דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייבוא מוצרים מסין 

מאת    [ 02/04/2009 ]

מילים במאמר: 669   [ נצפה 2839 פעמים ]

ייבוא מוצרים מסין
אין זה משנה עם איזה איש עסקים תדבר, מכולם תשמע את אותו פזמון חוזר - "סין היא הדבר הבא". סין היא הענק המתעורר במזרח, שכבר שולט בחלקים ניכרים בשוק ועתיד לשנות את העולם כפי שאנו מכירים אותו. משום כך מבקשים מיטב אנשי העסקים לחדור לשוק הסיני ולרקום קשרי מסחר עם סין.
ייבוא מוצרים מסין הוא הטרנד הלוהט בכל השווקים בעולם. הסינים רתמו את כושר הביצוע וללא תחרות שלהם, שהפך את התרבות הסינית לתרבות שהקדימה את המערב בתגליות בתחומים רבים, לייצור תעשייתי והם מסוגלים לספק כל סחורה שרק עולה על הדעת, במחירים ללא תחרות. מפעלים בסטנדרטים המערביים המתקדמים ביותר מוקמים בסין בין-לילה וכושר היצור העצום שלהם מאפשר לסינים לייצר כל מוצר בכל כמות בלוחות זמנים מהירים ביותר. כל היתרונות הללו הופכים את האפשרות של ייבוא מוצרים מסין לאפשרות מתבקשת ולפתרון ברור מאליו לכל צורך.
יתרונותיו של ייבוא מוצרים מסין הם רבים מאוד. ראשית, עלות הייצור בסין היא נמוכה מאוד ומוצרים באיכות גבוהה נמכרים במחירים נמוכים לאין-שיעור ממוצרים באיכות מקבילה, המיוצרים בארצות אחרות. שנית, המפעלים הסיניים הם מפעלים באיכות הגבוהה ביותר וגמישות הייצור שלהם מאפשרת להם להתאים את המוצרים המיוצרים על ידם בדיוק לרצון הלקוח ולצרכיו. איכותם המתקדמת של מפעלי הייצור מאפשרים להם לייצר מוצרים באיכות גבוהה ביותר. כוח האדם המיומן הזמין לסינים מאפשר להם גם לספק כל דרישה בכל כמות, בהתראה קצרה ביותר ובמהירות העולה על כל מה שניתן להגיע אליו במקומות ייצור אחרים. הייצור הסיני, המתפרש על כל התחומים, מאפשר ליבואן בתחום של ייבוא מוצרים מסין לספק ללקוחותיו את כל מגוון האפשרויות העולות על דעתם ואף אפשרויות רבות שאינן מוכרות להם.
סתיו מוצרי פרסום עושה כל מאמץ, בכל שלבי תהליך היבוא מסין, להקפיד ולעבוד עם ספקים אמינים שאושרו על ידיה. בכל משלוח מתבצע תהליך מורכב של בקרת ואבטחת איכות על ידי נציגים של סתיו מוצרי פרסום וזאת על מנת לשמור על המוניטין של סתיו מוצרי פרסום.
אנו עובדים בכל תחום עם מספר מפעלים כך שמעבר לאיכות אנו יכולים להשיג את ה- VALUE FOR MONEY הכי גבוה שניתן בתחום.
תהליך בקרת האיכות שלנו מורכב ממספר שלבים ורמות ביקורת. כך אנו עושים מאמצים ובכל בדיקה בה אנו מגלים טעויות או מחדלים אנו בודקים כמעט כל פריט במשלוח.
במהלך המו"מ עם הספק הסיני אנו מוודאים שהוא אכן מבין את משמעות איכות המוצר עבורנו.
תהליך אישור הספק גם הוא תהליך ארוך ורק לאחר שספק מאושר על ידי צוות הביקורת שלנו אנו מתחילים את ההתקשרות איתו.
אנו משאירים דוגמא אצלנו מהמשלוח וזאת בכדי להתאים אותו למשלוח הסופי, כך אנו מוודאים שלא התקבלה סטייה מהמוצר המקורי שלנו.
אנו דואגים לאריזה טובה של המשלוח כדי שלא יהיו בעיות במוצר שנובעות מטלטולי הדרך והמעבר בים בין מספר נמלים באם המשלוחים הם קטנים.
אנו עוקבים ברמה יומית אחר כל שלב בתהליך החל מקבלת הצעת המחיר דרך יצור הדוגמאות הראשונות ואחר כך שיפור לדוגמאות. תאריך תחילת היצור, מעקב אחר היצור ובדיקת איכות בסוף תהליך.
סתיו מוצרי פרסום מייבאת את מיטב מוצריה מסין ונהנית, משום כך, מכל היתרונות שמאפשר ייבוא מוצרים מסין. החברה מציעה מגוון עצום של מוצרים בכל צורה גודל וצבע לכל מטרה שניתן לעלות על הדעת. המוצרים מיוצרים באיכות גבוהה ומוצעים במחירים נמוכים ושווים לכל נפש ומותאמים לכל תקציב. החברה יכולה לספק מוצרים בכמויות גדולות בהתראה קצרה, לעיתים אף עד 24 שעות.חברת סתיו פיתחה עם השנים קשרי מסחר עם מפעלים ולא עם דילרים ובכך מוזילה את המחירים באופן משמעותי כמו כן סתיו מנהלת מרכז לוגיסטי בסין שעורך בדיקות של בקרת איכות קפדנית לכל משלוח לפני שיוצר לארץ,המרכז הלוגיסטי מארגן את כל המשלוחים ובאופן זה מוזילה עליות משלוח לארץ המהווים לעיתם גורם משמעותי בעלות המוצר שלושים שנות הניסיון לימדו אותנו שהלקוחות הם המשאב החשוב ביותר של העסק והלקוחות המרוצים המזמינים ממוצרינו שוב ושוב הם ההוכחה הטובה ביותר. אין זה משנה מה תזמין, המוטו של העסק, לפיו מילה היא מילה, יבטיח לך שתקבל בדיוק את המוצר שהזמנת, במחיר שנקבע מראש ותוך הקפדה על לוחות זמנים מדויקים.

מאמר זה נכתב ע"י סתיו מוצרי פרסום בע"מ-
החברה מתמחה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים דוגמאת עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים וכן גימיקים רבים.
סתיו מוצרי פרסום, כי רק אצלנו מילה היא מילה!
בכבוד רב
צבי סתוי



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב