דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקרים של השיווק הרשתי - המוצר שלנו מוכר את עצמו, הוא הכי טוב שיש. 

מאת    [ 20/04/2009 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 1848 פעמים ]



כמה פעמים שמעת את המשפט הזה?
האם זה יכול להיות שמוצרים באמת מסוגלים למכור את עצמם?

ובכן, עד היום לא יצא לי לראות מוצרים קמים מהמדף ומגיעים לבתי הלקוחות בכוחות עצמם.
מפיצים אומרים כאלו משפטים כי אין להם מושג מה באמת צריך לעשות כדי לשווק את המוצרים שלהם ללקוחות. אף אחד לא באמת יודע שיטות שיווק אפקטיביות שגורמות לאנשים לרצות לקנות את המוצר שלך. הם פשוט מדקלמים את מה שהמנהלים של החברה אומרים.
החברה תמיד אומרת - המוצר שלנו מנצח, אין כמוהו בעולם, הוא הכי טוב בין כול המתחרים ועוד...
אך למען האמת אתה לא צריך את המוצר הטוב ביותר בעולם כדי למכור אותו בצורה טובה. תחשוב על זה רגע. האם החומוס שנמכר בחנויות באמת טעים כמו חומוס אתה מכין בעצמך או אוכל בחומוסיות ברחבי הארץ? ברור שלא. אבל האם זה מונע מחברות למכור אלפי קופסאות של חומוס בכול שבוע לצרכנים. כלומר למרות שהחומוס אינו באיכות הטובה ביותר ולמרות שכולם יודעים שיש אלטרנטיבה טובה יותר, צרכנים עדין קונים את המוצר.

מה זה אומר? זה אומר שאתה לא צריך מוצר מעולה, אתה צריך שהוא יעשה עבודה מספיק טובה ואתה צריך שיווק מעולה. השיווק מוכר את המוצר ולא שום דבר אחר, ככול שהשיווק שלך חזק יותר - אתה מוכר יותר ומרוויח יותר.

בשיווק רשתי אנו מוכרים בעיקר את ההזדמנות שלנו ובחלק מהחברות (הותיקות יותר) אנו מוכרים את המוצרים. אבל זה לא אומר שאנו צריכים ללכת ולהכריז לכול מי שאנו מכירים שזה המוצר הכי טוב בעולם. כי זה לא מה שגורם לאנשים לקנות.
אני אחלוק איתך עכשיו את הסוד שגורם לאנשים לקנות את המוצר שלך או כול מוצר אחר בעולם. הסוד הזה טמון במשפט הבא - "מה יוצא לי מזה" אחרי שאתה מסיים להקיא על המועמד שלך את כל הפרטים של ההזדמנות והמוצר שלך, המועמד שלך שואל את עצמו בראש - מה יוצא לי מזה. אם הוא לא מוצא בזה שום דבר לעצמו הוא יתנגד לרעיון שלך ואפילו יקום וילך.
הדרך שלך למכור היא על ידי מידע שאומר בדיוק מה יצא ללקוח שלך אם הוא ייקח את הפעולה שאתה מבקש ממנו לקחת. תצליח בזה ואתה תמכור המון מוצרים ותצרף המון אנשים אל הארגון שלך.
הכול מתחיל ונגמר בשיווק אפקטיבי, אף מוצר לא מוכר עצמו, תפסיק להאמין לבולשיט מאנשים שלא מבינים על מה הם מדברים. אני קיבלתי מספיק עצות מאנשים שלא יודעים על מה הם מדברים ואני מציע לך לשאול את האנשים שנותנים לך עצות בחיים מאיפה להם המידע הזה שהם חולקים איתך, ככה אתה תמנע מעצמך בזבוז של זמן, תסכול וכסף שהולך לפח.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל את הספר שישנה את כול מה שאתה יודע על שיווק רשתי - 7 השקרים של השיווק הרשתי



אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל את הספר שישנה את כול מה שאתה יודע על שיווק רשתי - http://www.7greatliesofmlm.howmlmwork.net/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב