דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט- מדריך קנייה 

מאת    [ 12/04/2009 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 1664 פעמים ]

אין בכלל ספק כי לקנות ריהוט חדש זו חוויה נעימה ומעוררת חושים. אך תהליך הקנייה חייב להיות מבוקר על מנת שלא ייוצר מצב בו קניתם ריהוט בכסף רב שאינו עונה על הצרכים הריאלים שלכם.
ריהוט קונים אחרי שלקחנו בחשבון את מידות החלל לו מיועד הריהוט- מידות הן קריטיות כיוון שאנו לא נרצה להעמיס על החלל וליצור אווירה חונקת. כמו כן נרצה לנוע בחופשיות מבלי להיתקל בפרטי הריהוט השונים.
שנית עלינו לתכנן את סגנון הריהוט הרצוי לנו: סגנון הריהוט מאד משפיע על האווירה שתרצו ליצור בבית או במשרד. סגנונות הריהוט הם רבים ותוכלו להתרשם מהם לעומק בעזרת מאמרים הקיימים כאן בפורטל ובאתרי החברות באינטרנט.
סגנונות הריהוט כוללים: ריהוט מודרני, ריהוט עתיק, ריהוט בסגנון הוינטג'', ריהוט כפרי, ריהוט הייטקי, ריהוט אפריקאי, ריהוט איטלקי, צרפתי או אנגלי, ריהוט מעץ מלא, ריהוט מחומרים טבעיים או סינתטיים, ריהוט יוקרתי , ריהוט אקולוגי וריהוט מעוצב ואומנותי.
כמו סגנונות הריהוט כך רבים גם חומרי הגלם המשמשים ליצור הרהיטים ויש צורך להכירם קצת יותר מקרוב. אם אתם גרים בבית בו ישנם ילדים קטנים שמרבים לרוץ ולהשתולל בבית, רצוי שתקנו רהיטים מחומרים רכים וללא פינות חדות או זגוגיות העלולים לגרום לפציעות. חומרים הם חלק מהאווירה שיוצר הרהיט, ויש להתאים אותם לשימוש היומיומי. ריהוט מעור למשל אינו מתאים לכל אחד ולאלו מכם שסובלים מהזעה וחום כדאי להימנע ממנו.
ריהוט מודרני אמנם יפה ומשדר דינאמיות ויוקרה, אך לא תמיד מצליח להעביר תחושה של חום, לכן מומלץ כיום לעשות שילוב בין סגנונות ולהכניס לחלל הי טקי ומעט קר, פריט ריהוט כמו כורסה בסגנון עתיק שתעזור בשבירת הלוק המנוכר ותעניק כתם של צבע חם ותחושת רכות.
אם אתם חובבים את הסגנון הכפרי, דעו כי גם ז''אנר זה נמצא בהתפתחות ואינו שוקט על שמריו. אתם יכולים להתרשם כאן בפורטל במילה האחרונה בתחום עיצובי זה ובכל סגנון רהיטים אחר.
מבחינת מחירים: עליכם להבין כי ריהוט זול לא תמיד מצטיין ברמות גימור גבוהות מה שימנע ממנו להיות עמיד לאורך זמן. כך שלעיתים הזול יוצא יקר. חומרי גלם ורמות גימור משפיעות על תווכי המחירים אך הם הכרחיים בבניית ריהוט איכותי שעומד בעומסים ושתנאי שחיקה.
כיום בכל תחום ריהוט קיימות התמחויות - וקיימות חברות שמצטיינות בשמירה של יש על הדופק בכל נושא הטכנולוגיות החדישות והחומרים החדישים שעוזרים לייצר את רהיטים באיכות מעולה וראויה לשבח. כיום רצוי להתמצא מעט בחומרים ושיטות יצור לפני שקונים רהיטים , כל זאת על מנת לדעת מה לשאול את המוכרים בחנות ולערוך קנייה נבונה וללא אכזבות ותסכולים מיותרים.
ריהוט כולל פרטי ריהוט גדולים ודומיננטים אבל גם פרטי ריהוט משלים. לשמחתכם חנויות הרהיטים מציעות לכם בתצוגה גם אפשרויות עיצוב וכן פרטי ריהוט משלים. ריהוט משלים הוא זה שיקבע לבסוף את הסגנון האמיתי של החלל בבית או במשרד.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב