנוע החיפוש, מכאן למעשה מגיע הצורך של גוגל לדרג ולנקד את איכות ורלוונטיות הקישורים הממומנים המפורסמים על ידם וכך נולד המושג " תוצאת איכות" או כפי שנקרא באנגלית ה-" Quality Score".
התוצאה מודדת את ההתאמה בין המושג שמוזן בתיבת החיפוש ע"י הגולש לבין תוכן המודעה שלנו,מכאן שלמילות המפתח שנגדיר והתאמתן למוצר שאנו משווקים יש תפקיד חשוב בקביעת ציון זה.
אם המודעה והמוצר אותו אנו מפרסמים שונה לגמרי מהמושג או המוצר אותו הזין הגולש אזי גוגל תיתן לנו תוצאת איכות גרועה - "Poor", המודעה שלנו תחשף לעיתים רחוקות יותר, נאלץ לשלם סכום גבוה יותר עבור כל קליק שנקבל ומיקום המודעה ידורג כנמוך מאוד.
לעומת זאת, אם המודעה שלנו תהייה מאוד רלוונטית לחיפוש, תוצאות האיכות שלנו תהיינה גבוהות, החשיפה שתקבל המודעה תהיה רבה, הסכום אותו נידרש לשלם על כל קליק יהיה מינימלי והמודעה שלנו תזכה למיקום טוב בין המודעות המתפרסמות בדף התוצאות הראשון, הדבר יוביל לכמות חשיפות גדולה יותר שיובילו ליותר כניסות (קליקים) לפרסום שלנו ולבסוף ליצור יותר מכירות.
בנוסף, ברגע שהחשבון שלנו מקבל תוצאה איכותית גבוהה, כל פרסום שנוסיף יקבל באופן אוטומטי דירוג איכותי טוב עבור מילות המפתח החדשות מאחר וגוגל זוכרת ומשתמשת בנתוני העבר שלנו על מנת לדרג את ה- Quality Score.
רוצים ללמוד בדרך הקלה ביותר ועוד בעברית על פרסום באינטרנט ושייוק שותפים? בקרו עוד היום:
http://www.g4m.co.il
וזיכרו: כשמצב השוק לא נראה מזהיר ומבטיח, זה הזמן להתחיל לבנות עסק שירוויח!
http://www.g4m.co.il
וזיכרו: כשמצב השוק לא נראה מזהיר ומבטיח, זה הזמן להתחיל לבנות עסק שירוויח!