אינטרנט סיסטמתי
שיווק רשתי הוא מקצוע נרכש. כמו כל מקצוע יש כלים וטכניקות עבודה שאפשר ללמוד,
וכמו בכל מקצוע - לדעת זה לא מספיק - צריך להתאמן, לרכוש מיומנויות שונות, לתרגל את שיטת העבודה, ולהתמיד כדי לראות תוצאות.
הדבר המיוחד בשיווק רשתי - זה שהוא משנה חייהם של מי שבוחרים בו ועושים אותו בהתמדה.
השיווק הרשתי מעורר חלומות כמו גם התמודדויות עם זה שכבר ויתר עליהם בתוכנו.
הרגלים צצים ומתגלים כמה שעיכב התפתחות ורק בחירה עקבית בשינוי המצב הקיים - מביאה את האדם לשינוי, אפשר גם קיצוני במהלך חייו, מעבר לסטטוס חיים שונה לחלוטין, עם צורת חשיבה עצמאית יותר וכן, גם הרבה יותר זמן לתכנן תוכניות ולממש אותן.
לא לחינם אבל, ממליצים לכל מי שנכנס לעבודה בשיווק רשתי - לעשות אותה במקביל לעבודתו הרגילה, לשמור על השגרה בה התקיים, למצוא על מה אפשר לוותר (שעות טלוויזיה?) ולהוסיף לשגרה את מה שנדרש, כדי להזיז את החיים מהמסלול הלא מספק שהיה להם.
יש ממש מספרים מדידים בשר"ש של איפה ואיך אפשר להתחיל להקטין משרה ושעות פעילות אחרות כדי לפנות יותר זמן למיצוי ההזדמנות שמגיעה עם חברת שיווק רשתי - ובעיקר אם זו בשלביה הראשונים בעולם.
השיטה הנלמדת - הסיסטם - הוא מעבר לשיטה יעילה ליצירת שכפול יעיל לעתיד העסק. הסיסטם טוב כי הוא בא להוסיף ועם הזמן להחליף הרגלי חשיבה ועשייה. אלו שמולידים לאחר זמן מציאות אחרת.
לאחרונה מצאו רבים - כמוני - את האפשרות ליצור שוק ענק - באינטרנט.
אין ספק שאין מצע נרחב יותר להיכרויות - מספר האנשים שמחפשים להכיר ומספר האנשים סביב העולם המחפשים הזדמנויות - הוא אינסופי (טוב, אולי קצת פחות משבעה מיליארד) ועם הכלים הקיימים - יש פה אכן פוטנציאל - א ד י ר !!!
אך חשוב לזכור -
גם פה - יש כלי עבודה והרגלי עבודה חדשים ללמוד, גם פה יש תהליך וזמן שיעבור עד שיבואו תוצאות,
וגם פה בעצם - יש תהליך וזמן ליצירת שוק... כמו בכל עסק.
ראוי לציין שגם באינטרנט- אותו מאגר אינסופי של שמות שאפשר להכיר - בעצם אנו מגדילים את הרשימה - משם כדי לעשות שר"ש - יש לאמץ איזשהו סיסטם - ורצוי כזה שניתן לשכפל בקלות.
גם פה -
מומלץ מאוד - לא להחליף או להפסיק את המוכר והקיים, אלא לשלב, ללמוד במקביל ולהתמקצע, לצבור נסיון ולהבין את המוטיבים שמובילים - כדי שיהיה אפשר להנהיג בהם אחרים.
מי שיפסיק "לתדלק" עצמו באירועים של החברה, מי שיפסיק לבוא ואימונים וללמוד מהנסיון שרוכשים אחרים, מי שיפספס את הנקודה - שמדובר בעזרה הדדית ופרגון בין כל מי שבחר לעשות תהליך של שינוי בחייו, לא רק יפספס את ההזדמנות לקבל וליצור את הסביבה התומכת הנדרשת לכך - אלא יש סיכוי אפילו סביר שיפספס את ההזדמנות עצמה.
יכול לבוא מזל ויצטרף לך אדם אמביציוזי - דרכך או בדור כזה או אחר שלך - יעיף את העסק שלו באויר - וכן - בהתאם לשיטה - אתה תתוגמל על זה.
יכול לקרות - והרי שזה נהדר - ובואו נאחל לכולם.
ונכון - ככל שנעשה יותר עבודה יגדלו הסיכויים,
אך זה כמובן - לא שכפיל.
בואו נחבר -
החשיפה של ההצעה העסקית שלכם באינטרנט - מתחרה במאות אם לא אלפי הצעות אחרות.
הדגש שחשוב לשים הוא על ההיכרות עם האנשים שבצד השני.
חשוב ליצור לעצמכם את הפרופיל שיראה לאנשים - מה מיוחד בכם? מה הערכים שמוליכים אתכם?
למה הם רוצים דווקא אתך לעשות עסקים?
בנו לעצמכם את הבלוג שלכם, תראו לעולם עד כמה מיוחדים אתם.
העזו להגיד לעולם מה התכונות הטובות שלכם - בקשו מחברים טובים לכתוב במילים - מי אתם ולמה הם חברים שלכם, כן תתחילו להינות מערככם העצמי - זה בדיוק מה שהיקום והבריאה יצרו אתכם עבורו - ככל שתכירו בזה יותר אתם - תזכו ליותר הכרה מאחרים.
שיהיה בהצלחה.
שיווק רשתי הוא מקצוע נרכש. כמו כל מקצוע יש כלים וטכניקות עבודה שאפשר ללמוד,
וכמו בכל מקצוע - לדעת זה לא מספיק - צריך להתאמן, לרכוש מיומנויות שונות, לתרגל את שיטת העבודה, ולהתמיד כדי לראות תוצאות.
הדבר המיוחד בשיווק רשתי - זה שהוא משנה חייהם של מי שבוחרים בו ועושים אותו בהתמדה.
השיווק הרשתי מעורר חלומות כמו גם התמודדויות עם זה שכבר ויתר עליהם בתוכנו.
הרגלים צצים ומתגלים כמה שעיכב התפתחות ורק בחירה עקבית בשינוי המצב הקיים - מביאה את האדם לשינוי, אפשר גם קיצוני במהלך חייו, מעבר לסטטוס חיים שונה לחלוטין, עם צורת חשיבה עצמאית יותר וכן, גם הרבה יותר זמן לתכנן תוכניות ולממש אותן.
לא לחינם אבל, ממליצים לכל מי שנכנס לעבודה בשיווק רשתי - לעשות אותה במקביל לעבודתו הרגילה, לשמור על השגרה בה התקיים, למצוא על מה אפשר לוותר (שעות טלוויזיה?) ולהוסיף לשגרה את מה שנדרש, כדי להזיז את החיים מהמסלול הלא מספק שהיה להם.
יש ממש מספרים מדידים בשר"ש של איפה ואיך אפשר להתחיל להקטין משרה ושעות פעילות אחרות כדי לפנות יותר זמן למיצוי ההזדמנות שמגיעה עם חברת שיווק רשתי - ובעיקר אם זו בשלביה הראשונים בעולם.
השיטה הנלמדת - הסיסטם - הוא מעבר לשיטה יעילה ליצירת שכפול יעיל לעתיד העסק. הסיסטם טוב כי הוא בא להוסיף ועם הזמן להחליף הרגלי חשיבה ועשייה. אלו שמולידים לאחר זמן מציאות אחרת.
לאחרונה מצאו רבים - כמוני - את האפשרות ליצור שוק ענק - באינטרנט.
אין ספק שאין מצע נרחב יותר להיכרויות - מספר האנשים שמחפשים להכיר ומספר האנשים סביב העולם המחפשים הזדמנויות - הוא אינסופי (טוב, אולי קצת פחות משבעה מיליארד) ועם הכלים הקיימים - יש פה אכן פוטנציאל - א ד י ר !!!
אך חשוב לזכור -
גם פה - יש כלי עבודה והרגלי עבודה חדשים ללמוד, גם פה יש תהליך וזמן שיעבור עד שיבואו תוצאות,
וגם פה בעצם - יש תהליך וזמן ליצירת שוק... כמו בכל עסק.
ראוי לציין שגם באינטרנט- אותו מאגר אינסופי של שמות שאפשר להכיר - בעצם אנו מגדילים את הרשימה - משם כדי לעשות שר"ש - יש לאמץ איזשהו סיסטם - ורצוי כזה שניתן לשכפל בקלות.
גם פה -
מומלץ מאוד - לא להחליף או להפסיק את המוכר והקיים, אלא לשלב, ללמוד במקביל ולהתמקצע, לצבור נסיון ולהבין את המוטיבים שמובילים - כדי שיהיה אפשר להנהיג בהם אחרים.
מי שיפסיק "לתדלק" עצמו באירועים של החברה, מי שיפסיק לבוא ואימונים וללמוד מהנסיון שרוכשים אחרים, מי שיפספס את הנקודה - שמדובר בעזרה הדדית ופרגון בין כל מי שבחר לעשות תהליך של שינוי בחייו, לא רק יפספס את ההזדמנות לקבל וליצור את הסביבה התומכת הנדרשת לכך - אלא יש סיכוי אפילו סביר שיפספס את ההזדמנות עצמה.
יכול לבוא מזל ויצטרף לך אדם אמביציוזי - דרכך או בדור כזה או אחר שלך - יעיף את העסק שלו באויר - וכן - בהתאם לשיטה - אתה תתוגמל על זה.
יכול לקרות - והרי שזה נהדר - ובואו נאחל לכולם.
ונכון - ככל שנעשה יותר עבודה יגדלו הסיכויים,
אך זה כמובן - לא שכפיל.
בואו נחבר -
החשיפה של ההצעה העסקית שלכם באינטרנט - מתחרה במאות אם לא אלפי הצעות אחרות.
הדגש שחשוב לשים הוא על ההיכרות עם האנשים שבצד השני.
חשוב ליצור לעצמכם את הפרופיל שיראה לאנשים - מה מיוחד בכם? מה הערכים שמוליכים אתכם?
למה הם רוצים דווקא אתך לעשות עסקים?
בנו לעצמכם את הבלוג שלכם, תראו לעולם עד כמה מיוחדים אתם.
העזו להגיד לעולם מה התכונות הטובות שלכם - בקשו מחברים טובים לכתוב במילים - מי אתם ולמה הם חברים שלכם, כן תתחילו להינות מערככם העצמי - זה בדיוק מה שהיקום והבריאה יצרו אתכם עבורו - ככל שתכירו בזה יותר אתם - תזכו ליותר הכרה מאחרים.
שיהיה בהצלחה.
עופר,
כשהאהבה מובילה את הערכים
כשהאהבה מובילה את הערכים