דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארה''ב נכסים מניבים-השקעה שראוי לשקול! 

מאת    [ 21/04/2009 ]

מילים במאמר: 564   [ נצפה 3854 פעמים ]

משקיעים שכבר קפצו לבריכה בעבר-פחות מהוססים. הם בוחנים את המספרים, את הכדאיות של העסקה בהווה ואת הפוטנציאל שלה בעתיד ומשקיעים.
אם אלה אין בעיה - הם מרגישים יותר בטוחים, פחות חוששים והם יודעים שזה הרבה פחות מורכב מהשקעות בארץ.הכתבה הזו מיועדת לאלה שרוצים, מעולם לא עשו את זה לפני - אלה שעומדים על סף הבריכה עם היד על האף, אבל פוחדים לקפוץ.אז ...לידיעתכם המים לא קרים כל כך, נהפוך הוא, הם שקופים להפליא - בעיקר שמדברים על השקעות נדל"ן מניבות בארה"ב.

למה? כי בארה"ב יש מאגרי מידע דרכם אפשר לבדוק כל נתון, כי בארה"ב אם דייר לא משלם שכ"ד השריף מטפל בו ומפנה אותו, כי ארה"ב היא מדינת חוק וסדר, כי בארה"ב שחברת טייטל קומפאני מעביר נכס על שמך בטאבו היא בודקת אם חלים עליו חובות, עיקולים ושיעבודים ורק שהוא נמצא נקי הוא נרשם על שמך. כי בארה"ב ברגע שחברת הטייטל קומפאני עושה טעות - היא גם זו שלוקחת אחריות ומחזירה לך את כספך.

אז איך בוחרים השקעה  מניבה בחו"ל?

שאלה מצויינת! בקפידה רבה! 1.המרחק יכול להיות גורם בעייתי ומעכב כשאתם משקיעים בחו"ל - אתם צריכים לסמוך על גורם שלישי שיטפל בנכס שלכם באופן טוטאלי - ולא יטריד/יחייב אתכם על כל אירוע שקורה בו. כתושב זר שאינו תושב המקום אין לכם מושג אמיתי על עלויות תחזוקה לדוגמא.אתם לא יודעים ואין שום סיבה גם שתדעו כמה עולה להחליף ברז, לתקן פיצוץ בצינור, להחליף מזגן מקולקל - וטוב שכך. זה מידע שאין לכם באמת מה להתעסק איתו. אתם פה - הנכס שם וכל מה שביקשתם לעצמכם זה הכנסה מסודרת קבועה - ובעיקר שקט נפשי - אז אם אתם בוחרים חברת אחזקה וודאו שאתם מדווחים
ברמת חשבוניות מקוריות מהספקים על עלויות בעתיד.

2.חברת אחזקה איכות העסקה תלויה חד משמעית בחברת האחזקה. חברת האחזקה הופכת למיופה כח שלכם שם הן באחזקה השוטפת של הנכס, והן בהשכרתו ובחירת השוכרים שם. אין לכם שום דרך לנהל את הנכס מהארץ אלא אם אתם דיילים באל-על. אתם צריכים להיות סמוכים ובטוחים שחברת האחזקה מסירה מכם כל אחריות בכל רמה לגבי הנכס. היא מטפלת בו, משכירה אותו ודואגת לשמר עבורכם את רמת התשואה אליה היא התחייבה. לכן, דרשו אחריות על כל הפרמטרים האלה-אחרת תגרם לכם עוגמת נפש בעתיד.

3. העסקה-
בדומה לכל עסקה שאתם עושים הנתונים של העסקה קובעים אית איכותה - בהווה ובטח בעתיד. כיוון שהעתיד הוא עיניין לספקוציות-חשוב מאוד לבחון את הנתונים בזמן אמיתי - קרי, המשבר הנוכחי, שאיש לא ציפה לו שניפץ אין סוף חלומות ורטש אין סוף חלומות ורטש קובצי אקאל מפוארים ומבטיחים. העסקה שלכם היא כאן ועכשו וכך גם צריך לבחון אותה-עם פוטנציאל לעתיד. המבחן האמיתי שלה הוא בעדכניות שלה. לכן, תבדקו את מחיר הנכס עכשו, את רמת המחירים באזור בו הוא נמצא, את עסקאות הנדל"ן שהתבצעו בסביבה וכך תוכלו לקבל מושג מהשטח ולא הבטחה חסרת בסיס. גורם נוסף הוא רמת התשואה-היא חייבת להיות אטרקטיבית ביותר כדי להפוך את כל המסע לכדאי.

לדוגמא: מחיר הנכס הוא 50K , השווי שלו הנוכחי מוערך ב- 90K  ורמת המחירים בשכונה בה הוא נמצא נעה בין  80K-150K מהנתונים אתם יכולים ללמוד על רמת הפוטנציאל של הנכס בעתיד.

אין ספק היום שהיצע הנכסים בשוק והמחיר שלהם הוא חלון הזדמנויות למשקיעים המחפשים נתיב להשקעה שתייצר עבורם הכנסה מחד ופוטנציאל של ההשקעה בקרן מאידך. מחיר הנכס אינו משקף את איכותו הוא יותר מראה למשבר שנקלענו אליו. ולכן, השקעה בנכס מניב היום היא חלון הזדמנות שיתפוגג מייד עם פתיחת שוק המשכנתאות בארה"ב שוב. שם המשחק הוא מזומן-וזה הכח האמיתי היום של המשקיעים. 

במידה ויש לכן עיניין בהשקעות מניבות בארה"ב אשמח להאיר את עינכם
http://www.atar-realestate.com
 
אורלי בורנשטיין, מתמחה בהשקעות נדל"ן איכותיות בארה"ב ונכסים מניבים עם תשואות גבוהות בארה"ב.
http://www.atar-realrstate.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב