דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום מכירות - שיטות נבחרות לקידום העסקה 

מאת    [ 06/04/2009 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 3408 פעמים ]

תחרות היא דבר בריא. היא בריאה ללקוחות המסוגלים לרכוש מוצרים טובים יותר במחירים זולים יותר. היא טובה גם למוכרים או הספקים, שכן היא מאלצת אותם להתייעל ולהשתפר כל הזמן, שמא ינוצחו על-ידי מתחריהם. תחרות היא גם מקור להמצאות וחידושים ולשיטות מכירה יעילות יותר.

הניסיון מעיד כי קיימות שיטות שונות לקידום מכירות. קידום מכירות היא שיטה ותורה מורכבת, הנלמדת במיטב הפקולטות לניהול. שיטות חדשות לקידום מכירות צצות חדשות לבקרים ואנשי קידום מכירות טובים הם בעלי מקצוע מבוקשים ביותר. עם זאת, לא כל השיטות הטובות לקידום מכירות חייבות להיות מורכבות ולחייב סיעור מוחות של מיטב אנשי המקצוע. לעיתים דווקא חפצים קטנים או דברים קטנים יכולים לסייע לנו בקידום מכירות ובזכייה בתחרות מול מתחרינו.

בואו נראה עתה כיצד עשויים חפצים קטנים לסייע לנו לקדם עסקה שאנו מעוניינים להוציא אל הפועל, או לאפשר לנו לרקום עסקאות חדשות. ראשית חפצים קטנים הכוללים מסרים פרסומיים מסייעים למסר הפרסומי שלנו להגיע בתפוצה רחבה לאנשים רבים. חלקם עשויים להיות לא רלבנטיים אך חלקם עשויים להיות אנשי מפתח בעסקה הנוכחית העומדת על הפרק וחלקם עשויים להיות אנשי מפתח בעסקאות עתידיות.

שנית, חפצים שימושיים מבטיחים שיעשה בהם שימוש רב במהלך יום העבודה ואף מעבר לו. איש עסקים משתמש בעט למשל, הן במהלך יום העבודה והן בשעות הערב או כאשר הוא יוצא לבילוי. באופן כזה אנו מבטיחים שהמסר הפרסומי שלנו ילווה אותו הן במהלך יום העבודה והן מעבר לו. חשיפה מתמדת למסר הפרסומי שלנו ולפרטי הקשר איתנו מספקת לאדם הרלבנטי מידע לו הוא זקוק לצורך יצירת קשר ואף התניה לא-מודעת כאשר הנושא בו אנו עוסקים עולה על הפרק. לדוגמא אם הוא זקוק למוצר מסוים, מיד עולה במוחו המסר הפרסומי: "מוצר מסוים = חברה X". כך אנו מגדילים מאוד את הסיכוי שהוא יצור דווקא איתנו קשר כאשר הוא יהיה זקוק לשירותים שאנו מספקים.

הדברים הקטנים אינם דווקא יקרים. שימושיותם של חפצים אינה קשורה כלל לעלותם. פעמים רבות החפצים השימושיים ביותר הם דווקא זולים מאוד. עובדה זו מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו הנוכחיים או הפוטנציאליים חפצים שימושיים מאוד בעלות נמוכה. העלות הנמוכה מאפשרת להזמין את החפצים המסוימים במספרים גדולים וכך להפיץ את המסר הפרסומי בכמויות גדולות.

בנוסף לכך, העובדה שהמתנות הקטנות ניתנות חינם פונה אל הרצון האנושי להרוויח ולקבל חפצים ללא תשלום. חברה המספקת בתערוכה חפצים שימושיים הנושאים מסרים פרסומיים, תמשוך אל הדוכן שלה אנשים רבים שיבקשו לעצמם מתנות קטנות ושימושיות ובאופן כזה תגדיל במידה משמעותית ביותר את זרימת הקהל לדוכן שלה. האפקט עשוי להיות אפקט של "אבן מתגלגלת", כלומר כאשר יגיעו אנשים אל הדוכן לקבל מתנות ויראה כי הדוכן הוא דוכן פעיל, תתעורר באופן טבעי הסקרנות של הלקוחות שלא הגיעו לדוכן והם יתקרבו גם כן.

לסיכום ניתן לומר כי ניתן לבצע קידום מכירות באופנים שונים ורבים מאוד. אך לעיתים ניתן לבצע קידום מכירות ולקדם עסקאות באמצעות חפצים קטנים וזולים שהתועלת בהם גדולה.


מאמר זה נכתב ע"י סתיו מוצרי פרסום בע"מ-
החברה מתמחה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים דוגמאת עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים וכן גימיקים רבים.
סתיו מוצרי פרסום, כי רק אצלנו מילה היא מילה!
בכבוד רב
צבי סתוי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב