דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לנופש פשוט וקל 

מאת    [ 22/04/2009 ]

מילים במאמר: 662   [ נצפה 2170 פעמים ]

כולם אוהבים לטייל. בארץ או בחו"ל, לבד או עם המשפחה, עם הילדים או רק עם בן/ת הזוג. אין מה לעשות, אנחנו חיים בשביל החופשות שבין העבודה או הלימודים. אך מסתבר שלתכנן חופשה זה לא קל. לאן נוסעים? מתי הכי טוב לנפוש? איזה יעד אטרקטיבי? באיזה תקופה של השנה? איך מתכננים חופשה נקייה מתקלות? ועוד מיליון ואחת שאלות.


חברת התיירות קל נופש שמחה לתת לכם כמה טיפים על מנת שתוכלו לתכנן את החופשה הבאה שלכם בקלי קלות.


יקר אש


כולם יודעים שחודשי חופשת הקיץ- יולי ואוגוסט, הנם שיא שיאה של עונת הכיף והבילויים. לרוב עונה זו מלווה במחירים יקרים בבתי המלון ובעומסי יתר בכל אתרי הנופש. המלצתנו היא: אם אינכם מחויבים לצאת לחופשה בחודשים אלו בגלל אילוצי חופשות הילדים- בית ספר, גנים וכו.., פשוט אל תצאו! נצלו את הזמן בחודש יוני או לחילופין בספטמבר. תיווכחו לדעת כי גם תשלמו הרבה פחות כסף, הצפיפות באתרים תרד, ותזכו למזג האוויר נוח יותר, בעיקר באילת.


הכל או כלום


לאלו מכם שפשוט חולים על מלונות וקלאבים בהם הכל כלול, אבל לא מבינים למה הם כל כך יקרים, אז הנה הסיבה: שיטת "הכל כלול" לרוב מתאימה יותר למשפחות עם ילדים, שכן משפחות אלו נוהגות ל"בזבז" הרבה מאוד כסף מסביב למלון. אם אתם משפחה כזו- מלון "הכל כלול" הוא הפתרון עבורכם. אבל אם אין לכם עדיין הרבה ילדים במשפחה שטוחנים אוכל וקרטיבים בלי סוף, מלונות "הכל כלול" הם לא המקום בשבילכם!


אוהב אתגרים?


יש כאלו שמלאכת השוואת המחירים בין סוכני הנסיעות או ספקי המוצרים היא יותר מעוד משימה עבורם, אלא ממש ספורט אתגרי. אולם לפעמים, מרוב השוואות מאבדים את הצפון ובסוף יוצא שמזמינים גם דיל יקר יותר וגם דיל שלא ממש מבינים מה יש בו ומה אין בו...


המלצתנו היא: דאגו להשוות בין חבילות זהות, המכילות אותם מוצרי נופש, באותם תאריכים ועל אותו בסיס אירוח. רק כך תוכלו להבין אילו מבין ההצעות משתלמת יותר ותוכלו להיווכח אם דיל אחר שקיבלת כדאי או לא


תרשום תרשום...


נוסעים לחו"ל? סגרתם חבילה במחיר סוף? לקחתם חופשה מהעבודה וארגנתם בייביסיטר לילדים? שיחקתם אותה... אבל אל תשכחו לבדוק שיש בידכם דרכונים בתוקף לפחות לחצי שנה קדימה מיום עזיבתכם את הארץ, ולהקפיד לשאול אצל מי שביצע עבורכם את ההזמנה האם למדינה אליה אתם נוסעים יש או אין צורך בוויזה. שאלה זו חשובה בעיקר לאלו מבינכם שמחזיקים בידם דרכון לא ישראלי ומשתמשים בו לצורך נסיעתם (לדוגמא- אנשים בעלי דרכון אתיופי חייבים בויזה לטורקיה, בעוד מחזיקי דרכון ישראלי לא).


יחסינו לאן?


הזמנתם חופשה בארץ לאחד מיעדי הנופש הגדולים והרחוקים (אילת, ים המלח, טבריה) ובדיוק הלך האוטו. אוטובוס לא ממש בסטייל שלכם , ולקחת רכבת בישראל, מה לעשות זה לא על הפרק. מה עושים? המלצתנו היא - ישנן חברות של הסעות שרות, במחירים אטרקטיביים, שייאספו אתכם מהבית וייקחו אתכם עד לפתח המלון, כנ"ל בדרך חזרה. אפשר למצוא המון כאלה בדפי זהב, ואגב אם תשאלו את סוכן הנסיעות שלכם לחלקם הגדול יש מידע על כאלו.


אוכל קדימה... אוכל


לרובנו שמזמינים חופשה בחודשי הקיץ הקרבים עלות הנופש לא קלה על הכיס, ותמיד קיימת ההתלבטות האם להזמין בבית המלון חבילה של לינה וארוחת בוקר בלבד ואח"כ נסתדר, או שמא ניקח חצי פנסיון (דהיינו עם ארוחת ערב)? ובכן התשובה לשאלה נחלקת לשתיים: 1. תלוי מה הוא אזור הנופש אליו נוסעים? בנסיעה לים המלח לדוגמה, הסיכוי למצוא מסעדה במרחק הליכה מהמלון שואף לאפס. 2. ערכו השוואת מחירים. שאלו כמה עולה תוספת ארוחת ערב לאדם. ישנם מלונות בהם הארוחה כלולה בדיל וחבל לא לקחת, ישנם מלונות המגישים ארוחה מלאה ומצוינת בסביבות 120 ש"ח לאדם, ובינינו, במסעדה טובה לא תצאו עם חשבון פחות מזה.


לישון באלכסון


מלון דירות או מלון סוויטות תמיד נשמע קוסם לאוזן, אבל משום מה לא ברור לכם למה הוא תמיד כל כך לא משתלם במחיר. אז איפה "קבור הכלב" - מלונות דירות וגם מלונות סוויטות לרוב (ולא תמיד) מתמחרים את עלות השהייה לפי מחיר לכל החדר, בין אם ילונו בו שניים, שלושה או ארבעה אנשים. לכן לזוג המחיר יראה יקר, בעוד שלרביעייה המחיר מאוד משתלם. החליטו בעצמכם עם כמה אנשים בא לכם לישון בחדר במהלך הנופש וכמה זה משתלם לכיס המשלם, והכי חשוב- תעשו חיים!

המאמר באדיבות סוכנות הנסיעות קל נופש
http://www.kal.co.il/HE/default.asp



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב