דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוטודסק חושפת את טכנולוגיית Inventor Fusion 

מאת    [ 22/04/2009 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 3295 פעמים ]

חברת אוטודסק -המובילה בפתרונות ושירותים ייעודיים לכל תחומי ההנדסה והתכנון, המיוצגת בישראל על ידי אומניטק, חשפה את תוכניותיה עבור טכנולוגיית Autodesk Inventor Fusion, שהנה טכנולוגיה חדשה לבניית אבות טיפוס דיגיטליים, המאחדת את העוצמה והשליטה של עיצוב תבניות פרמטרי ומבוסס-היסטוריה, עם קלות השימוש ועם יתרונות התפוקה של עיצוב תבניות ישיר ונטול היסטוריה.

"ממש כשם שיצרניות זקוקות לכלי תכנון בתלת-ממד ודו-ממד, אנו סבורים שהן זקוקות גם למלוא העוצמה שמאפשר שילוב של עיצוב תבניות פרמטרי ומבוסס-היסטוריה עם עיצוב תבניות ישיר שאינו תלוי היסטוריה", אומר בני שמעון, מנהל תחום מכונות וחשמל באגף אוטודסק באומניטק. "חבל שהלקוחות יאלצו להתפשר ולבחור באחד מהשניים. טכנולוגיית Inventor Fusion מציעה גישה ייחודית המאפשרת דו-קיום של שתי גישות המידול בתוך מודל דיגיטלי יחיד ".

טכנולוגיית Inventor Fusion ייחודית בכך שהיא מספקת תזרימי עבודה פרמטריים וישירים דו-כיווניים. הטכנולוגיה מספקת פתרון רב-עצמה לחברות שנתקלות במצבים שבהם עליהן לבצע שינויים מהירים בתכנון באמצעות מניפולציה ישירה, אך מצד שני יש להן גם תוכניות ונתונים המבוססים על היסטוריה שנצברה במשך שנים, שחשוב להן להמשיך לשמור על הגישה אליהם, להשתמש בהם ולשמר אותם. השיפור שמציעה הטכנולוגיה מאפשר למשתמשים לאמץ את גישת המידול המתאימה ביותר למשימה הספציפית ועמה הם מתמודדים.

השימוש ב-Inventor Fusion מאפשר למתכננים ולמהנדסים לבחון תרחישי "מה יקרה אם", ולבצע שינויי תכנון מהירים ללא המגבלות שיוצרים סדר תכונות, תלויות (Dependencies) או מערכת ה-3D CAD המקורית שבה השתמשו כדי ליצור את התכנון.

ביטול השלבים שאינם הכרחיים עבור משתמשים כדי ללכוד את רעיונות התכנון שלהם ולבטא אותם, מאפשר ל-Inventor Fusion להגדיר מחדש את המושג קלות שימוש. כלים רגישים להקשר המצויים בנקודת הגישה מציגים רק את מה שנחוץ ממש בסמן, מה שמסיט את תשומת לבם של המשתמשים מסרגלי הכלים ומתיבות הדו-שיח, ועוזר להם להתמקד ישירות במניפולציה של אבות הטיפוס הדיגיטאליים שלהם.

"חברות רבות מעוניינות לנצל את היתרון של עיצוב תבניות ישיר במצבים מסוימים", אומר בני שמעון. "במקביל, עיצוב התבניות הפרמטרי המבוסס על היסטוריה ממשיך להיות רלוונטי וחשוב. טכנולוגיית ה-Inventor Fusion היא צעד חדש ורב-משמעות במימוש ההבטחה הטמונה בעיצוב תבניות דיגיטאלי, ומביאה עמה רמה חדשה של קלות שימוש ושל יתרונות תפוקה לקבוצה רחבה ומקיפה יותר של יצרניות".

אוטודסק מתכננת להציע גרסת ניסיון חינמית של Inventor Fusion Technology ב- Autodesk Labs בהמשך השנה. לפרטים נוספים בקרו באתר www.inventorfusion.com.

לפרטים נוספים: רענן רוגל/דניאלה ריכטר, דורן תקשורת, טל. 09-7750775
אודות אוטודסק
חברת אוטודסק היא מובילה עולמית בתוכנת שרטוט של 2D ו- 3D המיועדת למגזרי הייצור, הבנייה, המדיה והבידור. מאז השקתה של תוכנת אוטוקאד ב-1982, אוטודסק פיתחה תיק מוצרים רחב של פתרונות אבטיפוס דיגיטאליים עדכניים במטרה לאפשר ללקוחות לחוות את רעיונותיהם בטרם יהפכו אמיתיים.אומניטק היא המפיצה הבלעדית של אוטודסק בישראל. אגף אוטודסק באומניטק עוסק בפיתוח, התקנות, הדרכות, הטמעות וליווי פרויקטים, בחמישה מגזרים שונים: אדריכלות ובניה, מכאניקה, הנדסה אזרחית, מיפוי ומדידות, מדיה ובידור.
www.autodesk.com

אודות אומניטק
אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל.
החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק ה-SMB וה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב