דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה - סגנונות טעם ומקום 

מאת    [ 16/04/2009 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 1905 פעמים ]

חדרי שינה באים בסגנונות רבים וזה בעיקר בהתאם לטעם ולמקום, יש לבחור גם מזרן נוח דיו כדי לישון כראוי בלילה ויש את ההחלטה הזוגית של גודל המיטה. יש אנשים שיעדיפו מיטה זוגית רגילה ויש זוגות שאוהבים יותר מרחב על המיטה , קווין סייז במקרה הזה זה הגודל בשבילכם. מיטה גדולה בהרבה יותר יוצרת אווירה שונה לגמרי בחדרי שינה. כל אחד רואה את השימוש בחדרי שינה לצרכים שונים. ללא ספק יש חשיבות למיטה שתהיה אורטופדית כדי שתרגישו בנוח, ההצעה הכי טובה שלנו היא מכיוון שרבים מקבלים מזרנים לנסיון, שווה בהחלט אפילו אם זה קצת עשוי להיראות כסחבת, לנסות שני מזרנים שונים ללילה אחד ולהחליט מהו המזרן הטוב ביותר עבורכם.

כדאי לזכור כי מתי שיש ילדים אנחנו רוצים לוודא שיש מספיק מרחב ופרטיות בחדרי שינה שאנחנו מעצבים וזאת כדי שנוכל גם להיות עם עצמנו ברגעים שאנו רוצים לאגור כוחות ולהיות בסביבה יותר שקטה. חדרי שינה ללא ספק הם עניין שמשלב טעם, נוחות וכמובן תקציב. שאתם מגיעים לבחירת חדר שינה עבורכם תחשבו על כל הפרטים הקטנים, מה אני עושה בחדר השינה - מה חשוב לי הכי הרבה , כמה מקום יש במעברים, מה הסגנון שאני אוהב ועוד... לאחר מכן מומלץ לעיין בכמה קטלוגים של חדרי שינה על מנת לקבל את התחושה שמעניק כל עיצוב וכל סגנון וזאת כדי שנדע באמת שבבחירת חדרי שינה אנחנו באמת הולכים על הסגנון שהכי מתאים עבורנו.

חדרי שינה מהווים מקום שבו נבלה שליש מהחיים שלנו, הקפידו להיות סבלניים בבחירות שלכם ולזכור כי האווירה הכללית צריכה להיות רגועה ונעימה. דבר שני ולא פחות חשוב זה שיהיה רמה מסוימת של בידוד כדי שיהיה לכם שקט בלילה. רצוי להימנע מהתקנת מנועי מזגנים בקירות של חדרי שינה וזאת כי הברגים מרעידים את הקיר ולעיתים המזגן עלול להפריע לשינה שלווה, גם חלונות רופפים או ישנים עלולים לרעוד אם יש כבישים בקרבת מקום ולכן שווה להשקיע בחלונות טובים, כמו כן עלינו לזכור כי אם החלון עצמו אינו מבודד את רעשי הסביבה וזה בעיקר פונה לאלו מכם אשר גרים בעיר, עלינו לדאוג לבידוד טוב מרעשי הכבישים והמכוניות בסביבה כדי להבטיח שנת ישרים שלווה ושקטה.

צבעים רגועים ובהירים יותר בדרך כלל עדיפים על צבעים נועזים. אבל הכל עניין של טעם, בבחירת חדרי שינה המחליטים הם אלה הישנים בהם. לסיום דבר חדרי שינה הם הממלכה שלנו שבהם אנחנו נמצאים כשליש מחיינו, בחירה נכונה תוביל לאורך חיים בריא ושליו יותר ולתפוקה גבוהה יותר בחיי היומיום שלנו, לכן גם אם זה לוקח זמן של תכנון, בחירת צבעים, שינוי מיקומים כמה וכמה פעמים בין הרהיטים השונים בחדר ושינויים קוסמטיים נוספים אשר יהיה עלינו לעשות תוך כדי תהליך העיצוב עצמו, זה בהחלט משתלם להשקיע וליהנות הרבה יותר מהיצירה הגמורה, בדיוק כמו שהשקענו בתכנון הסלון ובחירת מערכות ישיבה אידאליות עבורנו ועבור העיצוב עד לשלמות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב