דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת שמלת כלה 

מאת    [ 26/03/2009 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 3287 פעמים ]

בחירת שמלת הכלה, או שמלת הערב, הופכים לאירוע  שבמבט מסוים, חשוב לעיתים אפילו מהאירוע עצמו... יש כאלו שיאמרו שהבחירה הזו אף קשה מהבחירה ... בבן הזוג.
היי שלמה עם הבחירה שלך ? בחרת דגם לטעמך - אל תתני לשום מעצבת (מעצבנת...) אופנה לשנות את הסגנון עליו החלטת. זהו ערב שלך ולא של המעצבת. תפקיד המעצבת הוא להשלים את הרעיון והחלומות שלך ולהתאימם למידותייך.
היצמדי ל"אני מאמין" שלך - שמלת הכלולות שלך תיחרט בזיכרונך לעד. הבטיחי לעצמך שלא תתאכזבי. הבחירה שלך, ולא של המעצבת, היא תמונת הראי של כל היש שבך. שמרי על הבחירה אותה דמיינת שבועות, תוך שינויים מינימאלים אפשריים.
קו ישיר - קשר פתוח ? אל תרשי לעצמך לפגוש את המעצבת הראשית רק בפגישת המכירה ובתשלום הסופי. המעצבת הראשית היא הסיבה לבחירה שלך והיא זו שאמורה להוביל את התהליך לכל אורכו.....
מקום ומועד האירוע ? גן אירועים או אולם, קיץ או חורף, רוח או לחות. כל אלו חשובים מאוד לצורך בחירת העיצוב והחומר הנכון לשמלה. שתפי המעצבת בפרטים אלו.
ליווי כאמצעי להפגת לחצים ? אמא, או חברה טובה, הן התרופה הטובה ביותר כדי להגיע לפגישה ראשונה עם המעצבת. הלחץ עלייך לבחירת שמלת הכלולות שלך, יהיה פחות מאיים, אם תדאגי לסביבה אוהדת.         
אל תהיי קורבן של אופנה ? ההיצע בשוק נרחב ומבלבל. דגמי 2009 שונים מדגמי 2008, אבל לא בטוח שהולמים אותך. זה לא חשוב ולא משנה. החדשנות של דגמי 2009, נועדה למנוע ממך להוציא סכום סביר.
מחיר המתאים למידותייך - שלמי על מה שקיבלת. נכון, את מוכנה בשלב זה להוציא ולא לחסוך. אך האם מחשבה זו הינה מחויבת המציאות - לא חייבים לקחת משכנתא כדי להכין לך את השמלה היפה ביותר ... אל תסתנוורי ממחירים. ניתן להגיע למחיר סביר והוגן, ללא פגיעה באיכות החומר ובאיכות העיצוב.
לוח זמנים ? השלמת השמלה מוקדם מידי היא לא תמיד הדבר הנכון, כי אז מתחילות ההתלבטויות. קל וחומר השלמת השמלה ברגע האחרון. שלושה עד ארבעה חודשים לפני יום הכלולות, הינו פרק הזמן הנכון והמתאים.
כימיה ? כמו בזוגיות, גם כאן, ההיכרות והכימיה עם מעצבת האופנה שלך, הינם החלק המהותי בבניית התוצאה הסופית - שמלה הקולעת לשביעות רצונך המלאה. נסי לקרוא המעצבת כבר בפגישה המקדימה ולחוש האם היא הבחירה עימה תרצי לחלוק סודותייך בשבועות הקרובים
 
שמי נאוה בר ואני פועלת בעולם העיצוב האישי כבר למעלה מ- 20 שנים, הן כדוגמנית, הן כמעצבת בארץ ובחו"ל והן כמעצבת אישית. בתקופה זו נחשפתי למגוון סוגים של עשייה: החל בעיצוב וייצור של דגם נבחר וספציפי וכלה בבנייה משותפת של רעיון, ויישומו לשמלת כלה לתפארת.

ניתן לפנות אלי בכל שאלה : mail@navabar.com, טל.: 050-4422004

אתר הבית: http://www.navabar.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב