דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש בצימר 

מאת    [ 15/04/2009 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 2343 פעמים ]

צימר זה חדר בגרמנית. בהרבה מדינות אירופה משכירים בעלי בתים בכפרים חדר בביתם לתיירים וטיילים כהשלמת הכנסה.
הצימרים שלי הם יותר מחדר מזדמן לתייר או טייל, הם המקום המושלם לזוגות או משפחות, במרכז עמק יזרעאל השופע בהיסטוריה יהודית כשם שהוא שופע בנופים קסומים ויחודיים לו.

בימי התנ"ך היה עמק יזרעאל, העמק הגדול בישראל של היום, מקום בו התרחשו סצינות מלחמתיות מהחשובות בתולדותינו. הכנענים שלטו באיזור בראשות המלך יבין שישב בחצור, צבאו בפיקודו של סיסרא ישב בחרושת הגוים, טבעון של ימינו. במפגש בין הישראלים בראשות ברק בן אבינועם שאספו כעשרת אלפים חיילים למרגלות הר תבור, לבין הכנענים בראשות סיסרא ולהם תשע מאות מרכבות ברזל הוביל לחיסולם של הכנענים עד אחרון החיילים ובריחתו המפורסמת של סיסרא שר הצבא ורציחתו על ידי יעל אשת חבר הקייני ע"י מוט האוהל.

עמק יזרעאל מיוחד ומלא כל טוב ולעניות דעתי גם אחד המקומות היפים והמרתקים בעולם. הוא מחבר את מפרץ חיפה ועמק הירדן באיזור בית שאן ומפריד בין הגליל לשומרון.
בצפון מערב העמק שוכן מושב עובדים שהוקם בשנת 1926 ושמו כפר-ברוך. החברים מחזיקים במשקים ואף על פי שבשנים האחרונות החל המושב להתפתח ובתים חדשים נוספו, נשאר רובו ככולו מושב חקלאי שבין משקיו תוכלו למצוא רפתות, דירי כבשים, לולי תרנגולות, הודים ואף ברווזים, מטעים וכרמים; גפן וזיתים, גידולים עונתיים כגון חיטה כותנה, ועוד ועוד.

אני ומשפחתי גרים במושב כ- 30 שנה. עד לפני מספר שנים התפרנסנו ממשתלות. כיום בעיקר ממטעים -רימון ומהצימרים.
הצורך שלי לפנק ולגרום שימחה לאנשים מצא את מימושו לאחר שהחלטתי לבנות צימרים לאירוח. כיום יש לי 3 צימרים; אחד קטן המתאים במיוחד לזוגות אך גם משפחות קטנות מתארחות בו בשל האנרגיות הטובות השרויות בו. הצימר אימץ את שמו "בקתת האהבה" כהגדרת הרבה לקוחות מרוצים.
בנוסף ישנם שני צימרים משפחתיים יפהיפיים עם המון נוחות ופרטיות.

העמק שלנו היוצר את הנוף הנשקף מהצימרים, ירוק תמיד ופורח. הצימרים עצמם שוכנים ליד כרם זיתים צעיר, והמיוחד בהם, שלכל אחד גינה ודשא פרטיים, נדנדות, ערסל ובאם זהו רצונכם, ניתן לשהות בכל צימר ללא כל קשר לצימר השכן.
הצימר עצמו בנוי כולו מעץ ובתוכו כל מה שנחוץ; כל פרט קטן נלקח בחשבון במהלך תכנון הצימר על מנת לספק את הנוחות המירבית להנאת אורחי "פרובנס בעמק" - צימרים בכפר.
משפחתינו הגיע לכפר ברוך ב1978 ופיתחה משק חקלאי לתיפארת. הרבה שנים היתה לנו משתלה של עצי פרי וגם נוי. בעשור האחרון נטענו מטעים במקום משתלה.עבדנו קשה והרבה.עבודה פיזית קשה ובנוסף גידלנו 3 בנים. עם כל הקושי הפיזי ולעיתים גם הכלכלי,היה בעבודה הזאת הרבה שקט נפשי וסיפוק בסוף כל שנה,כאשר מכרנו את התוצרת.היום,הבנים מחוץ לבית,לנו יש פחות כוחות, אז צימצנו את העבודות החקלאיות ובנינו 3 צימרים."פרובנס בעמק" הצימרים נותנים לי סיפוק לשמח, לפנק, ולעזור.כל אורח שיוצא מרוצה ועם כוחות מחודשים,לפי הגדרתם,נותן לי את הכוחות הדרושים והמוטיבציה לשפר,ליפות,לשדרג את הצימרים והשירות הניתן לאורחים(פינוקים ועוד)
http://www.desheyarok.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב