דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום באינטרנט - מהו פרסום אפקטיבי ברשת האינטרנט? 

מאת    [ 26/04/2009 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2808 פעמים ]

הפרסום באינטרנט הופך להיות גורם משמעותי מאוד בהצלחה של עסקים רבים. למעשה, זוהי מגמה שמתרחשת בשנים האחרונות, שתקציב פרסום רב יותר עובר מהטלוויזיה והרדיו לכיוון רשת האינטרנט. ננסה לבחון מהו פרסום אפקטיבי ברשת האינטרנט וכיצד ניתן ליישם אותו.

ראשית, בהנחה ולבעל עסק אין שום נגיעה כיום לאינטרנט, יש לבנות עבורו אתר שיציג אותו בפני הגולשים. יש חשיבות למבנה האתר וגם למיקום האלמנטים השונים בתוך הדף אליו הגולשים יגיעו. חשוב להראות לגולש את היתרונות בהפיכה ללקוח עתידי של העסק וכדי לעשות זאת בזמן קטן ככל האפשר. מסתבר, שלגולש הישראלי הממוצע אין סבלנות מיותרת על מנת לבחון אתר זה או אחר ואת כל היתרונות של העסק אותו הוא מציג. שם המשחק הוא קיצור ובאינטרנט יש רק מספר שניות בודדות כדי לשבות את ליבו של הגולש, לאחר מכן הוא כנראה ילחץ על כפתור שיסגור את העמוד הנוכחי. אם כן, גם אם יש ברשותך אתר, עדיין חושב לבדוק שהנ"ל מותאם לגולשים ואכן אלו שיגיעו אליו יוכלו להפוך ללקוחות עתידיים. ההשקעה בשלב זה יכולה לחסוך כאב ראש מיותר בעתיד.

לאחר מכן, נשאלת השאלה כיצד להביא יותר לקוחות לאתר וכיצד להביא לקוחות טובים יותר לאתר? משמע, החשיבות היא לא רק להגדיל את מספר המבקרים לאתרו של בעל העסק, אלא בסופו של יום גם להגדיל את מספר הלקוחות שלו בפועל ואת מחזור המכירות שלו, כך שתהליך הפרסום יהיה באמת כדאי מבחינתו. על מנת לבחון את כדאיות ההשקעה בפרסום כדאי לבחון את מדד ה-ROI, שמייצג את סך ההחזר על ההשקעה. לדוגמא- אם השקענו בפרסום 1000 ש"ח וכתוצאה מכך גדלו הרווחים של העסק ב- 5,000 ש"ח, אז ה- ROI שווה לסך הרווחים לחלק בסך ההשקעה, משמע 500% במקרה הנ"ל (כל תוצאה מעל 100% מייצגת השקעה כדאית). המטרה שלנו לנסות ולהשיג יחס חיובי ככל האפשר. עם זאת, חשוב לציין שפרמטרים רבים אינם באים לידי ביטוי ועל כן ה-ROI איננו מייצג את סך התוצאות שהושגו. פעמים רבות הפרסום ישיג מיתוג טוב יותר לבעל העסק וגם ישפר את המוניטין שלו, אשר לאלו יש ערך רב אשר קשה לאמוד את ערכו.

לסיכום, תקציבים רבים עוברים יותר לרשת האינטרנט ולא בכדי- בניגוד לפרסום המסורתי, כיום ניתן למדוד באופן מדויק מאוד את הצלחתם או כישלונם של אפיקי פרסום שונים. למעשה, ניתן לבחון אילו גולשים הגיעו לאתר, מהיכן הם הגיעו והאם אלו אכן נהפכו לקונים בסופו של התהליך. האפשרות למדוד כל אחת מהחוליות בדרך למכירה, היא שקוסמת לרבים כל כך, שמזהים את הפוטנציאל האדיר שגלום באינטרנט.

אופטיוייז עוסקת במתן פתרונות מוכווני תוצאות בתחום השיווק באינטרנט, בפרט שיווק במנועי חיפוש, קידום אתרים בתוצאות האורגניות במנועי החיפוש השונים, אופטימיזציה וקידום בתוצאות הממומנות. עם מייסדי Optiwise, נמנים ניר אדר ורותם גרוסמן, מהנדסים בוגרי הטכניון, ממומחי קידום האתרים המובילים בארץ. למידע נוסף-
http://www.optiwise.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב