דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי שינה 

מאת    [ 16/04/2009 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2052 פעמים ]

חדרי שינה הם המקום אליו אנו מגיעים בדרך כלל בסוף היום כדי לישון, אך לא רק. כיום המהפך המודרני הפך את חדר השינה להיות חדר מרכזי לא פחות עבור כל אחד מאיתנו כמו הסלון או כל חדר אחר בבית, עליו היות מרווח ונעים לשהייה במיוחד. שאנחנו מביטים למעשה על חדרי שינה יש להתחשב בכמה סוגים של פעילויות שאנחנו מבצעים בהן, שינה היא הדבר המרכזי אך לעיתים שולי שכן המיטה עצמה משמשת אותנו לשינה אבל ישנם עוד רהיטים בדרך כלל הממלאים את חדר השינה וכאן נכנסים לתמונה השיקולים שלנו. לרוב אנשים משתמשים בחדר השינה שלהם כיום גם כדי לבלות זמן איכות ופרטיות. קריאת ספר תדרוש מאיתנו תאורה טובה או אור טבעי טוב, ולכן תכנון רמת האור בחדר השינה צריך להתחשב גם בפרמטר של חלון גדול מספיק כדי שיהיה רמת אור טבעית בחדר שתאפשר גם לקרוא וגם בכלל רמת אור טבעי גבוהה בחדר השינה מעניקה תחושה טובה יותר ואף חשובה ובריאה לגוף ולנפש. כמו כן עלינו להתחשב בעובדה שלעיתים הקריאה נעשית בשעות הערב ולכן יש לחשוב על מיקום נכון של מנורת קריאה, שלרוב תהיה ממוקמת ליד המיטה או מחוברת לקיר.
חדרי שינה רבים כיום מהווים יחידת הורים כלומר מצוידים בחדרון קטן נוסף של מקלחת ושירותים לכן חשוב לתכנן מעבר נוח של חללים בין המיטה לדלת הכניסה למקלחת. כמו כן אם יש חלון גדול בדרך כלל ממוקמת שם שידת איפור וזאת אם מדובר בחדר של זוג , לרוב לא רצוי לשים על קיר עם חלון גדול את המיטה עצמה מטעמים של זרימת אנרגיה בחדר, גם רצוי שמיטה לא תהיה יותר מדי מול הדלת אומרים לפי תרבויות עיצוב מסוימות שגם זה לא תורם לשינה רגועה.

אם אתם מסוג האנשים שאוהבים טלוויזיה חדרי שינה רבים כיום מצוידים בשידות טלוויזיה וכמובן מתעוררת לעיתים בעיית המקום , אותה ניתן לפתור בקלות בעזרת זרועות אשר מתחברות לקיר ותולות את הטלוויזיה, זה באמת עניין של טעם , יש אנשים שחדרי שינה בשבילם זה מקום של יותר להירגע ולקרוא ספר ומעדיפים להשאיר את הרביצה על מערכות ישיבה מול הטלוויזיה בסלון. אנשים כאלה יעדיפו להעניק תחושה יותר אינטימית ופחות טכנולוגית לחדר השינה, גישה זו גם יכולה ליצור אווירה טובה מאוד ואף מרגיעה יותר. ניתן למקם גם פינת ישיבה של כיסא אחד במקום כלשהוא בחדר וזאת בהתאם לחלל הזמין, ובכך ליצור אווירה ייחודית של פרטיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב