דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צעדים ראשונים לתוכנית ההצלחה האישית שלך 

מאת    [ 28/03/2009 ]

מילים במאמר: 624   [ נצפה 2034 פעמים ]

 
   צעדים ראשונים לתוכנית ההצלחה האישית שלך
אף אחד לא הופך להיות מצליחן במקרה. הצלחה מחייבת הכנת תכנית מוקדמת והיצמדות עקבית אליה. זה אמנם פשוט, אך דורש מחויבות והתמדה; זה לא מאוד קשה, אך אכן נדרשת השקעת מאמצים מצידך. החדשות הטובות  שברגע מתחילים לעבוד לפי התוכנית, התוצאות מתחילות להגיע כמעט בין לילה . כדי ליצור חיים מוצלחים עושים צעד קטן ביותר לקראת הצלחה שמושך הצלחות נוספת וגדולות יותר!
להלן מס' נקודות מפתח שיכולות לעזור לך להמריא לשלבים הגבוהים ביותר של הצלחה האישית .
הסתכל בראי הקרוב ביותר -  האדם שנועץ בך מבטים הינו האדם היחיד שאחראי להצלחה שלך. זוהי סיבה גדולה לחייך - האדם שהכי אכפת לו ממך בעולם הוא זה שיכול להשפיע על הצלחתך.
אך זכור: אין לך את מי להאשים באי- הצלחותיך אלה רק זה שאתה מסתכל אליו  .
חייך בחזרה אל ההשתקפות שלך בראי. אנשים מצליחים הם אנשים שמחים, אופטימיים וחושבים לרחוק. אם חושב שאין לך על מה לחייך, תחייך בכל-זאת ואראה את השינוי. מחשבות חיוביות מסיטות הצידה מחשבות שליליות. אפשר לחשוב שלילי וחיובי ביחד זה נוגד כמו פלוס ומינוס בחשמל !
הערכה עצמית חיובית הינה הבסיס להצלחה. הרגש טוב לגבי עצמך ולגבי יכולותיך, הישגיך והפוטנציאל שלך. אל תיתקע בטעויות העבר שלך ובזיכרונות שלילים . הזכר לעצמך את הצלחותיך בעבר ואת כול ההישגיים מן העבר והלל אותן זה לא ברור מאלו . תגיד כול הכבוד לעצמך על כך שלקחת צעדים חיוביים שבונים אותך לקראת עתיד מוצלח.
האמן בעצמך. הינך כאן למטרה מסוימת ולא רק כדי לקשט את הנוף או לשמש כתפאורה בסרט של החיים. אתר את הייעוד שלך ותתחיל לעשות מה שצריך בכדי להגשים אותו.
התשוקה להצלחה צריכה לבעור בך. תיקח את הבחירה ברגע זה שהינך אדם מצליח. ותתחייב לבחירה הזו.
התחבר עם מצליחנים. עשה את מה שהם עושים. תלמד מהם . תבחר במה שאדם מצליח היה בוחר. ותתחיל לחשוב כמו מצליחן.
הימנע מאנשים שאינם מצליחים או אף גרוע מזה כישלונות ושליליים. הם הורסים, הם אינם בונים. תבנו לעצמכם מחסום מפני השליליים זה לא אומר להתנתק ממשפחה או חברים עם הם שליליים ולא מצליחים אלה לא לתת להם  לרוקן את החיים שלך ולמלא בשלילי. הסיכויים רבים יותר שהם יוכלו להוריד אותך למטה מאשר אתה תעלה אותם למעלה. תבחר לתפוס מרחק מהאנשים השליליים בחיים שלך; הימנע מבכיינים וקוטרים. תציל את עצמך לפני שאתה מציל אחר. 
עשה את מה שהינך מצטיין בו ושמעניק לך את הסיפוק הרב ביותר. אין סיבה להישאר תקועים בלעשות דברים מתסכלים, משעממים, לא בריאים, לא פוריים, משפילים ובלתי-מספקים.
שב וכתוב את החזון של חייך - איך שהיית רוצה לחיות אותם.תהייה מפורט . איפה אתה רוצה לחיות, איזה סוג של בית, איזה מיקום,  מי הם החברים שלך, אך אתה מרגיש כשיש לך הכול ועוד. כתוב תסריט של עתידך; הכנס לשם תמונות,רשימות.סרטונים. תמציא כותרות של שנותנים לך השראה. דמיין את עצמך בכל יום כפי שהיית רוצה להיות - ותנהג כך!
כתוב את המטרה הגדולה ביותר שלך, את זו שהכי היית רוצה להגשים. תכתוב אותה בלשון הווה, "אני....", "יש לי...". תקריא לעצמך בקול כל בוקר וכל לילה את מה שרשמת. ספר על המטרה שלך לאנשים. בנה תוכנית להשגת המטרה שלך והיצמד אליה בעקשנות.
תלמד את מדע ההצלחה. קרא ספרים, האזן לקלטות, צפה בסרטונים, השתתף בקורסים. דבר עם אנשים מצליחים ושאל אותם איך הפכו לכאלו. מלא את ראשך במחשבות חיוביות ותן לעצמך חיזוקים חיוביים.
בכל יום עשה צעד אחד, אפילו קטן, שמקרב אותך להשגת מטרתך. לעולם אל תוותר! תוכל להיכשל על בטוח רק אם תפסיק לנסות. תמשיך להתמיד ובסופו של דבר תצליח. הצלחה דורשת התמדה ועקשנות להצליח. התחל היום באמצעות יישום יומיומי של  הנקודות שתוארו .
כל אחד חווה פחד מכישלון, אי-ודאות, אי-ביטחון, הערכה עצמית נמוכה, חוסר החלטיות, דיכאון, עצבנות ומבוכה. אנשים מצליחים מתמודדים עם תנאים זמניים אלו בידי נקיטת פעולה חיובית, היצמדות לתוכנית שלהם, שמירה על החזון שלהם לגבי עתידם, למידה ממכשולים ועיכובים, והקדשת עצמם למסע להשגת המטרה. נהג כך וגם אתה תוכל להיות על דרך להצלחה ולהגשמת החלומות.
להתחיל להיות מצליחן מעכשיו.
נתראה למעלה.
 


מורדי קרסנר
"מחשבה מיצרת מציאות"
http://budurl.com/livegood

מדע ההתעשרות
http://www.getrich.co.il/partner/affiliate/affiliate.php?id=116&group=1



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב