דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


One1 נבחרה לייצג בישראל את חברת Wendimu הישראלית שפיתחה פלטפורמה ממוחשבת לניהול ופיתוח ידע בארגון 

מאת    [ 29/03/2009 ]

מילים במאמר: 303   [ נצפה 2694 פעמים ]

One1 נבחרה לייצג בישראל את חברת Wendimu, שפיתחה מערכת ממוחשבת לניהול ופיתוח ידע בארגון. פלטפורמה של Wendimu תהיה חלק ממכלול המוצרים שחברת One1 תאגד תחת קבוצת מוצרי PMS (Procedure Management System).

Wendimu תומכת בצורה פשוטה ברוב תהליכי פיתוח והעברת הידע בארגון, כגון: שימור מתודולוגי של הידע; הטמעת נהלים ודיוור אוטומטי של השינויים בנהלי העבודה; ביצוע תהליכי הסמכה המחויבים על ידי הרגולטור; מחשוב כל תהליכי ההדרכה הן בתחום המשאבים והן בתחום הידע; דיוור ממוקד למשתמשים של שינויים במערכות מחשוב ארגוניות ERP/CRM על בסיס ניתוחי עיסוק; ביצוע תהליכי הדרכה והכשרה מקצה לקצה כולל תיעוד אוטומטי למדריכים למשתמש, בניית לומדות, מבחנים ממוחשבים ועוד; ביצוע סקרים וסקרי שביעות רצון הן של הלקוח והן של העובדים.

טניה ילנסקי, מייסדת ומנכ"ל Wendimu, מציינת כי החלטה לחבור לחברת One1 כנציגתה בישראל התקבלה בזכות התמחות החברה בהטמעת מערכות ארגוניות (ERP, CRM ועוד) וניסיונה הרב של One1 בפיתוח הדרכה בניהול פעילות ההדרכה בהיקפים גדולים. בנוסף, ל- One1 ניסיון רב בתחום של למידה מתוקשבת ו- e-learning.

לדברי יואב ברוך, מנהל חטיבת יועצים והדרכה ב- One1, "יישום מערכת Wendimu יאפשר לארגון חסכון מיידי ומשמעותי בעלויות הדרכה, הסמכה, ניהול ופיתוח ידע . חדשנות הגישה של Wendimu הינה בכך שהמוצר מתוכנן מרמת האובייקט שהוא פריט הידע הקטן ביותר בארגון. כל התוצרים הנלווים לפריט הידע הארגוני, כגון נהלי עבודה, מדריכים למשתמש, מצגת קורסים, לומדות, מבחנים, תהלכי הסמכה ועוד, נגזרים ומשויכים למי שצריך ללמוד, לדעת ולהיבחן על הידע. שימור הידע בתקופה קשה זו הינו אחד הדברים החשובים ביותר בארגונים. הכנסת כל התהליכים והתוצרים הנ"ל למערכת מרכזית אחת מאפשרת חיסכון משמעותי בעלויות ולכן השימוש במוצר כל כך יעיל".

יעל קיזלשטיין, מנהלת פעילות ההדרכה וההטמעה ב- One1, מציינת כי המוצר מסייע רבות גם בתהליכי הטמעת מערכות ארגוניות על ידי חסכון משמעותי בעלויות ההדרכה בשלב התיעוד והכנת הארגון לשלב העלייה לאוויר ובאופן משמעותי. השימוש ב- Wendimu מאפשר דיוור של שינויים במערכת בשלב התחזוקה לצד קיצור משמעותי בשלב התיעוד וההטמעה בפרויקטי מערכות ייעודיות".



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב