דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פאלון דאפא (פאלון גונג ) 

מאת    [ 24/05/2006 ]

מילים במאמר: 667   [ נצפה 5195 פעמים ]

פאלון דאפא (הידועה גם כפאלון גונג) היא שיטה רוחנית סינית מסורתית לטיפוח תרגול. טיפוח תרגול הוא מושג מוכר במזרח הרחוק שם הוא מעוגן במסורת ובתרבות. ברמה הבסיסית משמעות המושג היא טיפוח של הנפש והאופי, תרגול תרגילים ועשיית מדיטציה לטיהור וחיזוק הגוף.

מאסטר לי הונג-ג'י החל ללמד את הטיפוח-תרגול בפאלון דאפא לציבור הרחב בסדרת סמינרים ברחבי סין וגם מחוצה לה החל משנת 1992. לאחר מכן ערך את ההרצאות במספר ספרים. כיום עומדת האפשרות בפני כל אדם באשר הוא ללמוד פאלון דאפא. התרגול בפאלון דאפא גמיש מאוד מבחינות רבות ולכן גם אנשים עם מעט מאוד זמן, אנשים מבוגרים או אנשים עם מוגבלויות יכולים לטפח ולתרגל ולהשיג את אותן תוצאות בדיוק.

הטיפוח בפאלון דאפא הוא תהליך אישי בו אתה משפר בהדרגה את הלב, המחשבה וההתנהגות בהתאם לעקרונות של אמת, חמלה וסובלנות, ושואף להיות אדם טוב יותר. מטרת הטיפוח היא להגיע לרמות גבוהות של חוכמה והארה. הספר המרכזי של השיטה, "ג'ואן פאלון" ("לסובב את גלגל החוק"), מדריך את תהליך הטיפוח מתחילתו ועד סופו. ניתן לרכוש את הספר בחנויות הספרים או להורידו חינם מאתר האינטרנט www.falundafa.org.il
הספר תורגם לכ-32 שפות ומר לי הונג ג'י אף היה מועמד שלוש פעמים לפרס נובל לשלום

את התרגילים ניתן ללמוד באתרי-התרגול ברחבי הארץ המופעלים על ידי מתנדבים ללא כל תשלום.
חמשת התרגילים של פאלון דאפא משלימים את הטיפוח. התנועות פשוטות וקלות ללמידה ובעלות עוצמה מיוחדת. התרגול נועד לפתוח את תעלות האנרגיה, לטהר את הגוף, להגביר את האנרגיה ואת צלילות המחשבה, ולתקן את כל המצבים הלא נכונים בגוף. ארבעת התרגילים הראשונים מתבצעים בעמידה ומלווים בתנועות ידיים איטיות, עדינות ופשוטות והתרגיל החמישי מתבצע בישיבה, כתרגיל מדיטציה שקט. לשיטה אין ארגון או רשימות משתתפים, כול אדם רשאי לבוא או ללכת כרצונו.


פאלון דאפא צברה פופולאריות עצומה במשך מספר השנים הקצרות בהן היא מופצת באופן רחב, בגלל ההשפעות המופלאות שלה על הבריאות, ובגלל עצם העובדה שהיא מועברת בחינם ואף תרומות אינן מתקבלות. השיטה מועברת מלב אל לב, על ידי מתנדבים שכל מבוקשם הוא שאתם תקבלו את אותה ההזדמנות הנפלאה שקיבלו הם לשפר את עצמכם לפי העקרונות של אמת, חמלה וסובלנות.
רשימה מלאה של אתרי התרגול ברחבי הארץ ומידע נוסף על השיטה ניתן למצוא באתר: www.falundafa.org.il

הרדיפה בסין

חשוב לדעת שכיום השיטה הזו, שכבר מתורגלת בלמעלה מ-70 מדינות על ידי עשרות מיליוני אנשים, נרדפת דווקא בארץ המוצא שלה, סין. בשנת 1999, כשבע שנים בלבד מיום הצגתה לציבור, הגיע מספר המתרגלים בסין לכמאה מיליון בני אדם (יותר ממספר החברים במפלגה הקומוניסטית הסינית, על-פי נתונים ממשלתיים). מתוך חשש לכוחם הפוליטי החליט קומץ בכירים במפלגה הקומוניסטית הסינית, בראשות ג'יאנג זמין שליט סין באותה תקופה, להחרים את פאלון גונג ולהשמיד אותה.לשם כך הוקמה סוכנות מיוחדת שנקראה "משרד 610", אשר מכונה בפי רבים "הגסטאפו הסיני", שמטרתה היחידה לטפל ב"בעיית" הפאלון גונג בכל אמצעי אפשרי. מאז, כבר כמעט שבע שנים אחרי, אומתו מעל, 2800מקרי מוות של מתרגלים כתוצאה מעינויים.מאות אלפים נשלחו למחנות עבודה בכפייה, נאלצו לעזוב את בתיהם ואת לימודיהם מחשש לרדיפה. לאחרונה אף נחשפו מחנות ריכוז רבים בהם נרצחים מתרגלי השיטה לצורך קצירת איבריהם הפנמיים ומכירתם. על פי העדויות, לאחר ניתוחי הסרת האיברים מושלכים המתרגלים למשרפות, כאשר הקורבנות עדיין בן החיים. מאז שנחשפו מחנות ריכוז אלו, החלו גופים רבים לחקור את הנושא וכמות הראיות המצטברות אדירה וגדלה חדשות לבקרים. העדויות הוצלבו ואומתו ע"י הקלטות, עדים שאינם מתרגלי פאלון גונג, ודיווחי החקירות של גופים וכלי תקשורת רבים. כנגד נשיא סין דאז, ג'יאנג זמין ובכירים נוספים במשטר הקומוניסטי הסיני הוגשו 61 תביעות באשמת רצח עם ועינויים בעשרות מדינות ברחבי העולם. האו"ם, פרלמנט האיחוד האירופאי, הסנאט האמריקאי, ממשלות רבות ברחבי העולם וארגוני זכויות אדם רבים כבר גינו בתוקף את פשעים אלו כנגד האנושות וקריאות הדרישה לצדק הולכות ומתגברות. נכון להיום, מתרגלי הפאלון גונג הוכרזו בסין כ"אויב מעמדי", משמעות הדבר היא שבסין אין זו עבירה להרוג מתרגל של השיטה ואדם הפוגע במתרגל לא ייתן על כך את הדין, קיומם של המתרגלים כעת מוגדר כמוצדק רק לצורך תועלת המפלגה הקומוניסטית הסינית. חשוב לציין שמאז תחילת הרדיפה תגובת מתרגלי הפאלון גונג ברחבי העולם הייתה לעתור למען הצדק באמצעיים חוקיים ולא אלימים בלבד,
בהתאם לאמונתם באמת חמלה וסובלנות.

מידע נוסף על רדיפת הפאלון גונג ניתן לקבל מאתר האינטרנט www.falunnews.org.il
חשיפת מחנות הריכוז פורסמה לראשונה בעיתון "אפוק טיימס": http://www.theepochtimes.com/index10.html
אפוק טיימס בעברית : http://www.epochtimes.co.il/



איש חינוך ומתרגל פאלון גונג ישראלי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב