דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל המרבה שיחה עם האשה מתחייב בנפשו. 

מאת    [ 26/04/2009 ]

מילים במאמר: 1320   [ נצפה 3837 פעמים ]

כל המרבה שיחה עם האשה מתחייב בנפשו.

המשפט הזה מהדד ביקום ואת התוצאות אנחנו רואים בשטח...כאשר עלתה הסוגיה הזאת בפני גדולי מדעני הפסיכולוגיה...המדען היחידי שטען שאשה יכולה להיות מדענית זה  זיגמונד פרויד...מה ראה פרויד שלא ראו כל המדענים עד היום הזה והם לא מרבים שיחה עם האשה ונידו אותה?...

כדי לדעת את מעמד האשה אנחנו צריכים ללכת למקורות...דהיינו, אנחנו צריכים לדעת בדעת כיצד נוצרה אשה כך שברגע שאנחנו יודעים כיצד נוצרה אשה אנחנו יכולים לתת לאשה מה שהיא רוצה ולא מה שאנחנו חושבים שהיא רוצה שנאמר: "דע את האויב"...  

כאשר אנחנו רואים את הזכר מסתובב ברחובות, נמצא במועדונים פנויים ופנויות, מדפדף באינטרנט, מסתכל בסרטים כחולים...כדי למצוא לו נקבה שיכול לקרוא לה לאחר מכן אשתי...וכאשר מוצא את הנקבה והוא לא מפסיק לדבר איתה וכל הזמן מתקשר אליה ומבטיח לה הבטחות שאף אדם לא יכול לעמוד בהם הוא מגיע לחופה ובטקס קצר מאוד הנקבה נהפכה להיות אשתו של הזכר והיא נקראת אשה...שלאחר החופה הוא משתמש במשפט: "כל המרבה שיחה עם האשה מתחייב בנפשו"...וניגשים למחלקה השנייה שהיא נקראת גירושים והנה שוב הגלגל חוזר חלילה...

 המחזה הזה נוצר מתוך המשפט: "ויאמר יהוה אלהים: לא-טוב האדם להיות לבדו, אעשה-לו עזר כנגדו" (בראשית ב' פסוק יח). ומכיוון שעד היום הזה אין אדם בעולם הזה שיכול בדעת לאמור מה מהות המשפט הזה (מלבד המשיח) שלא פה המקום להרחיב על זה...האדם עבר למודעות אחרת שעד היום הזה הוא נשאר בה והיא: "ויצר יהוה אלהים מן-האדמה כל-חית השדה ואת כל-עוף השמים ויבא אל האדם לראות מה-יקרא-לו, וכל אשר יקרא-לו האדם נפש חיה הוא שמו: ויקרא האדם שמות  לכל-הבהמה ולעוף השמים ולכל חית השדה, ולאדם לא-מצא עזר כנגדו" (בראשית ב' פסוקים יט –כ). בנקודה הזו מודעות העולם הזה נמצאים מכיוון שנאמר: "ולאדם לא-מצא עזר כנגדו"...מי לא מצא לאדם עזר כנגדו?...יהוה אלהים...אבל האדם מצא עזר כנגדו מהמחזה שהוא ראה שעל כן היום כל מערכת הזוגיות היא מערכת של חיות...שהזכר קורא לנקבה שלו שהיא אשתו – "בהמה". והנקבה קורא לזכר שלה שהוא בעלה – "כלב". כך בעשור האחרון קמו "הבהמות" שהם לא מוכנות להיות "בהמות" עוד וביקשו שוויון זכויות...כך שכאשר הם במסע של שוויון זכויות קרה דבר מחריד בעולם אבל זה לטובת העולם: "הנקבה קיבלה מודעות של זכר"...כך שממודעות בהמה (שהזכר עשה אותה) היא נהפכה למודעות כלב (מודעות של הזכר) שעל כן נאמר: "ופני הדור כפני הכלב"...שהמשמעות של המשפט: "כל בני האדם שחיים על פני העולם הזה הם במודעות של זכר (כלב), שעל כן המריבות בן הזכר והנקבה כל הזמן ולא מסתדרים בניהם כשם שכלבים הזכריים לא מסתדרים בניהם"...שעל כן אנחנו רואים היום בחדרי המיטות את המודעות: "הוא מזיין אותה והיא מזיינת אותו"...דהיינו - משכבי זכר.

כיצד יוצאים מן המודעות הזו וכל אחד יקבל את מעמדו שנקרא: "מעמד האשה"?...

שלמה המלך הגדיר את המודעות הזו עוד לפני 2800 שנה שנאמר: "כי מקרה בני-האדם ומקרה הבהמה, ומקרה אחד להם, כמות זה כן מות לזה, ורוח אחד לכל, ומותר אדם מן-הבהמה אין כי הכל הבל" (קהלת ג' פסוק יט). להמשיך לחיות במודעות הזו היא מקנה רק סבל וייסורים, ואת זה אנחנו רואים לפי המחקרים שמפרסמים כל הזמן: "95% מהזוגיות היא קלוקלת"...הזכרים והנקבות לא מוצאים להם בני זוג...הזוגות הנישואים לא מוצאים את עצמם יחד וכל אחד מגדף את השני...אנחנו רואים את זה בגירושים, כאשר הבניין שנבנה יחד נהרס ואחד אומר לשני אתה אשם כך ששניהם אשמים והבית נחרב שזה נקרא – חורבן בית המקדש.

מי שבנה את בית המקדש, דהיינו, את הזוגיות... ובית המקדש נחרב שנית, דהיינו, אין זוגיות...טען: "...רחוק מה-שהיה, ועמק עמק, מי ימצאנו? סבתי אני ולבי לדעת ולתור ובקש חכמה וחשבון ולדעת רשע כסל והסכלות הוללת: ומוצא אני מר ממות את-האשה, אשר היא מצודים וחרמים לבה, אסורים ידיה: טוב לפני האלהים ימלט ממנה, וחוטא ילכד בה: ראה זה מצאתי, אמרה קהלת, אחת לאחת למצא חשבון: אשר עוד-ביקשה נפשי ולא מצאתי, אדם אחד מאלף מצאתי, ואשה בכל אלה לא מצאתי"...(קהלת ז' פסוקים כד –כח).

"אדם אחד מאלף מצאתי, ואשה בכל אלה לא מצאתי"...מי זה אדם הזה שמצא שלמה המלך שיכול להסביר את מה שאמר שלמה המלך שהוא הפך את עצמו מזכר לנקבה שנאמר: " אמרה קהלת"...שלמה המלך ענה על השאלה הזו שנאמר: "טוב ילד מסכן וחכם ממלך זקן וכסיל אשר לא-ידע להזהר עוד: כי מבית הסורים יצא למלך, כי גם במלכותו נולד רש" (קהלת ד' פסוקים יג – יד).

ספרי "מלחמת הרוח בחומר" מראה לכל באי העולם כיצד 40 חודש אני נמצא בבית האסורים שאני נלחם עם כל הנשים...שאשה נקראת תורה...כך האשה שלי שהיא תורתי נלחמת בנשים של חוק ומשפט שזאת נקראת מלחמת הזכרים שנאמר: "היכן שיש גברים לא יפסיקו המלחמות ואוי לדור שאשה מנהיגתו"...ואני משיג את המודעות שנאמר: "אמרה קהלת"...שנאמר: "מי שאין לו נוקבא לא ישיג מלכות שמים"...כך שאם תמוה לכל באי העולם מה שטען שלמה המלך: "כי מבית הסורים יצא למלך"...דהיינו, "למלך יצא הסורים למלך"?!...כי...אני מראה לכל באי העולם שאני נמצא עם הנקבה הגשמית שלי שהיא נקראת אשתי 35 שנה ואני יכול להעיד בפני העליונים שבתחתונים והעליונים שבעליונים שכיבדתי אותה יותר מאשר כבדתי את הגוף שלי...שעל כן ספרי מראה לכם את "מעמד האשה" מהיכן היא נוצרה וכיצד אנחנו לא צריכים אותה, דהיינו, אנחנו לא צריכים תורה (אשה)...אנחנו צריכים לדעת לחיות במודעות זכר ונקבה שנאמר: "זכר ונקבה ברא אתם"...כך שכל באי העולם צריכים לדעת בדעת מה משמעות המשפט שנאמר: "ויפל יהוה אלהים תרדמה על האדם, ויישן: ויקח אחת מצלעותיו ויסגור בשר תחתיה: ויבן יהוה אלהים את-הצלע אשר-לקח מן האדם לאשה, ויבאה אל-האדם: ויאמר האדם: זאת הפעם עצם מעצמי ובשר מבשרי: לזאת יקרא אשה, כי מאיש לקחה-זאת". (בראשית ב' פסוקים כא – כג).

מעמד האשה

מי מכל הקוראים והכותבים וכל חכמי הדור שיוצאים מתוך דת, מדע וקבלה... הן הזכר והן הנקבה יכול לעמוד מול כל באי העולם ויפשיט את אשתו (תורתו) שנאמר: "ויהיו שניהם ערומים האדם ואשתו ולא יתבששו"...(בראשית ב' פסוק כה). על כן כאשר המציאות נמצאת במודעות שהיא נמצאת שנקראת: "מעמד האשה" שהיא מראה: מחלות, מלחמות, דיכאונות, זוגיות קלוקלת, סרטן, חוסר וודאות...היא מוציאה מתוך עצמה אדם שנאמר: "זאת הפעם עצם מעצמי ובשר מבשרי: לזאת יקרא אשה, כי מאיש לקחה-זאת". שעל זה נאמר למלך המשיח כאשר הוא מקבל את המודעות הזאת – "וזאת התורה אשר תשים לפניהם".

היום הזה מונח לפניכם ספרי: "מלחמת הרוח בחומר" שמראה לכם שלא קשה לקבל את המודעות הזאת...ספרי מראה לכם: "שאפשר להתגבר מדברים שאי אפשר להתגבר עליהם". דהיינו, בריאה של יש מאין. ישנם כאלו טוענים שזה מיועד ליחידי סגולה...והיום אני נמצא במודעות של: "יחיד סגולה"...ואני שואל את כל אלו שאומרים שזה מיועד ליחידי סגולה: "האם לתת כבוד לנקבה שנמצאת מולנו יותר מאשר אנחנו נותנים כבוד לגופנו" זה נקרא – יחיד סגולה?!...

כל המרבה שיחה עם האשה מתחייב בנפשו – על כן תפסיקו לחזור על דברים שאתם עושים שכבר עשיתם ולא עמדו במבחן המציאות שנאמר: "בדרך (תורה = אשה) שאתם הולכים לא תגיעו למטרה" (איינשטיין). והיום אני מראה לכם בספרי שאכן טענתו היא מציאותית...איינשטיין טען: "צריך מגש של גאוניות – והרבה אומץ כדי ללכת בדרך ההפוכה"...ועל זה אני חולק עליו...אדם שרואה את המצב שהוא נמצא בו, שהוא חוסר וודאות מוחלט, ורוצה לצאת מהמודעות הזו בכנות שלמה, הוא מקבל סיוע שנאמר: "כל הנקרא לשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו אף עשיתיו" . את זה אני מראה בספרי.

"אהבה שהיא על דבר מה האהבה בטלה והדבר מה בטל"

"כדי לחיות באושר צריך לדעת מה זה סבל"

"ואין סבל גדול יותר מאשר אהבה"

"כדי לאהוב אחד את השני אנחנו צריכים לסבול אחד את השני"

"ואהבת לרעך כמוך – אני יהוה אלהים"

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר -WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים - 0544-898547 03-9322192
""לצאת מהפחד והבושה זה לצאת מהמוות ולקבל חיי נצח" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב